سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور و سخنرانی امام جمعه محترم در مراسم کلنگ زنی دارالقرآن درده زیار 22بهمن 400

ارسال شده توسط: مدیریت سایتبازدید شده: 82 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1400.11.26
 
محضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در مراسم کلنگ زنی دارالقرآن درده زیار در مورخه 22بهمن 400


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه سِیدِنا وَ مَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَد صلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین .

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله یا اباصالح (ع)، ادرکنا و اغثنا.

بنده نیز به نوبه خود پیروزی نظام جمهوری اسلامی و ۲۲ بهمن ماه را خدمت شما و همه عزیزان ،مردم شریف مومن و متدین ده زیار تبریک عرض می‌کنم. از ریاست محترم اداره تبلیغات و همراهان، جناب حجت الاسلام حقانی فرمانده محترم سپاه، دهیار محترم ،عزیزان بسیجی ،همه شما مومنین و متدینین ،سروران عزیز روحانی سربازان حضرت ولیعصر (عج)تشکر می کنم. از جناب حجت الاسلام مومنی که بنیانگذار کارهای قرآنی هستند، صمیمانه تشکر می کنم.

انس با قرآن کریم موجب عاقبت بخیری انسان :

روایت بسیار شریفی از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم داریم که حضرت (ص) می فرمایند : «خِيارُكُمْ مَنْ تَعَلَّمَ القُرآنَ وَ عَلَّمَهُ» (1) بهترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و به دیگران نیز یاد دهد. امیدواریم این مرکز قرآنی مایه خیر و برکت خصوصاً برای نوجوانان باشد، خود من وقتی کم سن بودم، آموزش روخوانی و روانخوانی را که آموختم، همه از برکت یک روحانی بود که به روستای ما آمده بود و کلاس های قرآنی برگزار می‌کرد در آن زمان حدود ۵۰ نفر در کلاس‌های او شرکت می‌کردند، همه آن قرآن آموزان عاقبت بخیر شدند، تعدادی از آنها روحانی شدند وتعدادی به شهادت رسیدند . تعداد دیگر امروز معلم و یا استاد دانشگاه هستند و عده ای هم دکتر یا مهندس شدند . عقیده بنده بر این است که راه تربیت فرزندان ما آشنا کردن آنها با قرآن است ،اگر فرزندان ما از همان دوران نوجوانی با قرآن آشنا شوند، قرآن با گوشت و خون آنها ممزوج خواهد شد و زندگی خوبی خواهند داشت ؛ زندگی آنها قرآنی و عاقبت به خیر خواهد شد . امیدواریم این مرکز قرآنی در روستای قرآنی که اساتید برجسته قرآنی نیز دارد به زودی ساخته شود تا مایه خیر و برکت شود . بنده نیز مبلغ 500 هزار تومان برای شروع ساخت این مرکز هدیه می کنم تا روح برادر شهید ماهم شاد شود، او هم دانش آموز قرآنی بود و همیشه مداحی می کرد و در ۱۶ سالگی شهید شد ،روحش شاد باشد .

امیدواریم همه خیرین کمک کنند که یک مرکز قرآنی حساب شده و منظم با وسایل و تجهیزات لازم تا سال آینده در روستای ده زیار راه اندازی شود، بار دیگر صمیمانه از همه شما عزیزان و دست اندرکاران این مراسم تشکر و قدردانی می‌کنم. همت کنید تا ان شالله از برکت امام و شهدا ۲۲ بهمن امسال که ساخت آن شروع شد تا ۲۲ بهمن سال آینده ساخته و راه اندازی شود .

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

پی نوشت:

1- بحارالأنوار، ج 2، ص 186.

http://yascms.ir/emam/gozaresh/4esfand400.jpg



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.