سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

درخواست امام جمعه زرند از وزیر نیرو:: دولت مشکلات زرند را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 436 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1398.08.21
 
20آبان 1398 - 15:19- شناسه خبر : 83955


امام جمعه زرند در نشست مشترک شورای اداری شهرستان های زرند و کوهبنان که در محل سالن اجتماعات کارخانه کک‌سازی و با حضور وزیر نیرو برگزار شد به ارائه مشکلات شهرستان زرند پرداخت و از وزیر برای بررسی و حل این مشکلات از وی تقاضا کرد تا پیگیری مشکلات شهرستا زرند باشد.



به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند در نشست مشترک شورای اداری شهرستان های زرند و کوهبنان که در محل سالن اجتماعات کارخانه کک‌سازی و با حضور وزیر نیرو برگزار شد به ارائه مشکلات شهرستان زرند پرداخت و از وزیر برای بررسی و حل این مشکلات از وی تقاضا کرد تا پیگیری مشکلات شهرستا زرند باشد.

حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” در این نشست بیان داشت: زرند مشکل آب شرب دارد که امیدواریم با حضور جناب وزیر و چاره‌اندیشی این مشکل رفع شود.

وی افزود: مشکل اشتغال جوانان این شهرستان باید در اولویت باشد و امیدواریم با کمک شما به عنوان نماینده دولت، این مشکل نیز مورد بررسی و توجه و تا حد امکان رفع شود.

وی اظهارداشت: دامداران منطقه و استان در بحث تامین خوراک دام با مشکل روبرو هستند که امیدواریم این موضوع نیز هرچه سریعتر از مسیر دولت پیگیری و حل شود.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در تکمیل و احداث مصلی پیامبر اعظم زرند اظهارداشت: قول و وعده هایی در راستای احداث مصلی پیامبر اعظم (ص) از سوی همکاران شما در دولت داده شد، اما متاسفانه به وعده‌ها عمل نشده است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.