سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

عوامل نابودی یک تمدن/ سند همکاری 25 ساله ایران وچین صدای آمریکا وغربگراها را درآورده است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 80 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1400.01.15
 
خطبه های نماز جمعه شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم مورخه1400/01/13



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG




خطبه اول

اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه سِیدِنا وَ مَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَد صلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین .

قال الله الحکیم فی کتابه : « يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِياءَ» (1)

اُوصیکُم عِبادَالله وَ نَفسی بِتَقَوَیَ الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله یا اباصالح (ع)، ادرکنا و اغثنا.

خشنودی مولایمان صاحب الزمان(عج) ،سلامتی رهبر عزیز و بزرگوارمان ،شادی روح امام راحل عظیم الشأن، شادی ارواح طیبه شهدا ، شهدای والامقام شهرستان ، شهدای مدافع حرم، یگانه شهید مدافع حرم شهرمان شهید والامقام شهید عظیمی ، سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همکارانشان، شادی ارواح مطهر شهدای گمنام شهرستان ،شهدای خدمت ، شهدای سلامت ، شادی دو شهید گرانقدر مهمان امروز نماز جمعه ، شادی ارواح مؤمنین و مؤمناتی که اهل نماز جمعه بودند و از دنیا رفتند، سلامتی خودتان و خانواده و فرزندانتان اجماعاً صلوات.

امیدوارم خداوند متعال ، این حضور مؤمنانه شما عزیزان را در نماز جمعه ، این خطبه، این نشستن و سکوت را در نماز جمعه ، از همه ما قبول بگرداند ، ذخیره ای ارزشمند برای دنیا و آخرت، مخصوصاً برای اولین لحظه ورود ما به عالم قبر و قیامت قرار بگیرد ، باز هم صلوات بر محمد وآل محمد (ص).

از حضور مؤمنانه همه شما برادران و خواهران مکرمه در نمازجمعه ، از ستاد برگزاری نماز جمعه ، از مدیران و مسئولین محترم ، سروران معظم روحانی ، از هیأت امنای مسجد جامع ، از قاری محترم، مجری محترم و مؤذن محترم ، از سخنران قبل از خطبه ها جناب حجت الاسلام ایزدی نیز صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

بنا بود این هفته نماز جمعه را در پارک شهید برگزار کنیم، منتهی از مرکز بهداشت وستاد مقابله با کرونا اعلام کردند طبق تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا ؛ تمامی پارکهای سراسر کشور تعطیل است ، نماز جمعه امروز را در همین مکان یعنی مسجد جامع اقامه می کنیم . عذرخواهی می کنیم عده ای به پارک شهید رفته بودند و به مسجد جامع برگشتند، خدمت حجت الاسلام و المسلمین جعفری امام جمعه خاتم خیرمقدم عرض میکنم.

دشمن خود را بشناسید:

در خطبه اول این هفته به یکی از موضوعات بسیار مهم می پردازیم که جز عوامل مهم نابودی یک امت و یا ملت و یا شکست و نابودی یک تمدن است، و آن هم مسئله مهم شناخت دشمن است ، اگر مردم یک ملت و یا تمدنی، دوست و دشمن خود را نشناسند به زودی نابود خواهد شد . مخصوصا انقلاب اسلامی که در سراسر دنیا دوستان خوب و دشمنان خبیث زیادی دارد. درس مهم دشمن شناسی یکی از درس های مهم قرآن است، یک چهارم آیات قرآن در مورد دشمن شناسی است ، بیش از سیصد آیه از قرآن در مورد نفاق صحبت شده است، بنابراین دشمنان را بشناسیم ،آیات متعددی در قرآن مجید در مورد دشمن شناسی وجود دارد که برای تبرک چند آیه خدمتتان عرض می کنم. ان شاءالله خداوند هرچه زودتر شَّر این ویروس منحوس را مملکت ما کم کند و همه آزاد شویم.

