سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

آثار دوستی با حضرت زهرا (سلام الله علیها) / هشدار قاطع ایران به‌گستاخی‌های رژیم صهیونیستی

ارسال شده توسط: مدیریت سایتبازدید شده: 79 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1400.10.11
 
خطبه های نماز جمعه بخش چترود به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم مورخه1400/10/03



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


خطبه اول

اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه سِیدِنا وَ مَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَد صلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین .

قال رَسُولُ اللّهِ صَلَّی اللّهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ: « يَا سَلْمَانُ مَنْ أَحَبَّ فَاطِمَةَ ابْنَتِي فَهُوَ فِي الْجَنَّةِ مَعِي »(1)

اُوصیکُم عِبادَالله وَ نَفسی بِتَقَوَیَ الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله یا اباصالح (ع)، ادرکنا و اغثنا.

خشنودی مولایمان صاحب الزمان(عج) ،سلامتی رهبر عزیز و بزرگوارمان ، شادی روح امام راحل عظیم الشأن، شادی ارواح طیبه شهدا ،شهدای والامقام بخش ، شهدای والامقامی که بستگانشان امروز در نماز جمعه حضور دارند ، سلامتی خودتان و خانواده و فرزندانتان اجماعاً صلوات.

امیدوارم خداوند متعال ، این حضور مؤمنانه شما عزیزان را در نماز جمعه ، این خطبه، این نشستن و سکوت را در نماز جمعه ، از همه ما قبول بگرداند ، ذخیره ای ارزشمند برای دنیا و آخرت، مخصوصاً برای اولین لحظه ورود ما به عالم قبر و قیامت قرار بگیرد ، باز هم صلوات بر محمد وآل محمد (ص).

در این خطبه نیز همانند خطبه گذشته ، چند کلامی راجع به حضرت زهرا(س) خدمت شما بزرگواران عرضه میدارم. ان شاءالله مقبول حضرت صاحب الامر(عج) قرار بگیرد.حدیثی که در مطلع سخن خدمت شما عرض کردم از پیامبر اعظم (ص) است .

آثار دوستی با حضرت زهرا (سلام الله علیها) :

راه رسیدن به زندگی درست و سعادت این است که با خوبان عالم ارتباط داشته باشید و به آنها محبت داشته باشید در این باره پیامبر خدا (ص) فرمودند : « يَا سَلْمَانُ مَنْ أَحَبَّ فَاطِمَةَ ابْنَتِي فَهُوَ فِي الْجَنَّةِ مَعِي »(1) ای سلمان! هر که دخترم فاطمه را دوست بدارد در بهشت در کنار من خواهد بود، ، بنابراین یکی از راههای رسیدن به سعادت و خوشبختی ، داشتن محبت ، عشق و علاقه به حضرت زهرا (س) است، چون حضرت (س) عصاره خلقت و بنده خوب پروردگار هستند. زندگی حضرت زهرا (س) الگویی برای بشریت و انسانیت است و نه تنها برای زنان بلکه برای مردان هم الگو هستند . زندگی این بزرگوار سرشار از درس و اندرز است، به عنوان علاقه و محبت به حضرت زهرا (س) یکی از کلام های ناب بزرگوار را خدمت شما عرض میکنم :

سه چیزی که حضرت زهرا(س) خیلی دوست داشتند :

در روایتی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرمود: « حُبِّبَ إلَىَّ من دُنياكُم ثَلاثٌ » از دنياى شما محبّت سه چيز در دل من نهاده شد : « تِلاوَةُ كِتابِ اللّه ِ» تلاوت قرآن ، «و النَّظَرُ في وَجهِ رَسولِ اللّه ِ » نگاه به چهره پيامبر خدا «و الإنفاقُ في سَبيلِ اللّه ِ » و انفاق در راه خدا (2).

