سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: انقلاب ما یک "انقلاب اعتقادی" بود، نه مادی و احساسی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 388 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1397.11.13
 
خطبه نماز جمعه شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده امام جمعه موقت زرند مورخه 97/11/12



آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور مثال زدنی و همیشگی مردم شهیدپرور زرند برگزار شد که امام جمعه موقت زرند در خطبه های آن با تاکید بر لزوم توجه مبلغین، مردم و مسئولین در مقابله با فتنه های برنامه ریزی شده ی دشمن، بیان داشت: نگاه ما باید به انقلاب درست باشد و باید بدانیم که انقلاب ما مادی و احساسی نبوده است و انقلاب اسلامی، انقلابی اعتقادی بود.



حجت الاسلام والمسلمین “علی عربزاده” با بیان اینکه قران بهترین دعاها را در اختیار ما قرار داده است، اظهارداشت: دعا و دوا همیشه باید همراه هم باشد تا دوا اثر کند.

وی با اشاره به روایتی از حضرت رسول (س)، بیان داشت: در انتخاب نوع دعا دقت و سلیقه کافی را بخرج دهید. دعاهای شما باید همیشه همراه با خیرخواهی باشد و هرگز برای خدا تعیین و تکلیف نکنید.

عربزاده اظهارداشت: در دعاهای خود هرگز تقاضای مرگ نکنید و بنا به فرموده های حضرت سجاد (ع)، تنها زمانی آرزوی مرگ کنید که عمر شما در مسیر تعالی اسلام نباشد.

خطیب جمعه زرند با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بیان داشت: حضرت فاطمه (س) تنها زمانی آرزوی مرگ کرد که مظلومیت و تنهایی ولایت و امام علی (ع) را دید.

وی با تبریک سالروز ورود شکوهمند بنیان گزار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، بیان داشت: نگاه ما به انقلاب باید درست باشد. انقلاب را نباید مادی و احساسی دانست و نگاه ما باید یک نگاه اعتقادی و فرهنگی باشد و باور داشته باشید که در صدر این انقلاب جانشین امام زمان (ع) حضور دارد و ولایت فقیه، ولایت رسول الله (ص) است.

حجت الاسلام عربزاده با تاکید بر اهمیت برگزاری جشن ها و مراسم دهه مبارک فجر، اظهارداشت: جشن های دهه فجر باید باشکوه برگزار شوند و در آن ها به دستاوردهای نظام پرداخته شود و تاکید شود که “این انقلاب اسلامی، انقلابی اعتقادی است”.

عربزاده گفت: دشمنان نظام هر 10 سال یک فتنه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده اند و حتی مقام معظم رهبری فرمودند که مراقب فتنه سال 98 باشید.

وی افزود: در فتنه سال 78 قشر تاثیرگذار دانشجویان را و در فتنه سال 88 سیاسیون را وارد میدان کردند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری در فتنه 88 “عاشورا بود که به کمک نظام آمد”.

عربزاده بخشی از فتنه سوم در سال 98 را فتنه ای اقتصادی دانست و گفت: دشمنان می خواهند با فشار بر مردم، آن ها را در مقابل نظام قرار دهد، بنابراین همه ما مسئولیت سنگینی برای دفع این فتنه برعهده داریم.

عربزاده اظهارداشت: دشمنان قصد دارند با استفاده از شبکه های اجتماعی در بین مردم نفوذ کرده و همه مشکلات را به رهبری ربط دهند که اینجا وظیفه مبلغین است تا با درایت آن ها را رفع کنند.

وی بیان داشت: مردم باید با وظایف رهبر آشنا شوند و بدانند رهبر طبق قانون نمی تواند در کارهایی که وظیفه رئیس جمهور و مجلس است دخالت کند؛ بنابراین مبلغین باید حیطه وظایف رهبری را برای مردم شرح دهند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به وظایف مردم و مسئولین در مقابله با فتنه های برنامه ریزی شده دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: مردم باید در برخورد با اتفاق ها، آگاهانه رفتار کنند تا با خریدهای غیرضروری موجب افزایش فشار اقتصادی بر همنوع خود نشوند و مسئولین هم باید مسئله اول و آخرشان مسائل اقتصادی مردم باشد. این از برکات نظام جمهوری اسلامی است که مسئولین با برپایی میز خدمت رو در رو با مردم صحبت می کنند.

عربزاده با تاکید بر اهمیت حضور نیروهای نظارتی و تعزیراتی در کنترل قیمت ها بیان داشت: به تمام دشمنان نظام می گوییم که ما مردم ایران تا پای جان به پای انقلاب ایستاده ایم و شما که می خواستند این نظام چهل سالگی خود را نبیند، بدانید که ما بنا به دستور مقام معظم رهبری در حال تنظیم یک سند هستیم تا 50 سال آینده این نظام و کشور را به یکی از قدرتهای اصلی جهان تبدیل کنیم.





http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2400.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2401.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2402.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2403.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2404.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2405.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2406.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2407.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2408.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2409.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2410.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2411.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2412.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.