سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: مسائل حزبی نباید اشخاص را از ولی فقیه جدا کند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 379 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1398.11.13
 
12 بهمن 1398 - 18:20- شناسه خبر : 85808


امام جمعه زرند در خطبه نماز جمعه 11 بهمن که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: مسائل خطی و حزبی نباید اشخاص را از ولی فقیه جدا کند.



به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند در خطبه نماز جمعه 11 بهمن که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: مسائل خطی و حزبی نباید اشخاص را از ولی فقیه جدا کند.

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” انتخابات و حضور حداکثری مردم را جلوه ای از اقتدار نظام دانست و بیان داشت: نباید مسائل خطی و حزبی باعث جداشدن و زوایه پیداکردن اشخاص با ولی فقیه گردد چرا که زاویه با ولی فقیه مقابله با امام زمان (عج) است.

وی طرح معامله قرن از سوی رئیس جمهور آمریکا را مقدمه شکست سنگین دیگری برای استکبار جهانی دانست و بیان داشت: با مطرح کردن طرح معامله قرن خاورمیانه در آستانه مقاومت بزرگ دیگری قرار گرفته و به‌طور قطع با این طرح زمینه نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: کشورهایی که ادعای اسلامیت و عربیت می‌کنند، به‌عنوان مزدوران اسلام امروز به جای همراهی با ملت مظلوم فلسطین به هدف‌های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر اظهارداشت: اسلام‌خواهی و عدالت محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و تمام امور مربوط به جامعه باید بر اساس عدالت محقق شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: پیشرفت از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که این پیشرفت باید در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، علم و فناوری در جامعه ایجاد شود.

امام جمعه زرند گفت: استقلال طلبی از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که بر اساس این اصل امروز بر خلاف گذشته سفیران آمریکا و انگلیس دیگر اجازه تصمیم گیری برای ملت ایران را ندارند و اگر کوچکترین اشتباهی از سوی آنان صورت گیرد بیرون رانده می‌شوند.

وی با اشاره به شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اضافه کرد: اگر امروز این سردار بزرگ به شهادت می‌رسد، سپاه پاسداران با اقتدار بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را زیر و رو می‌کند و این بیانگر اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

امام جمعه زرند گفت: استکبار جهانی دنبال ساقط کردن دولت‌ها در کشورهای منطقه هستند و بعد ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکا، اروپا و سایر کشورهای مرتجع منطقه به دلیل استقلال طلبی ملت ایران با ما در ستیز هستند و می‌خواهند که این کشور مقتدر اسلامی وجود نداشته باشد.

رئیس شورا فرهنگ عمومی با نگاهی به مسائل پیرامون شهرستان بیان داشت: متأسّفانه ساخت و استفاده از مشروبات الکلی در شهرستان گسترش پیدا کرده و دشمن دنبال نابود کردن بنیان خانواده است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.