1- تلاوت قرآن :

محبوب ترین ها نزد حضرت زهرا (س) سه چیز است که اولین آنها تلاوت قرآن است، قرآن کتاب هدایت و انسانیت است و نامه خداوند است، ما اگر خدای متعال را دوست داریم باید کلام او را که برای ما فرستاده هم دوست بداریم، قرآن معجزه ، هدایت و حرکت است، از سفارش هاى خداوند در قرآن کريم هم امر به تلاوت آيات الهى است چنان که مى فرمايد: « فَاقْرَءُوا مَا تَيسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ » (3) هر آنچه برای شما امکان دارد، قرآن بخوانید. سلمان روايت مى کند: رسول خدا (ص) مرا براى کارى به خانه فاطمه (س) فرستاد. به در خانه که رسيدم، صداى زهرا (س) را که، درون خانه قرآن تلاوت مى کرد شنيدم» (4) سلمان در روايت ديگر مى گويد: «داخل خانه زهرا (س) شدم، ديدم در همان حالى که مشغول کار خود بود و جوها را آسياب مى کرد قرآن مى خواند.» (5)

معجزه قرآن برای خواننده ای معروف :

یکی از خواننده های معروف انگلستان پس از سال ها آوازخوانی به سرطان حنجره دچار شدو پس از مدتی از حرفه ی خوانندگی كنار رفت سلول های سرطان زا به تمام قسمت های عصبی حنجره او نفوذ كرده بود تا جایی كه به سختی می توانست صحبت كند. او میگوید بسیار نا امید شده بودم و باور كرده بودم كه به زودی مرگ به سراغم می آید لذا تصمیم گرفتم مدت محدود باقیمانده عمرم را به كشورهای دیگر سفر كنم و خود را مشغول شناخت فرهنگ و آداب و رسوم ملت های دیگر كنم. در اولین سفر خودم به كشور مصر به نمایشگاه كتابی رفتم كه ناگاه چشمم به كتابی افتاد كه اثری از نویسنده آن نیافتم لذا نگهبانی را صدا زدم و سراغ نویسنده كتاب را گرفتم. او گفت: نویسنده ی این كتاب خداوند آسمان ها و زمین است. با شنیدن این سخن حس بسیار غریبی به من دست داد. آن نگهبان یك نسخه از ترجمه قرآن را برایم آورد و وقتی آن را باز کردم نگاهم به سوره ی یوسف افتاد وقتی آن را خواندم آنقدر برایم لذت بخش بود كه سه بار دیگر پشت سر هم آن را خواندم و با اشتیاق تمام به فراگیری زبان عربی پرداختم و با تلاش بسیار، اندكی از متن عربی را هر روز میخواندم و برایم خیلی عجیب بود كه احساس می كردم گلو درد من شدت روزهای قبل را ندارد. تا اینكه روزی در اتاقم قرآن می خواندم كه خون بسیار زیادی از گلویم بیرون آمد. گمان كردم سرطان تمام گلوی من را از بین برده است. من را به بیمارستان رساندند و پزشكان به معالجه من پرداختند كه پس از مدتی همه ی آنها بهت زده به من نگاه می كردند. گمان كردم اتفاقات بسیار بدی افتاده است ولی پزشكان من را در آغوش كشیدند و گفتند: اثری از سرطان باقی نمانده است من هم بلافاصله دانستم كتاب خدا برای من شفا بخش بوده است و از آن روز به بعد قرائت قرآن را ترك نكرده ام و مردم را به دین اسلام دعوت می كنم همیشه خدا را شاكرم چون قبل از اینكه مسلمانان را بشناسم قرآن را شناختم. او بعد از اینكه مسلمان شد به ساخت مسجدهای زیادی در اروپا پرداخت و مردمان زیادی را خداوند به سبب ایشان هدایت كرده است وگفته شده است و هم اكنون همراه پسرش (سامی یوسف) به خواندن سرودهای اسلامی به زبان عربی و انگلیسی مشغول هستند.

در خانه ای که قرآن تلاوت می شود، خیر و برکت بسیار است وخانواده خوشبخت می شوند. بهتر است بار دیگر به معارف اسلامی خودمان برگردیم، ماهواره ها و فیلمها و گوشی‌ها زندگی ما را از معنویت تهی کرده است و گرفتارمان کرده است وموجب گرفتاری فرزندان ، خانواده و جامعه شده است و جامعه را از مسیر صحیح و درست منحرف کرده است ،خانواده‌ها از همه جدا شده اند ، ارتباط کلامی بین همسران و والدین و فرزندان کم شده است، حتی در دورهمی های خانوادگی هم ، همه با گوشی های موبایل خود سرگرم هستند ما را فردی بار آورده اند و از زندگی اجتماعی و معنوی دور کرده اند، چه بسا انحرافات در زندگی ها را زیاد کرده است ، طلاق و ناامنی ها رهاورد دوری از قرآن است. بنابراین تلاوت قرآن، اولین محبوب فاطمه(س) بود. ای دوستداران و علاقمندان به فاطمه(س) اینها محبوب دختر پیامبر(ص) است، ما که امروز عزادار و دوستدار حضرت زهرا(س) هستیم سعی کنیم در مسیری حرکت کنیم که حضرت زهرا (س) حرکت کردند، خوشبختی و سعادت همین است.