تبعات عدم تشخیص دشمن:

در آیه ای که ابتدای جلسه خدمتتان عرض کردم خدای تبارک وتعالی می فرماید: « يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا » ای کسانی که ایمان آورده اید « لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِياءَ » مومنین مبادا دوست و دشمن را تشخیص ندهید و مبادا دشمن من و دشمن خودتان را دوست قلمداد کنید(1) ؛ این بزرگترین انحراف است که انسان نتواند دشمن را تشخیص بدهد و بصیرت لازم را در این زمینه نداشته باشد در زمان سیدالشهدا عامل شهادت سیدالشهدا همین بی بصیرتی بود، افرادی که در کربلا مقابل حضرت جمع شدند هم مسلمان بودند و هم اهل نماز و روزه بودند وهم خمس و زکات مال خود را می پرداختندو کار خیر هم انجام می دادند بنابراین کافر نبودند و به بهشت و جهنم هم اعتقاد داشتند ولی چون دوست ودشمن را تشخیص نمی دادند، دشمن را دوست فرض کرده بودندو دوست را دشمن می پنداشتند، این خطر بزرگ همیشه هست! عامل شهادت سیدالشهدا همین اشتباه در تشخیص دوست و دشمن است که قرآن می فرماید: « يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِياءَ» دشمنان من و دشمنان خودتان را دوست نگیرید.

صهیونیستها مصداق دشمنان خدا:

در آیه بعدی خداوند مصداق را مشخص می کند که دشمنان خدا چه کسانی هستند: « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ....ۘ »(2) اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد يهود و نصارى را دوستان [خود] مگيريد... و در آیه دیگری در مورد یهودیان می فرماید: « لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا ۖ ...» (3) بدترین دشمنی را نسبت به شما مسلمانان صهیونیست ها دارند. با صهیونیست ها و سرمداران استکبار که دم از مسیحیت دروغین می زنند ، دوستی نکنید . این کلام خدای تباارک وتعالی است؛ از ابتدای انقلاب و حتی قبل انقلاب بدترین دشمنان ملت ایران استکبار جهانی به رهبری امریکا بودند این دستور قرآن است، امروز هم دشمنان ما بیکار نیستندو دائما در حال توطئه علیه ملت ما هستند، بعد از این هم توطئه های بسیاری علیه ما خواهند داشت تازمانی که ما از درون محکم شویم و استحکام پیدا کنیم ،آن زمان است که دشمن متوجه خواهد شد که توطئه هایش بی اثر است، والِّا دست از دشمنی برنمی دارند .

دشمن شناسی از منظر مقام معظم رهبری:

چند جمله از مقام معظم رهبری خدمت در دیدار مردم قم شما عرض کنم: « دشمن را بشناسیم. من این را به طور قاطع میگویم: دشمن عبارت است از آمریکا، رژیم صهیونیستی و دستگاه استکبار؛... در شناخت دشمن نباید اشتباه کرد؛ اگر این را دانستیم، راه مقابله‌ی نقشه‌ی دشمن را هم اگر دانستیم [موفّق میشویم].» در زیارت عاشورا هم می خوانیم: « الْبَرآئَةَ مِنْ اَعْدآئِکمْ، » من از دشمنان شما بیزارم . دشمن شناسی خیلی مهم است، اگر انسان دوست و دشمن خود را نشناسد قطعا دچار خسران می شود .دشمن از اجنه ابلیس است وامروز دشمن انس استکبارجهانی به رهبری امریکا و صهیونیستها هستند که ما باید با آنها دشمنی کنیم و ازآنها بیزاری بجوییم، این حقیقتی است که قرآن مجید به ما متذکر می شود.

تلاش دشمن برای ایجاد یأس درمیان مردم:

کار دشمن چیست؟ اولین کار دشمن این است که در میان جوانان ایجاد یاس و ناامیدی کند که جمهوری اسلامی به درد نمی خورد ، در حالیکه این خدمت شده وکار انجام شده است. شما ببینید در فضای مجازی از همان ابتدا می گفتند جمهوری اسلامی یک هفته، یک ماه دیگر سرنگون می شود . دشمن دنبال یاس است این کار دشمن است که وسوسه می کند.

گسترش فرهنگ برهنگی توسط دشمن:

