سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

آغاز «رزمایش همدلی» برای کمک به نیازمندان در زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 393 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1399.01.29
 
27 فروردین 1399 - 21:37- شناسه خبر : 87981



نشست قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در زرند برگزار شد که در این جلسه امام جمعه زرند بیان داشت: رزمایش همدلی و مساوات برای کمک به نیازمندان در شهرستان زرند آغاز به کار کرده است.


به گزارش صدای زرند، قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در زرند با حضور ائمه جمعه و جماعات، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان تشکیل شد.

حجت السلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند اظهار داشت: با ابلاغ این دستورالعمل از سوی رهبر معظم انقلاب و نیاز جامعه امروز به کمک به همنوعان، تشکل‌های مردمی به سمت و سویی هدایت می‌شود که امروز همه با هم بسیج شویم تا در قالب گروه‌های جهادی کمک‌های مردمی جمع‌آوری و به نیازمندان تحویل شود.

وی ایجاد انسجام و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی و انجام تدابیر لازم برای تداوم این امر خداپسندانه را از هدف‌های برگزاری این رزمایش برشمرد و بیان کرد: با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، تقویت مشارکت همگانی در مبارزه با کرونا به ویژه در تامین مایحتاج ضروری افراد آسیب‌پذیر جامعه در روزها آتی از اهمیت خاصی برخوردار است.

حجت السلام ابراهیمی تاکید کردند: باید تمام داشته‌هایمان را ️در رزمایش همدلی پای کار بیاوریم، در این رزمایش اسم و نشان‌ها مهم نیست.

وی اظهارداشت: هدف ما محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه می‌باشد که این کار باید مسجد محوری شود و با همکاری و همدلی مردم در طرح مواسات، کسانی که در اثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند و تحت هیچ یک از ارگان‌های بهزیستی و کمیته امداد نیستند، شناسایی می‌شوند و در ماه مبارک رمضان سبد غذایی تهیه و بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

امام جمعه زرند به روند افزایش آمار بیماران کرونا شهرستان زرند و اشاره کرد: این موضوع نگران‌کننده است و بعضی مردم مراعات نمی‌کنند.

حجت السلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند در این نشست گفت: جدای از جمع‌آوری کمک‌های خُرد مردمی و ایجاد شبکه گسترده از مردمی که حداقل توانایی در کمک‌های مادی را دارند، باید سراغ خیرین نیز رفت تا هزینه‌ها و کمک‌ها به سمت نقطه هدف و مطلوب هدایت شود.

حجت السلام دکتر “اسماعیل بلوچ‌زاده” دادستان زرند نیز گفت: از ظرفیت ماه مبارک رمضان هم باید استفاده شود تا رزمایش همدلی در یک روح و شرایط معنوی پیش رود و از آن طرف هم این حرکت جمعی را منحصر به طیف انقلابی نکنیم و باید همه افراد جامعه با هر سلیقه و رفتار سیاسی را مشارکت دهیم.

“علی صادق‌زاده” فرماندار زرند ضمن ارائه گزارشی از اقدامات وفعالیت‌های مبارزه با کرونا گفت: تا کنون اطلاعات 100 درصد از جمعیت شهرستان برابر با بیش از 143 هزار نفر برای مقابله با کرونا غربالگری شدند و مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در گام اول در کنترل ترددها موفق بودیم، در گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آ واحدهای صنفی را بسیار جدی پیگیر هستیم تا مانع شیوع این ویروس منحوس شویم.

وی شرایط استان کرمان در کنترل شیوع کرونا نسیت به دیگر استان‌ها را مناسب‌ توصیف کرد و اظهارداشت: همه امکانات و تجهیزات در شهرستان را به کار بستیم و همه دستگاه‌های امنیتی و شورای تامین در این مسیر همراهی کردند و توانستیم شرایط زرند را مدیریت کنیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.