2- نگاه به چهره پيامبر خدا (ص)

دومین محبوب حضرت زهرا(س) نگاه به چهره پیامبر(ص) است. پیامبر پیامبر(ص) پدر حضرت زهرا هستند بنابراین درسی که از حضرت (س) می توانیم بگیریم، نگاه محبت آمیز به پدر است، پدر و مادر از ما توقع دارند، چند روز پیش به دیدن پدرم رفتم،پدر گفت هر ده روز ،یک سر به ما بزن، چشمانم پر از اشک شد ، آنها از ما توقع و انتظار دارند همان طور که ما از فرزندانمان توقع داریم به ما سربزنند پدرو مادر هم انتظار دارند، اگر از دنیا رفتند فاتحه ای برای آنها بخوانیم و خیراتی برای آنها بکنیم، همه نعمت هایی که ما داریم، نعمت تشیع ، نعمت دین و اسلام ونعمت محبت به امام زمان وامام حسین همه از ناحیه پدر و مادر به ما رسیده است. از طرفی با محبت به رسول خدا، به ما درس می‌دهند که محبوب ترین محبوب ها دراین عالم در قلب من و شما محمد و آل محمد باشد، وقتی محبت خدا در دلی جایگزین شد، محبت اولیا هم در دل او قرار می گیرد ، محبت کارساز است اکسیر و نجات بخش است ، نجات انسان از برکت این عشق و علاقه است. خداوند این محبت را از ما نگیرد، گرچه دیدار پیامبر(ص) و ائمه مهم است ولی بدون محبت چه اثری دارد؟ در زمان امیرالمومنین علی (ع) مردم پای خطبه های حضرت می‌نشستند ولی نفاق هم داشتند . امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) را هم می دیدند ولی حضرت را یاری نکردند، مهم این است که انسان محبت و عشق به اهل بیت داشته باشد و رهرو راه آنها باشد و در مسیر آنها حرکت کند ، عشق به امام زمان کارساز است، هر صبح که از خواب بیدار می شویم دست بر روی سینه بگذاریم و به امام زمان سلام صبحگاهی بدهیم و بگوییم: السلام علیک یا صاحب الزمان (عج). این سلام مستحب است ولی جواب آن واجب است، امام زمان (عج) نیز در پاسخ می فرماید : و علیکم السلام و رحمه‌الله وبرکاته. این جواب سلام امام زمان برای ما خوشبختی و سعادت در پی دارد ،چون انسان کامل ما را دعا می کند. وقتی به حضرت سلام می دهید سلام مستحب است ولی جواب سلام واجب است وامام زمان هیچ واجبی را ترک نمیکند .

3- انفاق در راه خدا

سومین محبوب حضرت زهرا(س) انفاق(به معنای بخشش و بخشیدن) است .انفاقات حضرت زهرا (س) در تاریخ نمونه ندارد، حتی تمام درآمد فدک که پیامبر(ص) به امر خدا به حضرت زهرا (س)بخشیده بودند، صرف اداره جامعه می شد و یک ریال از درآمد آن هم در منزل فاطمه هزینه نمیشد .

اهتمام به انفاق و كار خير :

