سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: نهضت های اسلامی سراسر دنیا، از آموزه های انقلاب اسلامی درس میگیرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 259 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1397.11.24
 
حجت الاسلام علی ابراهیمی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه شهرستان، با اشاره به اینکه راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به سال‌ های گذشته از اهمیت زیاد تری برخوردار میباشد، گفت: امروز روز معجزه بزرگ الهی و تحقق خواسته های خداوند، پیامبر و امامان معصوم است.

وی ادامه داد: 22 بهمن ماه چهل سال قبل، روز تحقق عینی غدیر و امامت بود و در امروز ما شاهد آن هستیم که بعد از گذشت چهار نسل از انقلاب اسلامی، مرد و زن، پیر و جوان آمده اند تا با آرمانهای انقلاب اسلامی، شهداء و امام شهدا تجدید بیعت نمایند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند افزود: امروز سردمداران استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و...، با دیدن خیل عظیم حضور این ملت بصیر و آگاه در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خونشان به جوش آمده و ما به آنها میگوییم: از عصبانیت بمیرید.

ایشان ضمن اشاره به نهضت های اسلامی شکل گرفته در سراسر دنیا، گفت: امروز مردم فلسطین، یمن و دیگر آحاد ملت مظلوم جهان با دیدن این حماسه حضور شما ملت شریف ایران، امیدوار میشوند و از آموزه های انقلاب اسلامی ایران به گفته خودشان درس میگیرند و محکم تر از همیشه در مقابل استکبار جهانی قد علم خواهند کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام ناامید شدند و اسلام محکم و دین خداوند متعال کامل شد و افتخار بزرگی برای نظام اسلامی شما ملت آگاه و همیشه در صحنه میباشید و امیدواریم به زودی زود پرچم این نهضت و انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) برسد.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.