« مِن شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ » (4)کار دشمن ایجاد وسوسه و ایجاد ابتذال است یعنی گسترش فرهنگ برهنگی؛ شما ببینید برخی از این هنرمندان سینمایی وقتی به خارج از کشور می روند، کشف حجاب می کنند ویا درتبلیغات ماهواره دائما بدحجابی و بی حجابی و بی دینی و بی حیایی را تبلیغ می کنند، یک گزارشی را از کره جنوبی می خواندم ( شما می توانید متن کامل آن رادرفضای مجازی مطالعه کنید) درآن نوشته شده بود : پایگاههای امریکایی که در کره جنوبی مستقر هستند، برای شاداب نگه داشتن روحیه سربازان امریکایی ،عده ای از دختران و زنان کره جنوبی مجبور به ارتباط جنسی با آنها و روسپی گری می کنند . بیش از 500 هزار دختر کره ا ی را مورد آزار و اذیت قرار دادند . این کار دشمن است ! کسانی که دنبال رابطه با امریکا هستند بدانند امریکا چنین دشمنی است؛ اگر وارد یک کشور شد، فرهنگ ابتذال را ترویج خواهد داد تا بتواند برآن کشور تسلط پیدا کند . همانطور که در فیلمهای ماهواره ای نمایش می دهند و حرمت خانواده ها و همسران شکسته شده است و حجاب زنان برداشته شده و غیرتی برای مردان نمانده است. بی ناموسی زیاد شده است، اینها کار و فرهنگ دشمن است.

ایجاد چند دستگی و رُعب در میان ملتها:

دشمن با ایجاد رعب و ترس و ایجاد اختلاف و دودستگی حکومت می کند، فرعون برای ایجاد دودستگی در میان مردم مصر : « جَعَلَ أَهْلَها شِيَعاً » (5) آنها را به چند گروه و دسته تقسیم کرد. مانند امروز جامعه ما که با ایجاد حزب چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب و... چند دستگی ایجاد می کنند، کار دشمن این است تا که با ایجاد تفرقه بتواند بر ملتها مسلط شود ، بهر حال ما مسلمان و شیعه امیرالمومنین هستیم. ما که آخرت را قبول داریم ، امام و رهبر را قبول داریم باید بیشتر دقت کنیم، انتخابات هم بالاخره تمام می شودو هرکس رئیس جمهور شود ، رئیس جمهور همه است و همین طور منتخب انتخابات مجلس، نماینده همه خواهد بود.در تبلیغات هم همه آزاد هستند اینها کار دشمن است که برای اینکه بتواند برملتها تسلط پیدا کند، تفرقه ایجاد می کند و کارهای دیگری که دشمنان برای پیشبرد اهداف خود علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می دهد آنچه مهم است این است که انسان در زندگی دست از راه حق و مسیر حق برندارد و در مسیری که خدا تعیین کرده است قدم بردارد و پیرو رسول خدا و جانشین او امیرالمومنین و فرزندانش تا امام زمان باشیم.

در عصر غیبت پیرو ولِّی فقیه باشید:

در عصر غیبت باید به روات احادیث و ولی فقیه چنگ بزنیم که امام زمان (عج)فرمودند: « أمَّا الْحَوادِثُ الْواقِعَهُ فَارْجِعُوا فیها إلى رُواهِ حَدیثِنا (أحادیثِنا)، فَإنَّهُمْ حُجَّتی عَلَیْکُمْ وَ أنَا حُجَّهُ اللهِ عَلَیْکُمْ »(6)جهت حلّ مشکلات در حوادث به راویان حدیث و فقهاء مراجعه کنید که آن ها در زمان غیبت خلیفه و حجّت من بر شما هستند و من حجّت خداوند بر آن ها مى باشم. امروز هم ولی فقیه وجانشین امام زمان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله تعالی) است ،اختلاف سلیقه اشکال ندارد و کسی منع نکرده است ،هیچ وقت پنج انگشت مانند هم نیستند ولی اصل کلی دوست شناسی و دشمن شناسی است که رمز موفقیت انسان است واگر انسان از مسیر صحیح ولِّی شناسی کمی انحراف پیدا کند دیگر عاقبت بخیر نخواهد شد ، کسانی که از امیرالمومنین کمی انحراف پیدا کردند دیگر عاقبت بخیر نشدند وهمین طور کسانی که از جانشین امام زمان ، ولی فقیه جدا شدند عاقبت بخیر نشدند، کسانی هم که از مقام معظم رهبری جدا شدند عاقبت بخیر نشدندو نخواهند شد، این اصل مهم دوست شناسی و دشمن شناسی است که اگر بخواهیم تا آخرین لحظه درزندگی خودمان ثابت قدم باشیم این اصل را توجه داشته باشیم و از ولِّی وامام جدا نشویم. از رهبر خود جدا نشویم، بحث دشمن شناسی و دوست شناسی یک اصل مهم است که به مسائل سلیقه ای و حزب و جناح سیاسی هم ربطی ندارد اصل مهم عاقبت بخیری در انسان این است که جای دوست و دشمن در زندگی عوض نشود .

