سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مدعيان آزادي انديشه تحمل دعوت حق را ندارند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 762 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1389.06.24
 


http://media.farsnews.com/Media/8906/Images/jpg/A0914/A0914338.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، حجت‌الاسلام علي ابراهيمي پيش از ظهر امروز در جمع بازاريان شهر بافت با محكوم كردن اقدام بي‌شرمانه صهيونيست‌ها در جسارت به قرآن مجيد اظهار داشت: قرآن كتاب هدايت است و از تولد تا مرگ براي انسان برنامه تربيتي دارد.
وي افزود: قرآن سراسر دعوت به عدالت، برابري، برادري و يكدلي است، اما مدعيان آزادي انديشه و دين نمي‌توانند، در عصر بيداري مسلمانان اين دعوت حق را تحمل كنند و با عمل ناپسند و غيرانساني دست به سوزاندن قرآن مي‌زنند.
وي تصريح كرد: اگر مسلمانان با يكديگر متحد شوند و كالاهاي آمريكايي و اروپايي را تحريم كنند، حكومت مبتني بر ستم و استكبار آمريكا و اروپا كه بر ماديات تكيه دارد، افول و غروب مي‌كند و اگر مسلمانان شيرهاي نفت را به روي آن‌ها ببندند، بي‌شك كمر استكبار شكسته مي‌شود.
بازاريان بافت به دعوت مجامع امور صنفي امروز با تعطيل كردن بازار در اعتراض به هتك حرمت قرآن كريم توسط گروهي از صهيونيست‌هاي ستم‌پيشه در برابر كاخ سفيد امريكا دست به راهپيمايي زدند.
بازاريان در حالي كه شعارهاي "مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر اسرائيل " و "سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن "،‌ مسير بازار تا چهارراه بسيج شهر بافت را راهپيمايي كردند.
در پايان اين تجمع بيانيه‌اي از سوي طلاب حوزه علميه بافت قرائت شد.
در بيانيه طلاب حوزه علميه بافت در محكوميت به عمل اهانت‌آميز سوزاندن قرآن آمده است: عمل تفرقه‌برانگيز اهانت به كلام‌الله مجيد در سرزميني كه مدعي آزادي بيان هستند، چنان زشت و شنيع است كه در نگاه هر انسان آزاده با هر دين و مسلكي محكوم است.
در ادامه اين بيانيه افزوده شده است: اين اقدام غيرانساني و غيراخلاقي در مقابل كتابي كه بشارت به بندگان خدا است، نشان از عجز مبشران دروغين فضاي باز سياسي و اجتماعي براي بيان ديدگاه‌ها است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: آن كشيش مسيحي صهيونيستي لامذهب شايد با علم به نگاه مترقي قرآن مجيد به پيامبر خدا حضرت عيسي (ع)‌ به جنگ با آن حضرت برخواست، از طرف ديگر با اين عمل شنيع فهماند تمام مباني تفكر فاسد آمريكايي‌ها و غربي‌ها كه دم از جدايي دين از سياست مي‌زنند، تفكري غلط و خود نيز به آن معتقد نيستند، زيرا تمام دينشان اسير رژيم نامشروع صهيونيست است.
در اين بيانيه تصريح شده است: توهين كنندگان به آخرين پيامبر هدايتگر الهي با خوش خدمتي به صهيونيست كينه عميق آن مسئول انگليسي را نشان مي‌دهد كه يك قرن پيش در جمع تصميم‌سازان و تصميم‌گيران غرب هشدار داده بود تا زماني كه اين كتاب در ميان مسلمانان مبنا و اصل است، بايد فكر سيطره بر ممالك اسلامي را با خود به گور ببريم.
طلاب حوزه علميه بافت در اين بيانيه با تسليت اين مصيبت به امام زمان (عج) و نايب برحق ايشان بيان كرده‌اند: همه امت اسلامي با هوشياري توطئه‌ها را خنثي كنند و به وعده موكد حق الهي كه اعلان داشته حافظ اين قرآن است، مطمئن باشند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.