سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

شهردار زرند در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه تاکید کرد: ما امانت نگهدار شهروندان در شهرداری خواهیم بود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 568 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.11.27
 
مهندس مهدلو شهردار زرند در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زرند: “ما امانت نگهدار شهروندان در شهرداری خواهیم بود و هزینه هایی که شهروندان به شهرداری خواهند پرداخت را برای عمران و آبادانی شهر به کار خواهیم گرفت و از حیف و میل آنها جلوگیری خواهیم کرد.”

سخنران قبل از نماز جمعه های این هفته شهرستان زرند مهدلو شهردار زرند بود که به ارائه گزارشی از فعالیتهای این نهاد مردمی پرداخت .

مهدلو شهردار زرند در این سخنرانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهیدان حادثه تروریستی زاهدان گفت: تا زمانی که خون شهیدان در سرزمین ایران جاری باشد هیچ آسیبی به این کشور نخواهد رسید.

مهدلو ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان همواره بر این باور بودند که ایران هیچگاه چهل سالگی خود را نخواهد دید و همواره در صدد تفرقه افکنی در بین مردم بودند که این امر با هوشیاری مردم همواره به شکست خورد.

منتخب شورای شهر زرند در ادامه به ارائه گزارش یکساله خود پرداخت و اظهار داشت: با تلاش و کوشش نیروهای شهرداری و یاری گرفتن از خداوند متعال توانسته ایم قله های موفقیت را یکی پس از دیگر فتح نمائیم و امروز شهرداری از وجه خوبی در بین شهروندان برخوردار می باشد.

وی از دست پر شهرداری در دهه مبارک فجر امسال گفت و افزود: ما سخن مقام معظم رهبری را که فرمودند “بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم می باشد” را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و موفق شده در این مدت به موفقیتهایی که نقشه راهمان بود دست پیدا کنیم .

شهردار زرند گفت : یکسال گذشته در راستای پرداخت بدهی های و آماده سازی ماشین آلات خود بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است و توانسته ایم حقوق کارکنان و نیروهای شهرداری را به روز نماییم.

شهردار زرند به فعالیتهای عمرانی خدمات شهری و جمع آوردی زباله و رنگ آمیزی جداول، دریافت زمین مناسب جهت دفن زباله های شهری،خرید مخازن زباله ،ایجاد ایستگاه نگهداری حیوانات بلاصاحب ،تنظیف معابر شهری اشاره کرد و گفت: همه فعالیتهای انجام شده در شهرداری زرند برای رفاه و آسایش شهروندان می باشد .

وی به فعالیتهای عمرانی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت :فاز دوم آسفالت معابر شهر زرند به زودی با پیمانکار قبلی انجام خواهد شد و ما نیز و در حال زیر سازی و آماده نمودن معابر برای این امر می باشیم .

مهدلو گفت: در طی این مدت بیش از ۱۳۰۰۰متر مربع از معابر شهر لکه گیری شده است و با تلاش نیروهای این نهاد بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت و بهسازی شده اند .

شهردار زرند زیر سازی ۳۱۰ هزار متر مربع، خاک برداری ۶۰۰۰ متر مکعب، جدول گذاری ۸۵۰۰ متر طول را از دیگر برنامه های عمرانی شهرداری دانست و گفت: یکی از برنامه های مهم ما در سال آینده تعویض جداول فرسوده شهری می باشد که برای این امر بیش از یک میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است .

وی به افزایش توان شهرداری در همه زمینه ها اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه شهرداری زیبا سازی و انجام فعالیتهای عمرانی می باشد و خوشحالم که امروز بگویم شهرداری زرند در همه زمینه های عمرانی در حال پیشرفت و خدمت رسانی می باشد.

مهدلو شهردار زرند به فعالیتهای فضای سبز نیز اشاره کرد و گفت: استاندارد سازی وسایل شهربازی و قرارداد نصب بیش از ده دستگاه جدید در شهربازی ،ایجاد بوستانهای جدید و بوستان بانوان و خرید لوازم پارکی ، خرید لوازم بازی و بهره برداری از ۷ هکتار فضای سبز و تولید بیش از ۱۴۰۰۰ نهال انواع گلهای فصلی ، راه اندازی بوستانهای جدید ،لوله گذاری فضاهای سبز ،تولید ۲۵۰۰۰ صندوق گل و لایروبی جوی ها اقدامات ما در زمینه فضای سبز می باشد.

وی به حمل ۵۱۴۶ کامیون شن توسط خود ناوگان شهرداری به سطح شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمام فعالیتهای شهرداری زرند با استفاده از توان و ناوگان خود شهرداری در حال انجام می باشد و این نهاد از حصور پیمانکاران حمل شن بی نیاز شده است.

وی به ماموریتهای سازمان آتش نشانی اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم هر چه آموزش شهروندان بیشتر باشد کاهش حوادث در سطح شهر نیز کمتر خواهد شد بطوری که تاکنون بیش از ۱۰هزار نفر از شهروندان آموزش های ایمنی و آتش نشانی را فراگرفته اند .

منتخب شورای شهر زرند خرید دستگاه جدید واترمیس و کارگاه شارژ کپسولهای آتش نشانی، ماموریت بیش از ۴۳۲ مورد اشاره و گفت: در صدد بالابردن توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارایه دهیم .

وی افزود: فعالیتهای فرهنگی خوبی در سطح شهر به انجام رسیده ودر حال انجام می باشد و در سال ۹۸ نیز سال شکوفایی برنامه های فرهنگی و هنری شهرداری زرند خواهد بود .

وی خواستار کمک شهروندان به شهرداری شد و گفت: اگر شهروندان به کمک شهرداری نیایند نمی توانیم عمران و آبادانی شهر را شاهد باشیم .

مهدلو تلاش و کوشش در شهرداری زرند را بیشتر از گذشته دانست و گفت: شهروندان باید ما را در اجرای پروژه های عمرانی یاری کنند و با کمک خود به شهرداری شهری زیبایی را برای خود و نسلهای اینده بسازند.

محمد رضا مهدلو شهردار زرند در ادامه تصریح کرد: ما امانت نگهدار شهروندان در شهرداری خواهیم بود و هزینه هایی که شهروندان به شهرداری خوهند پرداخت را برای عمران و آبادانی شهر به کار خواهیم گرفت و از حیف و میل آنها جلوگیری خواهیم کرد .

وی در پایان خواستار دعای خیر شهروندان برای مجموعه شهرداری شد و افزود: خود را خادم شما می دانیم و امیدواریم بتوانیم در پایان سال کارنامه درخشانی از خود برجا بگذاریم.

شهردار زرند و معاونین شهرداری در ادامه با میز خدمت پاسخگوی سوالات شهروندان بودند .


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.