خدایا به حق محمدوآل محمد عاقبت همه ماراختم بخیر بگردان

خطبه دوم

اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه سِیدِنا وَمَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَدصلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین.

اُوصیکُم عِبادَالله وَنَفسی بِتَقَوَیَ الله.

در آغاز خطبه دوم خود و همه شما برادران و خواهران مکرمه را دعوت می کنم به تقوی الهی

مناسبت ها را کوتاه خدمت شما عزیزان عرض می کنم:


رعایت مسائل بهداشتی دررابطه با ویروس کرونا:

نکته اول رعایت مسائل بهداشتی است. شستشوی دستان و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و رعایت فاصله اجتماعی مهم است . بالاخره این ویروس منحوس روز به روز بیشتر جولان میدهد مقداری فروکش می کند ولی باز از جای دیگر سر بر می اورد. درشهرستان ما هم روز به روز در حال گسترش است، در رفسنجان چند شهر وضعیت قرمز اعلام شده است ونماز جمعه آنجا هم تعطیل شده است امیدواریم همشهریان عزیز بیشتر رعایت کنند. رفتن به دورهمی هایی که بوی مرگ از آنها می آید و یا رفتن به سیزده بدری که دور هم بنشینیم و نحسی آن آشکار شودو چند نفر به این بیماری دچار شوند، گناه بزرگی است بنابراین می طلبد همه برادران و خواهران در شهرستان بیشتر مسائل بهداشتی را رعایت کنند و تنها راه آن هم همین است . واکسن هم همه نمی توانند استفاده کنند بنابراین باید پیشگیری کرد، ان شاءالله همه نمازگزاران وهمشریان به آبروی امام زمان از شر این ویروس در امان بمانند .

سربازان گمنام امام زمان(عج) چشم بیدار ملت هستند:

میلاد با سعادت امام زمان و همین طور روز سربازان گمنام امام زمان را در هفته پیش داشتیم، برادران عزیز ما در وزارت اطلاعات چشم و گوش نظام جمهوری اسلامی هستند چقدر از توطئه ها را این عزیزان خنثی کردند. آنها چشمان بینا دارند دشمن شناس هستند .من از زحمات همه این عزیزان که چشمان بیدار ملت ایران هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

ایران باید از هر نظر قدرتمند باشد:

بحثی را مقام معظم رهبری مطرح کردند این است که ایران باید قوی باشد این دستور قرآنی است ؛« وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ ...» (7)هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! سپاه از روز اول این آیه مبارکه را تابلو خودش قرار داده است ،ما باید در مقابل دشمنان از هرجهت قوی باشیم،از نظر اقتصاد ، علمی ، توحیدی و... قدرتمند باشیم.تا زمانی که ما ضعیف باشیم، دشمن توی سر ما خواهد زد.چرا امروز دشمن نمیتواند به ایران اسلامی حمله نظامی کند ؟آیا واقعا او برای ملت ایران دلسوزی می کند یا اینکه قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بالاست و آنها شهرک های موشکی ایران را دیده اند؟ امروز دشمنان جرات درافتادن با حزب الله لبنان را ندارند ،مردم مظلوم یمن که هیچ چیزی نداشتند، امروز سعودی ها را کلافه کرده اند .مردمی پا برهنه و گرسنه غرق در تحریم و بمباران ! ولی به لطف الهی پهبادهایی را می سازند که پایگاههای نفتی سعودی ها را که گلوگاه غرب است ، هدف گرفته اند و دشمنان به دنبال این هستند که چگونه از این مخمصه نجات پیدا کنند . دشمنان جرات حمله به مردم غزه را ندارند ، چون همه آنها یک مادر و یک پشتیبان دارند و آن نظام جمهوری اسلامی ایران است. وقتی به بچه های او نمی توانند حمله کنند، مسلما به جمهوری اسلامی هم نمی توانند نگاه چپ بکنند.

