سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام مشترک تسلیت امام جمعه و فرماندار زرند به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 135 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.10.15
 
پیام مشترک تسلیت امام جمعه و فرماندار زرند به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی




http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه و علی صادق زاده فرماندار زرند با صدور پیامی مشترک، اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح میباشد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت سردارسلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن؛ و (شهید سلیمانی)، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است.

(مقام معظم رهبری)

یک سال از شهادت ناجوانمردانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم بزدل و جنایتکار آمریکا در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ می گذرد، سرداری که با خون خود معنی جدیدی از مجاهدت در راه خدا، دفاع از محرومان و مظلومان و ولایتمداری را خلق کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی بخشید.

بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش در رگ های میلیونها آزادیخواه جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص مردم و جوانان مؤمن، انقلابی، رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران اسلامی خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته در راه مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، گام بر خواهد داشت.

به یقین، پرچمی که سردار دلها و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته بصیرت و یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم زرندی "شهید علی عظیمی"، بر خود وظیفه می‌دانیم اولین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، حسین پور جعفری و دیگر همرزمان شهیدش توسط نیروهای جنایتکار آمریکا را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران علی الخصوص همشهریان متدین و ولایتمدار شهرستان زرند تبریک و تسلیت عرض نموده، استمرار راه پر افتخار و با عزتشان را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.


علی ابراهیمی_امام جمعه زرند
علی صادق زاده زرندی_فرماندار شهرستان زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.