سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

سران كاخ سياه با قرآن‌سوزي دنبال نجات رژيم صهيونيستي هستند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 812 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1389.06.24
 


http://media.farsnews.com/Media/8906/Images/jpg/A0911/A0911794.jpg

حجت‌الاسلام علي ابراهيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت با محكوم كردن فاجعه به آتش كشيده شدن قرآن‌ كريم توسط استكبار جهاني اظهار داشت: هتك حرمت به ساحت مقدس قرآن مجيد توسط صهيونيست‌هاي مسيحي‌گرا كه با حمايت سران قرون وسطايي كاخ سفيد صورت گرفت، دل هر انسان مسلمان و موحدي را جريحه‌دار كرد.
وي افزود: سال‌ها است كه استكبار جهاني و صهيونيسم‌ بين‌الملل كينه و دشمني ديرينه خود را نسبت به قرآن مجيد و پيامبر اعظم (ص) و اسلام و مسلمانان آشكار كرده‌اند.
ابراهيمي تصريح كرد: اين عمل وقيحانه به آتش كشيدن قرآن و هتك حرمت آشكار آن هم با برنامه‌ريزي، حكايت از دور جديد توطئه اسلام ستيزي صهيونيست‌ها دارد كه سراسر جهان اسلام را در غم و اندوه فرو برده‌ است.
امام جمعه بافت گفت: البته مسلمانان جهان به ويژه جوانان مسلمان پاسخ اين جنايت ننگين را مي‌دهند و استكبار نيز با اين عمل ريشه خود را سوزانده است.
وي بيان داشت: صهيونيست‌ها مي‌خواهند با اين عمل موهون ذهن مسلمانان را از جنايات خود در فلسطين اشغالي منصرف كنند و به خيال خام خود جنگ مسلمانان و مسيحيان را به راه اندازند.
ابراهيمي افزود: اما سران كاخ سياه بايد بدانند با اين جنايت بزرگ هرگز نمي‌توانند، حكومت خبيث صهيونيستي را در فلسطين نجات دهند.
وي تصريح كرد: امت اسلامي با هدايت‌هاي مقام معظم رهبري همه توطئه‌هاي دشمنان اسلام و قرآن را خنثي مي‌كنند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.