سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور وسخنرانی امام جمعه محترم در همایش توجیهی اعضای شبکه نظارت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 53 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1400.03.30
 
حضور وسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در همایش توجیهی اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان در محل سالن شهید شیرودی مورخه1400/03/26




سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در همایش توجیهی شبکه نظارت شهرستان زرند مورخه1400/03/26


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله ،یا اباصالح، ادرکنا واغثنا

بنده نیز به نوبه خود خدمت همه ناظرین محترم شبکه نظارت ، برادران عزیز، خواهران مکرمه، مدیران و مسئولین، فرماندار محترم، ریاست محترم دادگاه جناب حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدی ،دادستان عزیز ، نماینده محترم سرکارخانم شریعتی و همسرگرامی شان جناب آقای احمدی و مهمان ویژه این جلسه جناب حجت الاسلام والمسلمین توکلی خوشامد عرض میکنم، از جناب آقای پور رنجبر وهمکاران محترمشان که زمینه این جلسه را فراهم کردند و سروران عزیز روحانی که شَرَفِ حضور دارند، نیز صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم .

مسئولیت خطیر ناظرین شورای نگهبان:

به لطف الهی درآستانه یک حماسه بزرگ ویک جهاد عظیم قرارداریم که ان شاءالله درکشور ما به همت والای ایرانیان سرافراز این حماسه عظیم برگزار می شود. و به ندای رهبر عزیز و مراجع بزرگوار تقلید لبیک می گوییم وآماده می شویم دراین جهاد بزرگ که موجب حفظ نظام جمهوری اسلامی است وآن حضور با شکوه در انتخابات است، شرکت کنیم. طبیعتا شهرستان ماهم در حالت آماده باش قرار دارد ، الحمدالله وحدت وهمدلی درشهرستان است و هیئت های اجرایی و نظارت ، آماده می شوندتا ان شاءالله این انتخابات سرنوشت ساز را باشکوه انجام دهند. حضور در انتخابات یک حماسه وجهاد بزرگ محسوب می شود و دارای ثواب عظیمی است، شما برادران وخواهران عزیز با حضورخود دربرپایی این مراسم بزرگ نقش دارید، بنابراین شما در دو ثواب شریک هستید، هم خود درپای صندوق رای حضور پیدا می کنید وهم زمینه حضور همشهریان را در پای صندق رای فراهم می کنید. بنابراین از دو ثواب بزرگ در رزو جمعه برخودار خواهید شد. حضور مردم و رای مردم امانت الهی است، ان شاءالله شمابزرگواران این امانت را حفظ می کنید، شما امانتدار حضور مردم درپای صندوق رای هستید بنابراین هم از ثواب حضور برخوردار هستید و هم از ثواب امانتداری رای مردم ، ان شاءالله این امانت را به شایستگی حفظ می کنید وبه اهل آن میسپارید این نکته اول بود.

اهمیت حضور در انتخابات از بیان رهبر معظم انقلاب:

نکته دوم تاکید رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار برای حضور در انتخابات به عنوان یک واجب عینی است ، همانطور که نماز و روزه برتک تک ما واجب است، برهمه کسانی که می توانند درانتخابات شرکت کنند هم حضور پای صندوق رای واجب است وتاکید مقام معظم رهبری هم بر حضور حداکثری است. چرادشمنان ما در تمام شبکه های ماهواره ای برای حضور کمرنگ مردم تبلیغ می کنند ؟ دشمنان ما پشت اندرپشت و دست اندر دست باهمه اختلافاتی که بین آنهاست اما همه با هدف برگزاری کمرنگ انتخابات در ایران باهم متحد شده اند، چرا؟ جواب آن را همه می دانیم ، برای اینکه اگر حضور مردم در انتخابات کم باشد ،هرچند انتخابات صحیحی برگزار شده است ولی زمینه تضعیف اقتداروحاکمیت نظام جمهوری اسلامی که بردلها حکومت می کند فراهم شده است، دشمنان بیدار بیدارتر می شوند، دشمن ما آماده زدن ضربه است ولی وقتی می ببیند مردمی که باید پشتیبان نظام جمهوری اسلامی باشند حضور کمرنگی دارند بیشتر به دشمنی می پردازد؛ سوریه یک نمونه حاضر در جلوی چشم ماست وقتی مردم سوریه از رئیس جمهورخود کم حمایت کردند ، ببینید چه به روز کشورشان آوردند و همه انها را به خاک وخون کشیدند ،چقدر مردم سوریه شهید وکشته دادند ولی امروز می دانند باید درانتخابات حضور پررنگ داشته باشند ولی به چه هزینه ای به اینجا رسیدند؟ بنابراین برهمه واجب عینی است که همه درانتخابات شرکت کنیم و خانواده و کسانی که وابسته ماهستند و می شناسیم و زمینه صحبت با انها برای ما فراهم است، را متقاعد کنیم تادرانتخابات شرکت کنند. حضور حداکثری موجب حافظ نظام جمهوری اسلامی و موجب حافظ نظام امامت و حافظ خون شهداست ، بنابراین کوشش کنیم واین مطلب را جدی بگیریم واجازه ندهیم حتی یک نفر درخانواده ما بی تفاوت باشد و درانتخابات شرکت نکند، حضور حداکثری برای ما بسیار مهم است .

ضرورت انتخاب فرد اصلح درانتخابات:

درمرحله دوم آنچه مهم است ، انتخاب اصلح است که اگر ما می خواهیم تغییر ایجاد کنیم و دولت جوان حزب الهی سرکاربیاید تا درچهل ساله دوم، مانند چهل ساله اول راهگشا باشد و دست رد به سینه دشمن بزنیم و بتوانیم غربگرایان را کناربزنیم وتفکر ملی گرایی را که مانع پیشرفت کشور مابوده واجازه نداده است ما دست روی زانوی خودمان بگذاریم و بتوانیم بانگاه از درون کشور رادرست بسازیم،امروز وقت آن است، الان نوبت پس زدن تفکرات لیبرالی وتفکرات غرب زدگی است انقلاب اسلامی درچهل سال دوم پوست اندازی می کند واین نیاز به انتخاب اصلح داردبنابراین همه کوشش کنیم تا هم خودتان پای صندوق رای برویم و هم خانواده واقوام و آشنایان را به این کار تشویق کنیم و هم اصلح را انتخاب کنیم. مخصوصا مردم شهرستان ما که همیشه در همه انتخابات بیشترین حضور رادراستان داشتندو استان کرمان هم بالاترین حضور رادرکشور داشته است،ان شاءالله این بارهم بالاترین حضور را دارد این نشان انقلابی بودن ، پیرو ولی بودن و پیرو مراجع بودن است که نشان شایسته بودن مردم شریف شهرستان زرنداست که انشاءالله به اذن الهی پُررنگ ترین حضورادراین حماسه جاویدان داشته باشیم ان شاءالله.بار دیگر ازحضور همه بزرگواران دراین جلسه تشکر میکنم ،کاربزرگی بردوش شماست ، ان شاءالله با وحدت وهمدلی وپذیرش سلایق مختلف حضور حداکثری را پای صندوق رای داشته باشیم.


http://yascms.ir/emam/gozaresh/khordad140060.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/khordad140061.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/khordad140062.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/khordad140063.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/khordad140064.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.