سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام قدردانی امام جمعه، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان زرند ازحضور پرشور مردم در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت اباع

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 401 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1397.07.04
 
پیام قدردانی امام جمعه، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان زرند ازحضور پرشور مردم در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع).



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه، دکتر حسین امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حبیب ا... خنجری فرماندار شهرستان در پیامی مشترک از حضور پرشور و عاشقانه مردم مومن، متدین و ولایتمدار این شهرستان در مراسم عزداری سرور و سالار شهیدان خصوصاً تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی نمودند.

درمتن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

اَلسـَلامُ عَلَیـکَ یـا أَبـا عَبـدِاللهِ الحُسَیـن"علیــه الســلام"


آن هنگام که بیرق های عزا در سوز و ماتم شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر عالم به اهتزاز درآمد، مردم مومن و متدین شهرستان زرند نیز هم نوا با عاشقان حسینی ضمن حضور پرشور در مساجد، تکایا و هیئت های عزاداری، شکوه و جلوه خاصی به این مراسم بخشیدند.

لذا ضمن آرزوی قبولی عزاداری شیعیان جهان و ملت شریف ایران، برخود لازم می دانیم از حضور عاشورایی و همراه با بصیرت سوگواران سید و سالار شهیدان حضرت سید الشهداء(ع) همشهریان عزیز در مراسم سوگواری ایام محرم بویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی سپاسگزاری نمائیم.

همچنین از اقشار مختلف مردم شریف، ولایی وغیرتمند روستایی و شهری، ائمه محترم جمعه، اعضای محترم شورای تأمین، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران، سازمان تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی، شاعران و مداحان آئینی و روحانیت معزز اعزامی که در بر پایی این همایش عظیم به نحو ارزشمند و خداپسندانه نقش آفرینی کردند قدردانی بعمل می آوریم.

امید است زحمات همه تلاشگران نزد خداوند متعال و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مأجور باشد.

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیاىَ مَحْیا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ


علی ابراهیمی – امام جمعه زرند

حسین امیری – نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

حبیب ا... خنجری – فرماندار شهرستان زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.