سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دیدار ریاست مجتمع آموزش عالی زرند با امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 42 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1400.04.27
 
دیدار وگفتگوی جناب آقای دکتر الهی ریاست محترم دانشکده صنعت ومعدن زرند وهمکاران شان با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در محل دفتر امام جمعه مورخه1400/04/23



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در دیدار رئیس دانشکده صنعت ومعدن مورخه1400/04/23


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

خدمت حضرتعالی وهمکارتان خوش آمد عرض می کنم. بنده هم تا کنون بر مشکلات مجتمع آموزشی واقف نبودم و اطلاعی نداشتم، البته ارتباط بوده است ولی از این مشکلات خبر نداشتم تا برای رفع آن و پیشبرد اهداف به شما کمک کنم، ما هم در خدمت شما هستیم، نماینده شهرستان هم ظرفیت بالایی برای شهر است و باتوجه به اینکه دو دوره نماینده شهر بزرگ مشهد بوده است و با مراکز آموزشی ارتباط نزیک داشته است می تواند موثر باشد ، ان شاءالله اگر این جلسات به صورت مستمر در باب آموزش عالی شهرستان تشکیل شود ، موثر است.

استفاده از ظرفیت های نماز جمعه برای ارتباط با مردم:

اگر هر چند وقت یکبار یک جلسه تشکیل شود نه تنها دانشکده شما بلکه همه مراکز آموزش عالی شهرستان و ما در روند امور قرار بگیریم خیلی می تواند موثر باشد،اگر بخواهید این جلسات را دردفترهم برگزارکنند ،ماهم حاضریم .حرفم این است که یک دست صدا ندارد ، نماینده محترم از یک طرف ، استفاده از ظرفیت خطبه های نماز جمعه وارتباط با فرماندار از طرف دیگر و خواست عمومی باشد، همه چیز شدنی است ولی اگر ما از امور خبرنداشته باشیم و ارتباطات کم باشد و مردم هم خبر نداشته باشندکارها هرقدر هم پیش برود ، به آن نتیجه دلخواه نمی رسد ولی اگر مجموعه مدیران شهرستان دست به دست هم بدهند کارها روی روال خواهد افتاد. ما چیزی از رفسنجان وسیرجان کمتر نداریم ولی آنها همت بیشتری کردند و از همان اول توجه بیشتری داشتند کار را پیش بردند ولی ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است ازاین به بعد سعی کنید ارتباط بیشتری با مسئولین مربوطه شهرستان داشته باشید، نمی شود گفت چون در گذشته کوتاهی شده است دیگر نمی شود، خیر . امروز که دست ماست ، ما کم نگذاریم . بنده هم درخدمت شما هستم وهرکار ازدستم بربیاید ازخطبه های نماز جمعه و ارتباط با نماینده محترم وجمع کردندمدیران و مسئولین کوتاهی نمی کنم، از حضرتعالی و مجموعه همکارانتان زحماتی هم که تا کنون کشیده اید تشکر می کنم. ان شاءالله روز به روز شهرستان ما پیشرفت کند وحرف اول را بزند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته



http://yascms.ir/emam/gozaresh/25tir14001.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.