عرب تازه مسلمانی در مسجد مدینه از مردم کمک خواست. پیامبر(ص) به اصحاب خود نگریست. سلمان فارسی برخاست تا نیاز آن بیچاره را برطرف سازد. هر جا رفت، با دست خالی برگشت. با ناامیدی به طرف مسجد می آمد که چشمش به منزل حضرت زهرا افتاد. با خود گفت: حضرت فاطمه(ع) سرچشمة نیکوکاری است. در خانة حضرت را کوبید و داستان عرب مستمند را شرح داد. حضرت زهرا فرمود: «یا سَلْمَانُ وَ الَّذِی بَعَثَ مُحَمَّداً بِالْحَقِّ نَبِیاً إِنَّ لَنَا ثلَاثاً ما طَعِمْنَا » ای سلمان! سوگند به خداوندی که حضرت محمد(ص) را به پیامبری برگزید، سه روز است که غذا نخورده ایم «وَ إِنَّ الْحَسَنَ وَ الْحُسَینَ قَدْ اضْطَرَبَا عَلَیَّ مِنْ شِدَّةِ الْجُوعِ ثُمَّ رَقَدَا کأَنَّهُمَا فَرْخَانِ مَنْتُوفَانِ وَ لَکنْ لَا أَرُدُّ الْخَیرَ إِذَا نَزَلَ الْخَیرُ بِبَابِی» و فرزندانم حسن و حسین از شدت گرسنگی بی قراری می کردند و خسته و مانده به خواب رفته اند؛ اما من، نیکی و نیکوکاری را که در خانۀ مرا کوبیده است، ردّ نمی کنم. آنگاه پیراهن خود را به سلمان داد تا در مغازة شمعون یهودی گرو گذاشته، مقداری خرما و جو قرض بگیرد. سلمان فارسی می گوید: پس از دریافت جو و خرما به طرف منزل حضرت فاطمه آمدم و عرض کردم: ای دختر رسول خدا (ص)! مقداری از این غذاها را برای فرزندان گرسنه ات بردار؛ ولی حضرت پاسخ داد: «یا سَلْمَانُ هَذَا شَی ءٌ أَمْضَینَاهُ لِلَّهِ عَزَّ وَجَلَّ لَسْنَا نَأْخُذُ مِنْهُ شَیئاً » ای سلمان! این کار را فقط برای خدای بزرگ انجام دادیم و هرگز از آن چیزی بر نمی داریم (6) انفاقات حضرت زهرا خیلی مشهور است و درسی برای همه ماست، انسان باید در زندگی خیرخواه و کمک کار دیگران باشد. گاهی قسمتی از انفاق بر انسان واجب می شود مانند خمس و زکات ، انسان باید آن هرساله از مالش جدا و بپردازد. برخی از انفاقات هم مستحب است مانند زکات پسته که اگر چاه باشد، مخارج را جدا می کنند و ۲۰ منی یک من را به عنوان اتفاق مستحب می پردازند. و کمک هایی در جامعه انجام می دهید ،برطرف کردن نیازهایی که مردم دارند، کمک به دختر و پسر جوانی که میخواهند ازدواج کنند ومشکل مالی دارند ویا کمک به درمان شخصی که بیمار است .همه جز انفاقات مستحبی است.

خدایا به حق محمد و آل محمد (ص) عاقبت ما را ختم بخیر بگردان و

خطبه دوم

اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه سِیدِنا وَمَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَدصلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین.

اُوصیکُم عِبادَالله وَنَفسی بِتَقَوَیَ الله.

در آغاز خطبه دوم خود و همه شما برادران و خواهران مکرمه را دعوت می کنم به تقوی الهی.

در خطبه دوم خود و همه شما برادران و خواهران را به ترس از عقاب الهی و توجه به دستورات خدا ، رعایت و حرمت انسانها در هر حال سفارش میکنم. کوتاه در خطبه دوم مطالبی را عرض می کنم.

پاک باشید و پاک زندگی کنید :

در توصیه به تقوی ایامها را مانند ایام فاطمیه قدر بدانید . هم در مجالس شرکت کنید وهم خودتان بانی باشید و عشق و علاقه نشان بدهید و هم روضه ها و توسلات خانگی را ترویج کنید، اینها در سعادت خودمان وفرزندان ما نقش دارد ،در انفاقات و غذاهای حلال و پرداخت وجوهات دقت کنیم ،ما امروز تا زنده ایم اختیار مالمان را داریم وقتی از دنیا رفتیم دیگر اختیاری نخواهیم داشت تا زنده ایم برای خودمان فکری کنیم ، وبال به گردن خودمان نگذاریم و آزاده باشیم تا هروقت خدای نکرده مرگ به سراغ ما بیاید هیچ گونه نگرانی و آشفتگی واضطراب نداشته باشیم که واجبات خود وجوهات را ندادیم ، پاک باشید و پاک زندگی کنید.

