سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اقدام نشریه فرانسوی، نشانه خالی بودن دشمن است

ارسال شده توسط: مدیریت سایتبازدید شده: 60 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1401.10.17
 
خطبه نماز جمعه بخش چترود به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در مورخه1401/10/23


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه سِیدِنا وَ مَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَد صلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین .

اُوصیکُم عِبادَالله وَ نَفسی بِتَقَوَیَ الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله یا اباصالح (ع)، ادرکنا و اغثنا.

امام جمعه چترود:
اقدام نشریه فرانسوی، نشانه خالی بودن دشمن است
امام جمعه چترود اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص)، مرجعیت و رهبر معظم انقلاب را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام، نشانه خالی بودن دشمن است.
حجت الاسلام ابراهیمی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، بر لزوم بزرگداشت مقام زن تاکید کرد و گفت: احترام به پدر و مادر، موجب رضایت خداوند و منشاء برکات و توفیقات زیاد در زندگی انسان است.

او به ارزش و اهمیت احترام و نیکی به والدین به ویژه مادر توصیه و سفارش کرد و افزود: محبت کردن عامل مهمی در آرامش زندگی است و همه مردم تشنه محبت هستند.

امام جمعه چترود بیان کرد: بهترین همسران کسانی هستند که به هم عشق بورزند و وقتی‌که زن و شوهر به هم عشق بورزند، فرزندان آن‌ها نیز عشق و محبت را از آن‌ها می‌آموزند.

او تصریح کرد: وقتی آداب، فرهنگ اسلام در دوران کودکی به فرزندان آموخته شود، آن‌ها به بیراهه کشانده نمی‌شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: رعایت عدالت میان فرزندان در بقای خانواده و حفظ آرامش و امنیت خاطر اعضای آن تأثیر داشته و دامنه آن تا اجتماع و کاهش بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی کشیده می‌شود.

او با اشاره به اقدامات علیرضا اکبری طی سال‌های اخیر که از طریق ارتباط با شبکه‌های جاسوسی و اطلاعاتی، خیانت‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود، افزود: او در ترور شهید فخری‌زاده نقش داشته است.

امام جمعه چترود بیان کرد: از سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه پاسداران و اطلاعات که این ابر جاسوس را دستگیر کردند، قدردانی می کنم.

او اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص)، مرجعیت و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام، نشانه خالی بودن دشمن است و این اقدام توهین‌آمیز و خارج از نزاکت این نشریه، در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع و مؤثر نخواهد ماند.

او اشاره کرد: به دولت فرانسه اجازه نمی‌دهیم پا را از گلیم خود فراتر گذارد. آن‌ها قطعا مسیر اشتباهی را انتخاب کرده‌اند.

در پایان نمازجمعه مراسم راهپیمایی، در محکومیت اقدام موهن نشریع فرانسوی انجام شد.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.