سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

شاخصه ی مدیریت کشور باید جوانان متدین، متخصص، حزب الهی و جهادی باشند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 479 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1398.03.05
 
به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه ۳ خردادماه ۱۳۹۸ با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) با اشاره به آثار لقمه حلال عرضه داشت: یگانه راه سعادت، توفیق و زمینه ساز زندگی پر رونق و جامعه مهدوی استفاده کردن از سرمایه و لقمه حلال است.

وی ادامه داد: خداوند در آیات قرآن خطاب به پیامبرمی فرماید:(یا ایها الرسول کلوا من الطیبات واعملو صالحا) یعنی اولین قدم برای عمل صالح لقمه پاکیزه است لذا رشوه خوری، گران و کم فروشی پایمال کردن مال یتیم در حقیقت خوردن آتش است که زمینه ی بد عاقبتی انسان را فراهم می کند.

ابراهیمی با گرامیداشت روز مقاومت اظهار کرد: یاد شهدا، جانبازان، ایثار گران و رزم آوران فتح خرمشهر هیچ وقت از تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: تنها مقاومت و ایستادگی بود که خرمشهری را که ۱۹ ماه با چهل هزار نیرو در اشغال نیرو بعثی بود که نام این شهر را به محمره عوض کردند که حتی آذوقه یک ماه را ذخیره داشتند با مقاومت نیروهای الهی شهر خون درعرض ۲۴ ساعت با ۱۹هزار اسیر و شانزده هزار کشته مجروح با لطف خداوند آزاد کردند.

حجت اسلام ابراهیمی با نگاهی به تاریخ پر فراز جمهوری اسلامی بیان کرد: از برکت امام (ره) و شهدا جمهوری اسلامی استحکام پیدا کرده و تاریخ نشان داده جمهوری اسلامی فقط با استقامت و ایستادگی می تواند خرمشهرهای در پیش را فتح کند و دشمن را مجبور به عقب روی خواهد کرد.

رئیس شورا فرهنگ عمومی زرند عرضه داشت :متأسفانه استفاده و تولید مشروبات در شهرستان گسترش پیدا کرده که حتی زنان و نوجوانان درگیر این معصیت الهی شدند سکوت بر گناه شروب خمر و مشروبات الکلی خیانت به جامعه انسانیت است.
ابراهیمی با در خواست از نیروهای انتظامی و مراجع قضایی جهت برخورد باز دارنده نصبت به مشروبات الکلی اظهار کرد: بی حیایی، حرمت شکنی، تصادفات، بی بند و باری، فرزندان نامشروع، از هم پاشیدن خانوادها و … همه از اثرات سوء مصرف مشروبات الکی است.

وی تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی مثل ارشاد سازمان تبلیغات باید با ارائه دادن برنامه و مشاوره های مذهبی جلوی گسترش شرب خمر و عادی نشدن این گناه در جامعه همت مضاعف کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان تصریح کرد: دولت باید معیشت مردم را در رأس همه ی کارها مدیریت و برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: بی نظمی وعدم نظارت در بازار و قیمت لحظه ای کالاهای اساسی اقتصاد کشور را بهم ریخته و معیشت مردم را تحت تأثییر قرار داده لذا همه ی دستگاهای نظارتی باید با نظارت جلوی سوء استفاده سودجویان را که کالاهای اساسی زندگی مردم را هدف قرار داده اند بگیرند.

امام جمعه زرند اظهارکرد: همان گونه که جوانان حزب الهی و جهادی اول انقلاب جنگ را اداره کردند، آینده ای جمهوری اسلامی را هم جوانان متعهد، مومن، جهادی و حزب اللهی در طراز انقلاب اسلامی می سازند.

وی ادامه داد: جوانان کشور باید با بصیرت ، دشمن ستیزی ، دوست شناسی وایستادگی زوال و شکستن استکبار جهانی را به چشم خود خواهند دید و اسلام ناب محمدی را از ایران به دنیا صادر خواهند کرد.


برای دیدن لنک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.