سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند با حضور امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 55 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1400.04.24
 
حضور وسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند که مورخه1400/04/22 با حضور جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.




سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند مورخه1400/04/22


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

قال رسول الله (ص) : « المُؤمِنُ القَوِيُّ خَيرٌ و أحَبُّ إلَى اللّه ِ مِنَ المُؤمِنِ الضَّعيفِ »(1)

خیلی خوشبختم که در جمع شما برادران وخواهران ، ورزشکاران و ورزش دوستان، مدیران و مسئولین شهرستان هستم ودراین ایام خجسته شاهد افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری هستیم، من نیز به نوبه خوداز زحمات جناب آقای شهردار محترم و مجموعه پرسنل شهرداری صمیمانه تشکر می کنم. هر گوشه شهر که قدم می زنید آثاری از زحمات شهردار و همکارانشان در شهرداری را مشاهده می کنیم یا پارک ساخته شده است ویا جدولی قرار داده شده است و یا رنگ آمیزی شده ست .هر قدمی که در راه زیباسازی شهر برداشته می شود موجب می شود امید به زندگی را در شهرستان افزایش دهد ، از زحمات شهردارمحترم صمیمانه تشکر می کنم.

ورزش حلقه مفقوده شهرستان :

امروز هم شاهد افتتاح باشگاه ورزشی هستیم، ورزش حلقه مفقوده شهرماست باتوجه به اینکه شهرستان ما در حال صنعتی شدن است نیازمند سلامت جسمی و ورحی مردم آن است از طرفی مشکلات دیگر هم مانند اقدام به خودکشی را داریم. هم ورزش از جهت جسمی می تواند تاثیرگذار باشدو هم از نظر معنوی که دین و دیانت عامل قوی از درون باشد .در بحث ورزش قهرمانی وهمگانی درشهرستان یک مقدار بی توجهی صورت گرفته است امیدواریم که از این به بعد توجه بیشتری به ورزش داشته باشیم چون صحت وسلامت شهروندان برای ما بسیار مهم است . باشد شورای ورزشی در شهرستان تشکیل و برنامه ریزی شود،ما امکانات بسیار خوبی به لطف الهی درشهرستان داریم و اگر امکانات هدایت شود هم ورزش قهرمانی وهم ورزش همگانی می تواند تاثیرگذار باشد. قهرمان شهرستان با هزینه شخصی و زحمت خودشان تا قهرمان شدندو پیشکسوت شدندو با هزینه شخصی در میادین ورزشی استان، کشور و حتی دنیا درخشیده اند. اگر شورای ورزش شهرستان فعال و گره گشا باشد ما استعدادهای بسیار خوبی درشهرستان داریم جوانان دختر و پسر داریم که می توانندموجب پیشرفت ورزش شهرستان باشند امروز هم کار بسیار خوب شهرداری انجام می دهد چون این دغدغه را ورزشکاران داشتندکه اگر تیمی رابرای رقابت دعوت کردیم کجا اسکان بدهیم وامکاناتی را شهردار محترم فراهم کردند بسیار ارزشمند است و در خدمت ورزشکاران و ورزش دوستان و موجب پیشرفت ورزش شهرستان است اگر ما بخواهیم حرف اول را در استان بزنیم در ورزش ،صنعت ،اخلاق و کشاورزی باید امکانات آن هم فراهم شودکه الحمدالله این امکانات درحال فراهم شدن است. بار دیگر صمیمانه از شهردار محترم ،شورای شهر ،مجموعه شهرداری ،فرماندار محترم، اعضای شورای تامین، ریاست محترم دادگاه ، فرمانده محترم سپاه و نیروی انتظامی ، از بنیاد شهیدو امور ایثارگران ، عزیزان از امور ورزش وهمه حضار محترمی که شرف حضور دارند صمیمانه تشکر میکنم ان شاءالله ما نسبت به ورزش همگانی وقهرمانی اهتمام جدی تری داشته باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


پی نوشت:

1- صحيح مسلم ، ج 8 ، ص 56

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140011.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140012.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140013.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140014.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140015.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140016.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140017.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140018.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140019.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140020.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140021.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140022.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140023.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140024.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir140025.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.