سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پشتکار موجب شرافت و بزرگی انسان است / هیچ فضایی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 253 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1399.06.18
 
15شهریور 1399 - 16:07- شناسه خبر : 90636


امام جمعه زرند در آیین بازگشایی مدارس این شهرستان که صبح امروز در مدرسه معلم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، ارزش و قسمت انسان را وابسته به انگیزه و همت بالای او دانست و بیان کرد: همت و پشتکار بالا موجب شرافت و بزرگی انسان است.





به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند در آیین بازگشایی مدارس این شهرستان که صبح امروز در مدرسه معلم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، ارزش و قسمت انسان را وابسته به انگیزه و همت بالای او دانست و بیان کرد: همت و پشتکار بالا موجب شرافت و بزرگی انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” افزود: دانش آموزان این مرز و بوم باید با انگیزه و تلاش علمی و اخلاقی بالا آینده جمهوری اسلامی را بسازند و اسلام ناب اهل‌بیت را به دنیا صادر کنند.

وی با اشاره به شرایط حساس تعلیم در شرایط کرونایی، بیان داشت: باید تمام مدیران و مسئولان با فراهم کردن وسایل بهداشتی، و دانش آموزان با رعایت حداکثری پروتکل‌ها، زمینه حضور دانش آموزان را در مدارس فراهم کنند، چرا که هیچ فضایی جای آموزش حضوری محصل را نمی‌گیرد.

امام جمعه زرند با تشکر و قدردانی از مدیران عرصه آموزش و معلمان بیان کرد: جایگاه معلم و آموزش در دین مبین اسلام بسیار ارزشمند است که باید علاوه بر آموزش‌های درسی زمینه یادگیری مهارتهای فنی به دانش آموزان را هم فراهم کنید تا جامعه از همه لحاظ پیشرفت کند.


برای دیدن این خبر در سایت خبری صدای زرند بر روی لینک زیر کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.