سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

برگزاری جلسه جهت انجام رزمایش مواسات ویژه ماه محرم الحرام در زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 78 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1400.05.27
 
همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وبه منظور کمک به افراد بی بضاعت جلسه به همین منظور مورخه1400/05/24 با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم وجمعی از مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.




سخنرانی حجت ااسلام والمسلمین ابراهیمی درجلسه رزمایش مواسات در زرند مورخه1400/05/24



الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)؛ السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)

خدمت شما همه بزرگواران و خواهران مکرمه خوش آمدعرض می کنم، ان شاءالله خدای متعال این جلسه را مایه خیر و برکت برای ما و برای شهرستان ما قرار بدهد. این جلسه را پیرو فرمایش مقام معظم رهبری تشکیل دادیم ،ایشان اخیرا صحبت های بسیار مهمی را بیان کردند.

برگزاری نهضت مواسات حول محور مساجد:

اولین نکته اهمیت محرم وبرکت محرم وضرورت برگزاری مراسم عزاداری بود و از طرف دیگر ضرورت بسیار مهم برگزاری مراسم با شرایط جدید و رعایت مسائل بهداشتی است که فرمودند باید به شدت به دستورالعمل های بهداشتی عمل شود و نکته دیگر نهضت مواسات است که حول محور مساجد باید انجام شود و از طریق مساجد فقرای محل شناسایی شوند و با محوریت مساجد کمک های خیرین به آنها برسد، اینها سخنانی بود که رهبر معظم انقلاب درسخنرانی جدید خود مطرح کردند. براین اساس ما هم این جلسه را تشکیل دادیم واز شما بزرگواران دعوت کردیم تا در اجرای این فرمایشات، برنامه ریزی شود .بخش اول فرمایشات که برگزاری مراسمات عزاداری اباعبدالله است و بخش دوم رعایت مسائل بهداشتی در این مراسمات است و بخش سوم کمک های مؤمنانه ونهضت مواسات وهمدلی و کمک به نیازمندان آن هم با محوریت هیئتهای مذهبی و روحانی مسجد است، ان شاءالله که خداتوفیق بدهد بتوانیم همین فرمایش مقام معظم رهبری را در شهرستان خودمان اجرایی کنیم و دست اندرکاران محترم باید برنامه ریزی کنند تا در ماه محرم که دلها نزدیک تر است ، افرادی را که دوست دارند برای سیدالشهداء(ع) نذوراتی داشتند ، این کمک ها و نذورات مردمی به سمت فرمایش مقام معظم رهبری سوق داده شود . باردیگر از حضور شما بزرگواران تقدیر وتشکر می کنم، ان شاءالله خدای متعال توفیق بدهند بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را عمل کنیم وبا تضرع این ویروس منحوس از جامعه انسانی رخت بربندد. ایام محرم وشهادت آقا امام حسین(ع) را تسلیت عرض می کنم ، ان شاءالله بتوانیم بهره وافی از مجالس سیدالشهدا واین ایام ببریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته



http://yascms.ir/emam/gozaresh/25mordad14001.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/25mordad14002.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.