سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام امام جمعه محترم شهرستان زرند به مناسبت آغاز هفته وحدت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 422 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1397.08.30
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند در پیامی ، سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت را به عموم مسلمانان جهان و مردم شریف این شهرستان تبریک گفت .



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زرند متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ستاره اى بدرخشيد و ماه مجلس شد
دل رميــــــده ما را انيس و مونس شد

هفته وحدت پیام آور اتحاد و یکپارچگی و برادری همه مسلمین جهان ، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت می باشد و مادامی که تحت عنایات و توجهات خاص خداوند متعال ، قرآن کریم ، سنت نبوی و سیره عملی رسول اکرم (ص) وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم ،دشمنان اسلام مجال تفرقه افکنی و عداوت نخواهند .

در دورانی که قدرت های استکباری هر روز برای تفرقه افکنی در میان کشورهای اسلامی ترفندی تازه بکار برده و توطئه ای جدید طرح می کنند، تحکیم وحدت و همدلی مسلمانان ضمن تضمین اقتدار و استقلال جهان اسلام در سراسر گیتی، دشمنان دین و دیانت را از نفوذ به جامعه بهم پیوسته و هم دل مسلمانان نا امیدتر می کند. در این میان بهره مندی موثر از ارزش های نهفته در مناسبت های مذهبی به ویژه هفته با شکوه وحدت، ما را در تحقق جامعه اسلامی متحد ، پویا و تجلی این وحدت و همدلی در عرصه بین المللی یاری می رساند.

میلاد پُرخیر و برکت پیامبر گرامی اسلام ، ختم المرسلین، پیامبر صلح و رستگاری ، جلوه راستین مهربانی و منادی بزرگ عدالت، آزادی و آزادگی و هفته وحدت امت بزرگ اسلام را به تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعیان و برادران اهل سنت و مردم شریف شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

به یقین حضور پُرشور و شعور مردم شهرستان در ویژه برنامه های فرهنگی هفته وحدت، علاوه بر دور کردن تفکرات نا همسو، مُهر تاییدی بر وحدت حقیقی خواهران و برادران شیعه و اهل تسنن است.


علی ابراهیمی

امام جمعه شهرستان زرند- 29 آبانماه97


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.