سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در مراسم گرامیداشت وفات حضرت ام البنین (س) و شهدای پاسدار تاکید کرد: شهداء با عملشان زمینه ساز جهانی شدن اسلام

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 554 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.12.01
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در مراسم گرامیداشت وفات حضرت ام البنین (س) و شهدای پاسدار تاکید کرد:شهداء با عملشان زمینه ساز جهانی شدن اسلام ناب محمدی هستند.

وی گفت: انقلاب به برکت رهنمودهای ولایت فقیه و حضور مردم وتوسل به اهلبیت حفظ شده است.

امام جمعه زرند با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س)بیان داشت :ادب، وفاداری و ایثار بالاترین درس زندگیست که مادر قمر بنی هاشم به همه مردم دنیا می دهد.

وی ادامه داد: ژن و وراثت از پدر و مادر یکی از عوامل مؤثر وتأثیر گذار در ساختن شخصیت انسان است این وراثت تا حدی مهم است که رسول خدا می فرماید: در شقی و سعید بودن فرزند بطن و شکم مادر مؤثر است همان گونه که فرزند در ظاهر به پدر و مادر شبیه می شود در اخلاقیات باطنی مهربانی، شجاعت، دست به خیر بودن، وفاداری ادب یا بد اخلاقی، بی رحمی، ترس و … را فرزند از پدر و مادر ارث می برد اگر حضرت ابوالفضل (ع) در شجاعت ، وفاداری و مهربانی در تاریخ می درخشد از برکت وجود مادری چون حضرت ام البنین (س) است.

رئیس شوار فرهنگ عمومی زرند با تسلیت و تبریک شهادت مرزبانان غیور بیان داشت: جمهوری اسلامی و کشور شیعه اهلبیت دشمنان سرسخت و خونخوار و بی رحمی در دنیا دارد تا جای که دشمنان خونخوار تمام هزینه های انسانی و مالی خود را برای نابود کردن ایران و ایرانی بکار گرفته اند و بچه ۶ ساله را تنها به جرم شیعه بودن سر از تنش جدا می کنند ولی دنیا و استکبار جهانی و آل سعود خون آشام باید بدانند هر چه از فرزندان غیور ولایت مدار و بصیر ما را به شهادت برسانند این ملت بیشتر با فریاد مرگ بر آمریکا ایستادگی ، همدلی و دشمن ستیزی را در دنیا نهادینه می کند ذره ای از آرمانهای امام (ره)عقب نشینی نمی کنند.

وی با اشاره به جایگاه مرزبانی و حفظ مرزها ادامه داد: رسول خدا می فرماید: یک روز مرزبانی و حفظ از خاک میهن و ناموس شیعه ثوابش بیشتر از یک ماه نماز و روزه مستحبی است و اگر این مرزبان در حفظ از مرز به شهادت برسد مرگش جزء صدقه جاری حساب می شود.

اگر امروز جمهوری اسلامی در خیلی از زمینه ها مثل موشکی، هسته ای، علمی و … جزء بهترین ها در دنیا هست. از رهنمودهای ولایت فقیه و رشادت ها ، رزم آوری، جانبازی و ایستادگی جوانان غیور این مرز بوم است.

نماینده ولی فقیه با تأکید بر ولایت مداری جوانان آینده ساز کشور اظهار کرد: توصیه میکنم به همه ی مردم بخصوص جوانان بصیر و دانشجویان و روحانیون پیام مقام معظم رهبری (حفظه الله) در گام دوم انقلاب مطالعه و بحث و گفتگو کنید و این پیام را مثل وصیت امام( ره )تحلیل و نقل کنند تا برای پیشرفت وحفظ کشور نقشه ترسیم شده راه پیشرفت انقلاب را عملی کنند. این کشور در آینده برای اداره و پیشرفت نیازمند جوانان غیور عالم بصیر و ولایت مدار است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.