سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز تشکیل تمدن اسلامی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 478 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1398.07.01
 
31شهریور 1398 - 13:14- شناسه خبر : 82671


به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه 29 شهریور زرند که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با موکب‌داران عراقی، خاطرنشان کرد: حرکت و راهپیمایی عظیم اربعین زمینه‌ساز تشکیل تمدن اسلامی است. این راهپیمایی جهانی، مصداق لطف خداوند و روشن نگهداشتن درخشش نور خداوند در جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” با اشاره به رشادت‌ها و خطبه‌خوانی‌های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) بعد از واقعه کربلا، عرضه داشت: هدف انبیاء الهی و خاندان اهلبیت (ع) از خطبه‌خوانی، هدایت جامعه به سمت اسلام ناب بوده است.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) با ماندن در صحنه و زمان‌شناسی و دفاع کامل از واقعه عاشورا، با خطبه‌های هدف‌دار، دگرگونی در جامعه و اذهان مردم، حتی در کاخ یزیدیان، ایجاد کرد، تا حدی که تمام شهر شام را سیاه‌پوش کردند و مردمی که جشن گرفته بودند در سوگ اهلبیت (ع) عزاداری کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با توجه به حذف اسم شهید از بعضی معابر در سطح کشور، عرضه داشت: امروز مبلغین و جوانان حزب اللهی به همراه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، باید زینب‌گونه در صحنه دفاع از آرمان‌های شهدا بمانند و با خطبه‌خوانی و استفاده از فضای مجازی، ساخت فیلم و مستند، آرمان‌های شهدا را به نسل جوان و دنیا ثابت کنند و اجازه ندهند عده‌ای با بهانه‌های واهی و جنگ روانی، آرمان‌ها و اهداف و خون شهدا و حتی اسم مبارک شهید را از اسم معابر حذف کنند چرا که حذف نام شهید برابر با برنامه‌ریزی جهت کم رنگ کردن نقش شهدا است.

رییس شورا فرهنگ عمومی با تشکر از دستگاه قضا در برخورد با عوامل عرفان‌های کاذب در شهرستان تأکید کرد: آفت مُدگرایی و روشنفکری منفی اشخاص، موجب گسترش و رشد عرفان‌های کاذب شده است.

وی افزود: دست‌های مغرض و افکار منفی دین‌گریزی در کار است، تا به بهانه‌های واهی مثل کهنه شدن، یا سنتی بودن دین اسلام، مردم را به دین‌ها و عرفان‌های کاذب و نوظهور هدایت کنند و در حقیقت هدف واقعی آن‌ها، فاصله گرفتن نسل جوان از اسلام ناب محمدی است.

ابراهیمی با اشاره به عرفان کاذب حلقه (شکرگذاری) در شهرستان، بیان کرد: این عرفان‌های کاذب با اسم‌های زیبایی همچون “شکرگذاری” و با اعتقاد به اینکه هر چیزی که انسان را به عیش و سرخوشی برساند باید از او تشکر کنیم، ایجاد می‌شوند اما کار به خالق جهان، که آفریننده همه چیز است ندارند.

وی افزود: لذا خانواده‌ها مواظب باشند تا فرزندانشان دچار این گمراهی نشود، چرا که این عرفان‌ها در جامعه با برنامه‌ریزی، اهداف خود را پیاده و از نسل جوان یارگیری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه با گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس به جنگ‌آوران 8 سال خون و حماسه، تصریح کرد: امروز استقامت در مقابل استکبار، دشمن را به حدی تحقیر کرده که از تحریم‌های ظالمانه بر علیه جمهوری اسلامی نا امید شده است.

وی افزود: این استقامت و ایستادگی از 8 سال دفاع مقدس و جنگ‌آوری و حماسه‌آفرین جبهه حق علیه باطل به کل جهان صادر شد و امروزه کشور یمن با نسخه استقامت و تکیه بر قدرت داخلی گلوگاه نفتی آمریکا را در عربستان فلج کرده تا حدی که کشوری که روزانه ده میلیون بشکه نفتی صادر می‌کرد، تبدیل به شرکت وارداتی شده است.

امام جمعه زرند بیان داشت: از برکت استقامت و دفاع همه‌جانبه‌ی امت اسلامی، فلسطین اشغالی هم فتح خواهد شد و کمر استکبار جهانی خواهد شکست و باور کنید پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.