سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه شهرستان زرند تاکید کرد: توجه به شعور حسینی در کنار شور حسینی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 447 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1398.06.09
 
حجت الاسلام ابراهیمی: علاوه بر شور حسینی باید بر شعور حسینی توجه داشت، باید معرفت و شناخت خود را نسبت به امام حسین (ع) و قیام آن حضرت افزایش داد.



حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه ۸ شهریور ماه ۱۳۹۸ با اشاره به سوره مریم(س) بیان کرد: اگر قصد دارید در راه خداوند قدمی بردارید و یا کاری انجام دهید در عمل خود ثابت قدم باشید، خداوند نیز انسان را یاری و کمک می کند.

خطبه نماز جمعه زرنداو ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یارانشان، تاکید کرد: باید علاوه بر شور حسینی بر شعور حسینی توجه داشت، باید معرفت و شناخت خود را نسبت به امام حسین (ع) و قیام آن حضرت افزایش داد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: محرم و مجالس عزای امام حسین (ع) بهترین زمان و فرصت است که می توان با کمک و مساعدت روحانیون بهترین بهره برداری معنوی را از این دو ماه کرد، لذا هیئت های عزاداری زمان مناسبی را برای منبر در نظر بگیرند.

او یادآور شد: در برپایی عزای امام حسین (ع) نیت همراه با توکل و همت به کار نتیجه میدهد و خداوند رزق و روزی را می رساند مهم حرکت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر رعایت تقوای محرم، عنوان کرد: تقوای محرم را باید نگه داشت و مجالس عزای امام حسین علیه السلام نباید موجب نارضایتی و اذیت و آزار مردم شود. عزاداری یک کار مستحب و ارزشمند است نباید با بی توجهی تبدیل به مجلس گناه شود.

امام جمعه زرند ضمن اشاره به هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت خدمات خوبی در شهرستان زرند انجام شد، که با وحدت و همدلی بهتر هم خواهد شد.

او در خصوص دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهوری و هیئت دولت تصریح کرد: باید در موقعیت کنونی به مسائل و مشکلات اساسی جامعه پرداخت و از مسائل جزئی و فرعی چشم پوشی کرد و به فرموده امام علی علیه السلام: ” دولت و نظامی موفق است، که مسائل اصلی و فرعی جایشان با هم عوض نشود.”

امام جمعه شهرستان زرند در پایان خطبه های این هفته افزود: کلید حل مشکلات جامعه ما این است که جوانان و گروه ها به سمت تولید بروند و از خام فروشی جلوگیری شود و باید فرهنگ استفاده و مصرف صحیح را در جامعه نهادینه کرد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.