هشدار قاطع ایران به‌گستاخی‌های رژیم صهیونیستی :

اولین نکته در خطبه دوم صهیونیست ها چند روزی بود خیلی رجز می خواندند که ما به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می کنیم ، آمریکایی با آمدن رئیس جمهور جدید بایدن برنامه ریزی کردند و دیدند در غرب آسیا خیلی هزینه کردند، ۲۰ سال در افغانستان هزینه کردند، آخرش هم فراری شدند ونفعی نبردند برنامه را عوض کردند تا خود را به عنوان یک پلیس خوب و اروپایی ها و صهیونیستها را به عنوان یک پلیس بد معرفی کنند تا آنها هارت و پورت کنند.
خصوصا صهیونیست ها که اخیرا چندبار گفتند ما قصد حمله به ایران را داریم ، باید برای مقابله آنها را ترساند تا جرات نکنند حتی فکر حمله را داشته باشند . یک رزمایش بسیار خوب در جنوب کشور در حال برگزاری است که در نوع خودش بی نظیر است ، این رزمایش نه تنها دفاعی است بلکه تهاجمی هم هست خدا سپاه را حفظ کند، ان شاءالله به آنها عزت بدهد، نیروی هوایی،زمینی،دریایی ،هوا فضا و سازمان بسیج با هم رزمایشی را تدارک دیدند و در منطقه وسیعی رزمایش را انجام دادند. قرآن هم می فرماید: « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم »(7) هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! صهیونیست ها، هارت و پورتی کردند واین رزمایش ها نشانمی دهد ، اقتدار جمهوری‌اسلامی در چه حد است، بعد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کرد اگر صهیونیست ها و امریکایی ها اگر کوچکترین تحرکی داشته باشند، تمام کشورهایی که در ارتباط با این تهاجم شرکت داشته باشند، تمام پایگاهها یشان را ما درهم می کوبیم.
صهیونیستها می گفتند ما یک حمله محدودی انجام می دهیم ایران پاسخ نخواهد داد، با انجام این رزمایش باقدرت اعلام شد که ایران ساکت نخواهد ماند که نشان اقتدار نظام جمهوری اسلامی است ما بعد ازجنگ هیچ نداشتیم نه موشک ونه پیشرفت های نظامی، فقط یک اسلحه ژ۳ در نظام طاغوت خریداری شده بود و چند تانک داشتیم، ولی امروزه به لطف الهی خود سپاه و ارتش چقدر پیشرفت کرده است باور کنید اگر ما ضعیف بودیم مانند نهالی را که از ریشه در می آورند دشمنان ایران را ریشه کن می کردند، امروز نظام جمهوری اسلامی قدرت پیدا کرده است و از هر جهت اقتدار دارد خصوصا از جهت نظامی .خداوند سربازان نظام جمهوری اسلامی این افسران و مدیران خوبی که در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند را حفظ کند که سرمایه مملکت و موجب حفظ مملکت هستند.

مناسبت های هفته :

شنبه 4 دی 20 جمادی‌الاول

* میلاد حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام
ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک عرض می کنم، متاسفانه دنیای امروز فقط نام حضرت عیسی مسیح(ع) را می برد ولی راه او را عمل نمی کند.