آسیب پذیری ایران در عقب ماندگی از تولید:

منتهی آنچه مارا آسیب پذیر می کند این است که جمهوری اسلامی در بحث تولید عقب بماند و جوانان آن بیکار باشند ونتواند اشتغال ایجاد کند، این درد است والا در قسمتهایی که مستقیم زیر نظر مقام معظم رهبری است، رشد داشتیم و الحمدالله در آن زمینه ها جمهوری اسلامی قرص و محکم است و از این جهت استحکام پیدا کرده است ، ولی آنچه الان مورد نیاز است ، بحث تولید ،حمایت ازتولید، پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از تولید است ، این مسئله بسیار مهم است، ان شاءالله در سال جدید هرکدام از ما در این زمینه نقش داشته باشیم .

تولید مایحتاج خود در خانه با پرورش دام وکاشت محصولات کشاورزی:

اگر کسی خانه روستایی داشته باشدو بتواند چند مرغ یا گوسفند را پرورش بدهدو گوشت و مرغ و تخم مرغ خود را تأمین کند این گونه خیلی خوب است و دست خودش را پیش دیگران دراز نمی کند، چگونه پدران ومادران ما در قدیم زندگی می کردند همه محصولات مایحتاج خود را می کاشتند،ولی امروز کشت ما تک محصولی شده است و فقط پسته است ،البته من نمی دانم امروز در این وضعیت کم آبی می توانیم همه چیز را خودمان ما کشت کنیم یا خیر ولی کارهایی که می توانیم انجام بدهیم : تولید دام ،مرغ است و آینده صنعت زرند به همت مدیران و مسئولین بسیار درخشان است، صنایع پایین دستی فولاد وکارخانه های کوچک خیلی در پیشرفت شهرستان مؤثر است ،جوانان زرندی از این موقعیتی که خدای متعال نصیب شهر زرند کرده است، بیشترین بهره را ببرند، یک اصفهان بزرگ را در زرند آورده اندو چرخه فولاد کامل شده است که بزرگترین خدمت است ان شاءالله به خواست خدا همشهریان عزیز از این موقعیت استفاده کنند.

همه اقشار می توانند درانتخابات نامزد شوند:

در بحث انتخابات ما امروز می بینیم کسانی که شعار دادند انتخابات باید آزاد برگزار شود همان افراد رقیب هراسی می کنند . اگر انتخابات آزاد است هرکس که قصد شرکت دارد باید برنامه هایش را عرضه کند چرا برخی میگویند نظامیان نباید درانتخابات شرکت کنند،کجای قانون اساسی این کار را منع کرده است ، منظورشان از نظامیان هم فقط پاسداران است ، کجای قانون اساسی این کار را برای آنها منع کرده است ؟باید به جریان غربگرا در کشور که دم از آزادی در انتخابات می زنند گفت: شما که معتقد به آزادی هستید چرا عده ای را از شرکت در انتخابات منع میکنیدو مردم را می ترسانید؟ پاسداران به این مملکت خدمات زیادی انجام داده اند، حالا یک پاسداری می خواهد خودش را عرضه کند اینکه مردم رای بدهند یا نه را کاری نداریم ولی اینکه مردم را از آمدن رئیس جمهور نظامی بترسانند، اشکال دارد، او یک نظامی بازنشسته است که خدمتش تمام شده است بنابراین او هم حق دارد و می تواند خودش را عرضه کند، جریان غربگرا برای رسیدن به اهداف حزبی خودشان ، رقیب هراسی می کنند ، یادتان باشد قبل از آمدن آقای رئیسی می گفتند اگر او بیاید بین خانمها و آقایان دیوار می کشدو دروغهای زیاد دیگری که علیه ایشان زده شد، باید حواسمان جمع باشد تا فریب این سخنان را نخوریم. انسان به هرکسی که مورد نظرش است می تواند رأی بدهد، خدا ما راآزاد آفریده است در انتخابات هم آزاد هستیم که به هرکسی خواستیم رأی بدهیم، اشکالی ندارد ولی رقیب هراسی کردن و مردم را ترساندن ، کار اشتباهی است آن هم از طرف افرادی که دم از انتخابات آزاد می زنند. شما بیایید، رقیب شما هم ا بتواند بیاید .شما فکر و اندیشه خودتان را مطرح کنید، رقیب شما هم اندیشه و برنامه های خودش را مطرح کند، هرکس را مردم رای دادند او به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود ، مردم هم از او تبعیت می کنند،این نکته ای بود که می خواستم خدمت شما عرض کنم.

