سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بی تدبیری و کارشکنی بعضی از مسئولین از روی قصد و غرض است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 406 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.09.18
 
کد خبر : 25087- ۱۳۹۷/۰۹/۱۷- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, اخبار ویژه, زرند, سیاسی, فرهنگی



حجت الاسلام ابراهیمی ضمن اشاره به ادامه ی نامه ی امام علی(ع) به حارث همدانی در مورد صفات شیعه اظهار کرد: حضرت علی (ع) فرمود: ای حارث بزرگترین نعمت اللهی که خداوند به انسان عنایت کرده نعمت نطق وسخن گفتن است وبرای اینکه گرفتار کذب نشوی باید احتیاط کنی و زبانت را نگهداری و هر چه شنیدی نقل قول نکنی.

وی با توجه به شایعات فروان موجود در فضای مجازی تصریح کرد: تا کسب اطلاعات کامل از یک خبر از نشر این خودداری کنید زیاد در آینده به ضرر خودتان است .

نماینده ولی فقیه با توجه به حوادث دل خراش چابهار و با محکوم کردن این حادثه تروریستی تصریح کرد: مردم ولایت مدار کشور بار دیگر شاهد خیانت و دشمنی استکبار جهانی بوده اند وی با بیان اینکه این اقدامات از خارج کشور هدایت می شود و وجود آمریکا در پشت این حوادث بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت : این گونه حوادث نه تنها مردم عزیز را نسبت به انقلاب و آرمانهای امام خمینی (ره ) سست نمی کند بلکه باعث می شود این درخت تنومند انقلاب روز به زور استوارتر و بلندتر شود.

خطیب جمعه زرند ضمن تبریک روز دانشجو و همه ی کسانی که در عرصه علم و دانش تلاش می کنند اظهار داشت: مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها باید دانشجو را بصیر ، مبارزه طلب ، ظلم ستیز و ولایت مدار تربیت کند.

جوانان دانشجو، باید با تحصیل وتهذیب برای رسیدن به پیشرفت و نهادینه کردن تمدن و فرهنگ اسلامی در دنیا تلاش کنند.

وی ادامه داد : هدف اصلی دشمنان اتقلاب اسلامی آسیب رساندن به این قشر تاثیرگذار یعنی دانشجویان و جوانان می باشد، که در نتیجه آن جوانان و دانشجویان باید به تقویت اعتقادات دینی خود بپردازند تا دچار انحراف نشوند.

رئیس شورا فرهنگ عمومی بیان کرد: بی تدبیری و کارشکنی بعضی از مسئولین از روی قصد و غرض است.

وی ادامه داد: بیکاری و گرانی دو عامل مهمی هستند که مردم را در شرایط فعلی تحت فشار قرار داده اند، و در ضمن از رئیس جمهور خواست نسبت به بکارگیری افراد مومن و کارآمد بکوشد، و همچنین خاطر نشان کرد: با وجود منابع زیاد در کشور چرا عده ای چوب حراج به سرمایه مملکت می زنند؟؟

آیا کسانی که به عنوان مسئول گمارده اید به فکر نظام و مملکت نیستند؟؟؟

کشور نیازمند مسئولینی است که خادم مردم و مومن و ولایت مدار باشند.

حجت اسلام ابراهیمی با توجه به حمایت از کارخانه های تولید داخلی خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از کارخانه واگن سازی شهرستان زرند شد.

وی گفت :در حال حاضر این کارخانه با کارگران جوان و وسایل داخلی تعداد۱۰ واگن با ارزش ۴۰ میلیارد آماده تحویل دارد، از نماینده مردم در مجلس ، فرماندار و استاندار محترم تقاضا دارم تا حصول مطالبه و فروش واگن های آماده ازاین شرکت به خاطر تولید داخلی وحمایت از قشر کارگر با تمام توان تلاش کنند.

وی در پایان از اقدام دادستان محترم در برخورد و تعطیل کردن آرایشگاه های خاطی که برای تبلیغات خود چوب حراج به ناموس مردم می زدند، و همچنین از مرکز بهداشت که ۳٫۵ تن موادفاسد را کشف و نابود کردند تقدیر و تشکر کرد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرندکلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.