سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دیدار کارکنان اورژانس اجتماعی با امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 49 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1400.04.27
 
به مناسبت هفته بهزیستی جمعی از کارکنان اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی زرند مورخه1400/04/23 با حضور در دفتر امام جمعه ضمن دیدار وگفتگوی صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم ازسخنان ونصایح وی استفاده کردند.



سخنرانی در دیدار کارکنان اورژانس اجتماعی زرند مورخه1400/04/23


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

بهزیستی نگین خدمات رسانی به شهر:

بنده نیز خدمت آقای ابراهیمی و همکاران گرامی خوش آمد عرض می کنم و هفته بهزیستی رابه شما تبریک عرض می کنم . همین طور خدمت جناب آقای دانشی ، حاج آقای اسدی و جناب آقای قلیزاده ودیگر بزرگواران خوشامد عرض می کنم. واقعا بهزیستی، نگین خدمت رسانی به شهر است و خدمات متنوعی هم در جهت پیشگیری وهم در جهت درمان در آن انجام می شود. گمان نکنم در تنوع خدمات رسانی هیچ نهادی درشهرستان پا به پای بهزیستی برسد ، واقعا نهاد مقدسی است که کارهای خوب و با ارزش و خداپسندی انجام می دهد که در اینجا فرصتی نیست من تنوع خدمات را بیان کنم ولی صمیمانه از حضرتعالی و همکاران محترمتان تشکر می کنم .

از مدیرکل محترم نیز تشکر می کنم، کارهای بسیار خوبی جدیدا انجام شده است من جمله واگذاری خدمات به خود مردم و مراکزی که درجای جای ایران اسلامی و استان و شهرستان تشکیل شده است واین مراکز کار خدمت رسانی رابرعهده دارند واین امر موجب شده درسترسی به بهزیستی آسان شود، مثلا دیگر نیاز نیست که مددجو از بهاءآباد به زرند بیاید ، می تواند درمحل ومنطقه خودش مراجعه کند وکارش راه بیفتد که این واقعا خدمت بزرگی است .از خیرین بزرگواری که بهزیستی را کمک می کنند هم تشکر می کنم، امروز هم توفیق شده است تا درخدمت جناب آقای سیدجلال اسدی یکی از خیرین بزرگوار باشیم که پدربزرگوار شهید هستند و بدون هیچ منتی و چشم داشتی خدمات ارزشمندی را انجام می دهند، که اشاره کردند خدماتی را ایشان ارائه می کنند که حتی نسبت به فرزندان خودشان انجام نداده اند ولی نسبت به جامعه هدف شما خدمت رسانی و کمک می کنند که واقعا جای تقدیر و تشکردارد، اجرتان با حضرت زهرا و اقا امیرالمومنین(ع)،ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشید.

برگزاری جلسه هر ماه در مرکز بهزیستی

بنده هم مشتاق هستم تا هرماه یا حداقل دوماهی یک مرتبه از مراکز شما بازدید کنم و در روند امور بهزیستی قرار بگیرم و بدانم چه اتفاقی در مراکز می افتد ، برای ماهم مفید خواهد بود اگر بیشتر اشراف داشته باشیم که چه کارهایی انجام می شود . در خدمت شماهستیم اگر برنامه ریزی کردید می توانیم باهم یک بازدید داشته باشیم اگر امکان داشته باشد با برخی از خیرین هم دراین بازدید حضور داشته باشند تا آنها هم از کمبودهایی که وجود دارد، آگاه بشوند. از نماینده محترم مجلس هم می توانید کمک بگیرید از ایشان بخواهید بازدیدی داشته باشند. البته خدمات بهزیستی درسطح شهرستان خدمات قبولی است ولی می شود خدمات قابل قبول تری را هم به نیازمندان و جامعه هدف ارائه کرد. از حضور همه شما تشکر می کنم چقدرخوب است درجایی کار می کنیدکه خدمت به مردم ونیازمندان است، خدمت مقدسی است ولحظه لحظه آن ارزشمند است ،کار بهزیستی وکمیته امداد که خدمت به معلولان ونیازمندان است ، بسیار با ارزش وجای تشکر دارد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته



http://yascms.ir/emam/gozaresh/25tir14003.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/25tir14004.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.