سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور امام جمعه محترم در اداره ورزش وجوانان جهت بدرقه ورزشکار زرندی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 55 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1400.04.24
 
حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در معیت حجت الاسلام ایزدی مسئول ستاد نماز جمعه زرند در اداره ورزش وجوانان شهرستان برای بدرقه جناب آقای رحمانی جهت حضور در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا مورخه1400/04/22 .

در این مراسم امام جمعه محترم ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن هفته نماز جمعه از همه ورزشکاران در خصوص حضور بیشتر در نمازجمعه دعوت نمودند.




سخنرانی حجت الاسلام والمسملین ابراهیمی در مراسم بدرقه آقای رحمانی برای مسابقات پاور لیفتینگ آسیا مورخه 1400/04/22


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)

ایام خجسته ماه ذی الحجه و سالرزو ازدواج حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) راهم تبریک عرض می کنم و خدمت همه شما برادران وخواهران و ورزشکاران خوشامد عرض می کنم. خوشبختم درخدمت شما ورزشکاران و ورزش دوستان هستم ، از جناب آقای بهجتی هم تشکر می کنم.

اهمیت ورزش برای سلامتی:

ورزش و سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است شاید خود ما دراین زمینه عالم بی عمل باشیم، ولی اهمیت سلامتی به قدری است که گفته می شود بالاترین دعا و بالاترین چیزی که در شبهای با ارزش قدر از خدامی خواهید ، سلامتی باشد، سلامتی هم با ورزش و نرمش حاصل می شود. عده ای از مسلمانان که می خواستند در حجه الوداع پیامبر خدا را با پای پیاده همراهی کنند ، نزد رسول خدا آمدند و از دشواری راه فتن شکایت کردند که توانایی پیاده طی کردن آن مسافت طولانی را ندارند که حضرت یک شیوه راه رفتن به آنها آموزش دادند که وقتی یک مقدار راه رفتند بدن آنها سبک شد و چربی های آنها آب شد و توانستند فاصله 480 کیلومتری را طی کنند. حضرت امام خمینی(ره) هم تاآخرین روزی که زنده بودند نرمش را ترک نکردند .حتی گفته شده است وقتی در سلول انفرادی زندانی بودند سرساعتی که همیشه پیاده روی می کردند ،بلند می شدند و یک پا را جلو و عقب می گذاشتند.مقام معظم رهبری هم اهل ورزش هستند، آقای مصباح نقل می کنندکه یک روز شخصی اسب آورده بودندکه ایشان سوار شد و سوارکار خوبی هستند .البته اهل کوهنوردی هم هستند و با همه مشغله و گرفتاریهایی که دارند هیچگاه ورزش را ترک نمی کنند .برخی از مراجع هم فتوا دادند که نرمش و ورزش واجب عینی است بنابراین اهمیت ورزش برکسی پوشیده نیست.

به سمت ورزش قهرمانی برویم:

نکته دوم اگر مامی خواهیم شهر سالمی داشته باشیم باتوجه به دغدغه ای که دربحث محیط زیست داریم چاره ای نداریم مگر اینکه به سمت ورزش قهرمانی و ورزش همگانی برویم، الحمدالله استعدادهای درخشانی درشهرستان است، جناب آقای اسماعیلی پیشکسوت ورزشی هم در شهرستان حضور دارند که مایه افتخار است، عزیزان دیگر هم هستند .واقعا توانمندی های زیادی در شهرستان داریم متاسفانه ورزش کمی مغفول مانده است خصوصا در بحث ورزش بانوان جدیتی که باید در شهرستان و در بخش ورزش بانوان باشد را ندیدیم. اصلا بحث ورزش در شهرستان مغفول مانده است، دراین سالها ورزشکاران ما مظلوم واقع شده اندو از طرف مدیران ومسئولین استانی و شهرستانی به آنها کمک نشده است، بحث ورزش قهرمانی به صورت جدی موردتوجه قرار نگرفته است و مغفول مانده است باید دنبال جبران باشیم تا این استعدادها شکوفا بشود ما می توانیم دراستان و کشور و حتی در دنیا بلند آوازه باشیم . امیدواریم در مدیریت دولت جدید توجه ویژه ای به ورزش قهرمانی شهرستان صورت بگیرد، البته ما داشته هایی هم داریم ولی مدیریت وجدیتی که باید در بحث ورزش شهرستان باشد ،دیده نشده است . اگر آن جدیت و اهمیت وتوجه به ورزشکاران صورت می گرفت، امروز ما قهرمانان بیشتری داشتیم. ما در سالهای اولی که به شهرستان آمده بودیم، برخی از ورزشکاران را به نماز جمعه دعوت کردیم و آنها را تشویق کردیم. ان شاءالله این دوره هم ورزشکاران عزیزانمان دراستان ودر کشور خوش بدرخشند و حتی یک پله بالاتر در دنیا بدرخشد تا کسی نتواند بگوید : جمهوری اسلامی به ورزش اهمیت نمی دهد ، خیر دختران و فرزندان این مملکت می توانند علی رغم همه مشکلاتی که به آن اشاره کردید و با مظلومیتی که ورزشکاران مادارند می توانند در دنیا حرف برای گفتن داشته باشند، ماهم درخدمت شما هستیم ومی خواهیم تاورزش شهرستان از این بی توجهی بیرون بیاید و مورد توجه قراربگیرد . نویسندگان و خبرنگاران باید به ورزش توجه کنند ، بحث ورزش بسیار مهم است ورزش همگانی دارای اهمیت زیادی است.

تشکیل شورای ورزش در شهرستان :

اگر ما بخواهیم در همه زمینه ها حرف اول را دراستان بزنیم باید همه سالم باشیم، باید ورزش بانوان راجدی گرفت ، دختران امروز مادران آینده فرزندان این مملکت هستند باید از لحاظ روحی و روانی و فکری وجسمی سالم باشند بایدامکانات ورزشی و مکان ورزشی موردنیاز آماده شود، از داشته های خودمان هم استفاده کنیم اگر شورای ورزش اشاره کردید تشکیل شود می تواند کارشناسان بنشینند واتاق فکری باشد تا از همین داشته ها به نحو احسن استفاده کرد تا ماهم حرفی برای گفتن دراستان داشته باشیم. جناب آقای رحمانی باهمت و غیرت و و باتوجهی که خودشان داشتند به مجامع ورزشی دنیا راه پیدا کردند ، ان شاءالله سرافرازانه برمی گردند ومدال میگیرندوماهم به استقبال می رویم و برای موفقیت شان دعامی کنم .باتوکل بخدا و توسل به حضرت صاحب الامر(عج) و آقاامیرالمومنین وحضرت زهرا ان شاءالله موفق باشندو بادست پربرمیگردید ، ماهم درخدمت ورزشکاران هستیم وهرکاری از دست مابرمی آید کوتاهی نمی کنیم . ماد می خواهیم ورزش شهرستان تکان بخورد وازاین وضعیت بی توجهی بیرون بیاید و مورد توجه قراربگیرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته



http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir14002.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir14003.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/23tir14004.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.