سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: رکن اساسی شیعه بودن حفظ نظام و تبعیت کردن از ولایت فقیه

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 561 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.10.08
 
کد خبر : 25441- ۱۳۹۷/۱۰/۰۸- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, اخبار ویژه, زرند, سیاسی, فرهنگی


امام جمعه زرنددر خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زرند با تسلیت رحلت جانگداز آیت الله هاشمی شاهرودی و اشاره به ادامه ی نامه ی امام علی (ع) به حارث همدانی در مورد صفات شیعه اظهار داشت: حضرت فرمود ای حارث در زندگی و مالیه ی دنیا بخاطر اینکه حرص طمع نخوری و مضطرب نباشی به پایین دست خود نگاه کن تا به داشته های خود خداوند را شکر کنی.

وی ادامه داد: امروزه تعدادی از مردم در دنیا تجمل گرا شده اند و دائما حرص طمع می خورند و خود را با بالا دست خود مقایسه می کنند اگر بخواهیم زندگی بدون اضطراب و مریضی که نیاز به قرصهای آرامش بخش داشته باشیم باید به داشته هایی که داریم خداوند را شکر کرده و از تجمل گرایی و ناسپاسی دوری کنیم.

حجت اسلام ابراهیمی با نگاه به فتنه ۸۸ تصریح کرد: فتنه ۸۸ یک امتحان اللهی بود که اشخاص پاک و پیرو ولایت فقیه و پایبند به انقلاب را از انسانهای خبیث و ضد نظام ،انقلاب و منافق جدا کرد.

وی ادامه داد: خداوند در کل تاریخ بشیریت انسان را امتحان می کند در زمان رسول خدا با معرفی امام علی(ع)به عنوان ولی و رهبر کسانی که ادعای مسلمانی داشتند، را آزمود تا مسلمان و یاور واقعی اسلام شناخته شود. در انقلاب اسلامی هم با رحلت امام (ره) و عهدار شدن ولایت فقیه به امام خامنه ای( حفظه الله) خداوند عده ی که خود را مدعی خط امام و دلسوز نظام می دانستند با فتنه ۸۸ امتحان کرد تا انقلابیون و پیروان خط امام (ره) و ولایت فقیه واقعی را از منافقان و انسانهای دو چهره مشخص شوند.

خطیب جمعه عرضه داشت : حفظ نظام و تبعیت کردن از ولایت فقیه رکن اساسی شیعه بودن است. انقلاب اسلامی نتیجه ی چنگ زدن و الگو قرار دادن دستورات اهلبیت ، قرآن کریم و رهنمودهای امام (ره) بود و در حقیقت امام (ره) با قیام و انقلاب ،اسلام را زنده کرد و جان بشریت را از تاریکی و ظلم و بردگی نجات داد.

وی ادامه داد: منافقین و استکبار جهانی با برنامه ریزی انقلاب مخملی و رنگی و زمینه سازی برنامه ای که با آن ادعای تقلب در انتخابات توسط نامزد انتخاباتی میر حسین موسوی که مدعی خط امام (ره) بود عملی شود، به جای اینکه این نامزد انتخاباتی قانون گرا باشد و از جهت قانونی ادعای خود را بررسی کند، با تحریک کردن طرفدارانش به اینکه قانون گریز شوند و به جهت اعتراض به کف خیابان ها بیایند و جلو نظام بایستند و دنبال اغتشاش و براندازی نظام باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: موسوی با بیانیه ای اغتشاش گران را امت خدا جو خواند و دشمن هم از این بی بصیرتی و اغتشاش حمایت کرد تا جای که چند صد نفر بی گناه کشته شده و مساجد و مکانهای عمومی را تخریب و به آتش کشیدند ، کشور را ۹،۸ ماه از امنیت خارج کردند و تمام هدف دشمن و منافقین داخلی ولایت فقیه و سرکوب کردن نظام مقدس اسلامی بود.

رئیس شوار فرهنگ عمومی زرند با نگاه به بصیرت وآگاهی مردم ایران بیان کرد: بار دیگر مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران در ۹ دی با بصیرت و ایستادگی جلوی انقلاب های مخملی و رنگی، کشور و انقلاب را از فتنه دشمنان و منافقین داخلی نجات دادند و نگذاشتند علی زمان و ولایت فقیه تنها بماند.

وی ادامه داد : افرادی که داخل کشور در فتنه ۸۸ با بی بصیرتی دست در این خیانت داشتند و و تا الان از عمل و حمایت خود از اغتشاشگران و منافقین در پیشگاه خداوند و مردم عذر خواهی نکردند خوارج زمان هستند، جرم و خیانتشان به نظام جمهوری اسلامی در تاریخ خواهد ماند.

وی با دعوت کردن مردم در تجمع ۹ دی ساعت ۱۰ جلو بازار زرند گفت: استکبارجهانی با رهبری آمریکا دوباره با برنامه ریزی در سال ۹۸ دنبال فتنه جویی و براندازی نظام هستند دشمنان یک روز خوش برای انقلاب و مردم ایران نمی خواهند باید مدیران و مسئولان برای نقاط ضعف مثل بیکاری، گرانی و بی اعتمادی چاره اندیشی کنند تا دشمن نتواند به انقلاب جمهوری اسلامی ضربه بزند.

امام جمعه زرند با توجه به اقتصاد مقاومتی و تولیدی داخلی عرضه داشت : کارخانه های صنعتی فولاد و واگن سازی برای رونق دادن به اقتصاد و گسترش خدمات با هم نهایت هم کاری را داشته باشند، امروز در کارخانه واگن سازی با همت و مهندسین جوان شهرستان تمام قطعات چرخه ی واگنهای مسافری، باری، مترو تولید می شود چرخه فولاد قطعات که نیاز دارد به واگن سازی جهت ساخت ارائه دهد تا با خدمت گرفتن علم و صنعت شهرستان و کشور رونق پیداکند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.