سند همکاری 25 ساله ایران وچین صدای آمریکا وغربگراها را درآورده است:

یکی از بحث های جنجالی که در این چند روز داشتیم که سروصدای عدهای را در آورده است و صهیونیست هاو امریکایی هارا به شدت عصبانی کرده است و آن هم امضای سند همكارى 25 ساله بین ایران و چین است. امروز هم در رسانه های دشمنان تابلو دار نظام جمهوری اسلامی، خیلی سروصدا کرده ااست وهم غربگرایان داخلی از آن زیاد سخن می گویند. اگر قراردادی با امریکا بسته شده بود همه اینها تعریف و تمجید می کردند . از امام می گویندکه امام فرمود نه شرقی نه غربی و شما بر خلاف راه امام رفتار می کنید، بله درست است امام فرمود : نه شرقی نه غربی،شرق که به ما ظلم نمی کند خود امام فرمودند ما با امریکایی ها و صهیونیست ها که به ما ظلم کردند، آشتی نداریم ولی ارتباط باهمه دنیارا منع نکردند،این قرارداد نه قرارداد ترکمنچای است، که تبلیغ منفی می کنند و نه قرار است گوشه ای از کشور را به چین بدهند. این قرارداد نقشه راه است که در 25 سال آینده ما با چین در این مسیر بُرد _ بُرد می خواهیم حرکت کنیم. چین هم که تبدیل به یک ابرقدرت اقتصادی شده است و می تواند خیلی مؤثر باشد بنابراین این داد و فریادهای استکبار جهانی از این است که می خواهند همان طور که پلیس در امریکا 8 دقیقه زانویش روی حلق سیاه پوست گذاشت و او را کشت ، وزارت امور خارجه و سیاست امور خارجه امریکا هم همین است. می خواهند زانوی خودرا بیخ گلوی ملت ایران بگذارند تانتواند نفس بکشد و خفه شود، این همه تحریم کردندتامانتوانیم نفس بکشیم، الحمدالله ملت ایران سرزنده و شاداب به اینجا رسیده است دوست ندارندایران تحریم رابشکندو با کشورهای دیگر در ارتباط باشد، مطالبی راخدمتتان عرض کردم مطالعه بفرمایید نه هنوز چیزی قطعی شده است و نه زمین واگذار شده است ونه حتی قراردادی بسته شده است. وهنوز امار و ارقامی اعلام نشده است فقط یک نقشه راه که مستقیم زیر نظر مقام معظم رهبری است، تعیین شده است. گفته شده است با این برنامه 25 ساله، مشکلات داخل مملکت مان را با امکانات آنها می توانیم برطرف کنیم، چینی ها با عربستان واروپایی هایی هم قراردادهای زیادی بسته اند و اجناس خودشان را حتی به امریکا می فرستند ولی حالا که چین می خواهد با ایران ارتباط برقرار کند، داد و فریادها بلند شده است، استکبار جهانی امریکا و صهیونیست ها و غربگراها کسانی که کعبه وآمالشان رسیدن به امریکاست تلاش می کنند کشور مارا دودستی تحویل امریکا بدهند واز ارتباط ایران و چین خوششان نمی آید و باهمکاری هنرمندانی که در خدمت گرفته اند، ذهن مردم را خراب می کنند ولی واقعیت چیز دیگری است. امیدواریم خدای متعال این ملت بزرگ را حفظ کند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب پرچم بدهد ، ان شاءالله

خدایا مارا خدمتگزار در دولت امام زمان قرار بده

پنج‌شنبه 19 فروردین 25 شعبان ، شهادت عالم مجاهد آیت اللَّه
"سیدمحمد باقر صدر" و خواهرش "بِنتُ الهُدی" را به دست طاغوت عراق صدام حسین داریم که خدا ان شاءالله صدام را لعنت کند و روح این دوشهید بزرگوار را شاد بگرداند.

خدایا به حق محمد وآل محمد آنچه را گفتیم و شنیدیم محض رضای خودت قرار بده


پی نوشت:

1- سوره مبارکه ممتحنه ،آیه 1

2- سوره مبارکه مائده، آیه 5

3- سوره مبارکه مائده ،آیه 82

4- سوره مبارکه ناس،آیه 4

5- سوره مبارکه قصص،آیه 4

6- بحارالأنوار: ح ۲، ص ۹۰، ح ۱۳، و۵۳، ص ۱۸۱، س ۳، وج ۷۵، ص ۳۸۰، ح ۱.

7- سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰




http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140025.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140026.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140027.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140028.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140029.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140030.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140031.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140032.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140033.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140034.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/farvardin140035.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.