پنج‌شنبه 9 دی 25 جمادی‌الاول

* نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
آمریکایی ها و اروپایی ها ، کشورهایی که مستقل و مردمی هستند و از طریق جنگ نمی توانستند با آنها مبارزه کنند و دولتهایشان را سرنگون کنند، برنامه ریزی کردند تا از طریق انقلاب مخملی و رنگی این دولت های مستقل را سرنگون کنند .بنیادی را به نام «سوروس» گذاشتند و برنامه ریزی کردن دولت های مردمی مانند اوکراین را که زیر بار آمریکا نمی رفت و مستقل بودند و با لشکرکشی وکشتار نمی توانند آنها را تحت اختیار بگیرند، از طریق انقلاب مخملی زیر سلطه بگیرند. آنها به افرادی که غربی فکر می کنند گفتند شما در انتخابات شرکت کنید و مردم را بخاطر اینکه رهبران طرفدار غرب، در انتخابات پیروز نشدند، کف خیابان بیایید و اینقدر تظاهرات و راهپیمایی بکنید تا از درون کشورتان از هم پاشیده شود .در اوکراین گرجستان وچندین کشور این انقلاب های رنگی را راه انداختند و برای هر انقلاب یک رنگی را انتخاب کردند که براحتی بتوانند سران انقلابی واقعی را سرنگون کنند و افراد غربگرا را حاکم کنند . در آن کشورها موفق شدند با برنامه ریزی و از طریق افکار عمومی و کشاندن مردم به خیابان موفق شوندو حکومت مردمی سرنگون و حکومت غربگرا حاکم شد و همین برنامه را در ایران اسلامی پیاده کردند، آنها ۸سال جنگ را تحمیل کردند ،ایران اسلامی را همه جانبه تحریم کردند ولی دیدند روز به روز بنیه نظام جمهوری اسلامی قوی تر شد. دیدند از بیرون نمی توانند کاری کنند گفتند از داخل کشور برنامه ریزی کنند که جریانات انتخابات ۸۸ ، تظاهرات خیابانی ، آتش زدن مراکز دولتی و آتش زدن مساجد قرآن اتفاق افتاد. بعد از آتش زدن مسجد و قرآن و مغازه های مردم، آقای موسوی اطلاعیه داد که امت خداجو حرکت کردندواین کارها را کردند. داستان خودتان می دانید چندماه کشور درگیر آشوب بود تا مردم خودجوش مانند یک سیل خروشان در اقصی نقاط کشور به میدان آمدند و در هر شهر و روستا و مرکز استان مردم بصیر بیرون آمدند ،زیرا حجت برمردم تمام شده بود که اینها دنبال اصلاح نیستند بلکه دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، نظامی که بعد از ۱۴۰۰ سال با این همه گرفتاری شیعه قد علم کرده بود، آنها دنبال نظام تشیع بودند، مردم در یک روز یک حرکت تاریخ ساز و بزرگ را انجام دادند و کشور نظام اسلام و ایران را نجات داد بنابراین ۹دی روز بصیرت نامگذاری شده است.واقعا هم مردم حق را بجا آوردند و مانند کاغذی را لوله می شود، طومار افرادی که دنبال نابودی نظام بودند را درهم پیچیدند به لطف الهی ،کشور از این آسیب بزرگ و فتنه بزرگ نجات پیدا کرد. البته در هر برهه ای از زمان امکان دوباره شکل گرفتن این فتنه وجود دارد تا فتنه تکرار شود . بنابراین آگاهی بسیار مهم است. دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راه ، تأثیرگذاری روی ذهن جوان است. آنها از طریق شبکه های ماهواره ای دائما فعال هستند تا نظام مقتدر جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند و خدمات آن را بی ارزش جلوه بدهند، و دوران سیاه رژیم طاغوت را با ارزش جلوه بدهند، دورانی که نه خیابان بود نه آب و برق و نه بهداشت، نه مدرسه و دانشگاهی در همه شهرها وجود داشت.ولی امروز این همه خدمات بزرگ انجام شده است .البته کسی نمی تواند مدعی شود همه چی گل و بلبل است نه مشکلات خیلی زیاد است بخاطر بی مدیریتی و بی مسئولیتی و عدم کار جهادی مشکلات روی هم تلنبار شده است ، این مشکلات بخاطر اسلام، قرآن ، نظام ولایت و رهبری نیست،مدیران کم کاری کردند یا عمدا که خیانت است وبخاطر دزدی هایی که صورت گرفته است، مشکلات به وجود آمده است . به لطف الهی امیدواریم مشکلات یکی پس از دیگری حل شود گره کار باز شود و زندگی ها روبراه شود ، جوانان عزیز بتوانند ازدواج کنند و خانه دار بشوند ، شغل مناسب پیدا کنند و آسایش و آرامشی در دل خانواده ها حکم فرما شود. ان شاءالله

خدایا به حق محمد و آل محمد(ص) کسانی که به مردم خدمت می کنند در هرلباسی هستند تایید بفرما وکسانی که به امام(ره) وشهدا ، مردم و نظام، ولایت و دین خیانت می کنند اگر قابل هدایت نیستند، نیست ونابود بگردان.

پی نوشت:

1- بحارالانوار، ج٢٧، ص١١۶

2- نهج الحياة ، ح 164 .

3- سوره مبارکه مزمل،آیات20

4- بحار، ج ۳۴، ص ۶۴.

5- بحار، ج ۳۴، ص ۸۸.

6- بحار الانوار، ج 43، ص 73؛ عوالم العلوم، ج 11، ص168؛ احقاق الحق، ج 10، ص 321.

7- سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.