سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نمازجمعه هشتم آذر ماه 98 شهرستان زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 371 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1398.09.09
 
خطبه های نماز جمعه شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه موقت مورخه 98/09/08



حجت الاسلام محمدی، رئیس دادگستری امام جمعه موقت شهرستان زرند در خطبه های نماز جمعه ۸ آذرماه ۱۳۹۸ در جمع مردم نمازگزار زرندی ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد حوادث اخیر گفت: حضور و بصیرت مردم بار دیگر توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به ناآرامی های عراق بیان کرد: مردم کشور عراق باید گوششان به دهان مرجعیت شیعه در این کشور باشد تا امنیت به کشورشان برگردد.

رئیس دادگستری با بیان اینکه آمریکا همیشه با ایران دشمنی کرده است یادآور شد: تحریمهای آمریکا از سال ۱۳۹۰ موجب پیشرفت کشورمان شده است، کسانی که به دنبال دوستی با آمریکا هستند باید بدانند که سیاست آمریکا برد_برد نیست بلکه برد- باخت است و میخواهد تمامی ملت ها را در زیر سلطه خود بگیرد.

وی در ادامه افزود: اگر کسی بخواهد با آمریکا دست دوستی دهد باید اعتقادات، انقلاب و امنیت خود را زیر پا بگذارد.

امام جمعه موقت زرند تصریح کرد: آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) راه را مشخص کردند و فرموده اند آمریکا دشمن دیرینه ماست و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفع تحریم ها نگاه به داخل و رونق اقتصاد مقاومتی است لذا مسئولین برای تحقق هرچه بیشتر فرامین معظم له باید بکوشند.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن ۱۰آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: به فرموده امام خمینی (ره) نماینده ای انتخاب کنید که مانند شهید مدرس باشد، البته بعید میدانم در روزگار کنونی همانند ایشان پیدا شود اما نمایندگان شهید مدرس را به عنوان معیار و الگو قرار دهند. شهید مدرس نماینده مجلسی بود که در پوست هندوانه غذا میخورد و همچون مردم زندگی میکرد تا سختی زندگی مردم را درک کند.

حجت الاسلام محمدی به ویژگی های یک نماینده مجلس اشاره کرد و تاکید کرد: یک نماینده مجلس باید دارای دین شناسی و دین مداری ، حریت و آزادگی، استقلال در نظر، مبارزه با استعمار و استکبار، دشمن شناسی عمیق، ساده زیستی و درکنار مردم و … باشد و توقع ماهم از نمایندگان این است راه شهید مدرس را ادامه دهند و به گونه ای عمل کنند که اگر جانشان برود خلاف دین عمل نکنند.

وی ضمن توصیه به متقاضیان ثبت نام برای نمایندگی مجلس بیان کرد: کسانی که قصد دارند برای نمایندگی مردم در مجلس نام نویسی کنند در همان ابتدا با خداوند خلوت کنند و نمایندگی مردم را یک تکلیف الهی بدانند دنبال زراندوزی و مال اندوزی نخواهند بود و نمیتوانند تحمل کنند در حوزه استحفاظی آنها کسی سر گرسنه بر بالین بگذارد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت زرند در پایان به مراجع صلاحیت شناس، دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات، هیئت نظارت توصیه کرد تا دقت کافی داشته و در تعیین صلاحیت ها وسواس به خرج داده و استقلال در نظر، داشته باشند.


http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3457.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3458.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3459.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3460.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3461.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3462.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3463.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3464.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.