سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

برگزاری جلسه برنامه ریزی جهت جمع اوری کمک به افراد بی بضاعت در زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 66 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1400.04.01
 
برگزاری جلسه برنامه ریزی جهت کمک به افراد بی بضاعت با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم و جناب آقای موسوی ریاست کمیته امداد وحجت الاسلام سلطانی مسئول زکات شهرستان در محل دفتر امام جمعه مورخه1400/03/30




سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در جلسه برنامه ریزی کمک به افراد بی بضاعت مورخه1400/03/30


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)، السلام عليک يا ثامن الحجج یا علی بن موسی الرضا(ع)

خوشامد عرض می کنم خدمت همه شما عزیزان و بزرگواران، پیشاپیش ولادت باسعادت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک عرض می کنم و حضور بالای 70 درصد مردم را درانتخابات تبرک عرض میکنم که نشان شعور ، بصیرت و دانایی مردم است که به لطف الهی نشان داد که مردم شهرستان زرند حرف اول رادر حضور درانتخابات می زنند و نشان حمیت ،غیرت ومردانگی مردم شهرستان زرند بود ؛ ماهم در خدمت شما هستیم و همیشه در تمام کارهایی که کمیته امداد انجام می دهد ،یار و مددکار شما بودیم.

راه اندازی یک مرکز نیکوکاری

بحث راه اندازی مرکز نیکوکاری برای دفتر هم حرفی نداریم ، همانطور که صحبت شد ان شاءالله به خواست خداوند به زودی آقای گلستانی کارهای مربوط به راه اندازی مرکز نیکوکاری بنیاد مهدویت زیر نظر دفتر امام جمعه را انجام می دهند و به نیازمندان مخصوصا روحانیون شهرستان که کسی به یاد آنها نیست ، کمک خواهیم کرد، بنیاد مهدویت می تواند دراین قسمت گام بردارد .

برگزاری برنامه منسجم بزرگداشت عید غدیر:

مسئله بعدی درباب برگزاری عید غدیراست، تاکنون برنامه منسجمی که بتوانیم جمعیت زیادی را جمع کنیم نداشتیم و دراین مورد فکر هم نشده است ، برای اینکه بحث کرونا دست ما را در این کار عقب انداخته است اگر بتوانیم مجوزی بگیریم ، این کارا انجام می دهیم . ولی بعید می دانم چون اگر اعلام شود که اطعام داریم، حدود 5-6 هزار جمعیت می آیند و نمی توانیم ازعهده آن بربیاییم. مابه این صورت تصمیم داریم که اگر یک برنامه منسجم نداشته باشیم ،می توانیم درمساجداین برنامه را برگزارکنیم. یک برنامه همگانی هم درمسجد جامع و سقاخانه برای عید غدیر داشته باشیم. مانندنماز عید فطر که روحانیون درمساجد برگزار کردند،ماهم برنامه رادرمساجد برگزار کنیم .روی این جهت خود ما برنامه خاصی برای اطعام درنظر نگرفته ایم ولی شما بخواهید برنامه اطعام داشته باشید، حرفی نیست .مسئولین برگزاری مراسم عید غدیر ما آقای صمدانی و آقای جعفری هستندکه باهم همکاری می کنند و درمورد اطعام هم سوال داشتندکه چه کنیم ؛ یک سال ما یک شماره حساب مشترک را برای جذب مشارکت مردم در اطعام غدیر اعلام کردیم که یک عده بی انصاف که خدا آنها را هدایت کند، بلافاصله برای شورای سیاستگذاری تهران نامه نوشتند که امام جمعه به حساب خودش از مردم پول جمع می کند و مجبور شدیم تا جواب بدهیم؛ بحث غدیر و اطعام غدیر و برنامه ریزی برای آن به یک نفر نیست بلکه ستادی است و جمعی انجام می شود وحساب هم متعلق به چند نفر بود ولی اسم بنده را اعلام عمومی کرده بودند که موجب سواستفاده شد که به شورای تهران نامه نوشتندو آنها هم گفتند شما باید دراین زمینه با سپاه همکاری داشته باشید که بنده توضیح دادم ما با همه همکاری داریم و این شماره حساب هم ستادی است ومتعلق به ستاد غدیر و به نام غدیر است ومتعلق به یک نفر نیست خدا آنها را هدایت کند ، روی این جهت بنده در بحث اطعام ، تمرکز نکردم . اگر بتوانید اطعام بدهید، من حرفی ندارم و با شماهمکاری می کنم . آقای صمدانی و آقای جعفری هم باشند، درنماز جمعه هم تبلیغ کنیم تا اگر کسی دوست داشت دراطعام روز غدیر مشارکت کند،و این اطعام را به نیت امیرالمومنین به افرادی نیازمند برسانیم. ما هم سعی می کنیم با راه اندازی مرکز نیکوکاری بنیاد مهدویت زیرنظر دفتر امام جمعه ، کارهای خیر دفتر را در این قالب وچارچوب انجام بدهیم و به روحانیون نیز دراین مرکز کمک کنیم. ا ن شاءالله.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته


http://yascms.ir/emam/gozaresh/31khordad119.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/31khordad120.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.