سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

تبریک هفته دولت توسط امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 393 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1397.06.05
 
حجت‌الاسلام والمسلمین «علی ابراهیمی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان با صدور پیامی هفته دولت را به دولتمردان و کارکنان تلاشگر مجموعه‌های دولتی تبریک گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


حجت‌الاسلام والمسلمین «علی ابراهیمی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان با صدور پیامی هفته دولت را به دولتمردان و کارکنان تلاشگر مجموعه‌های دولتی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفته اول شهریورماه هر سال یادآور فداکاری‌های فرزندان خدمتگزار، پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و تداعی‌کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» است. بزرگ‌مردانی که خدمتگزاری بی‌ادعا به مردم؛ سیره، منش و روش آنان بود و تلاش‌ها و فداکاری‌هایی که در راه خدا و برای ساختن ایرانی سربلند و آباد انجام دادند، شایسته تکریم و قدردانی است.

معانی ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای بزرگوار برای ما متجلی شده همواره روشنی‌بخش راه و مسیری است که دولت‌های جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در رسیدن به اهداف توسعه و کلان کشور و دستیابی به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی کردند.

بی‌شک شهادت این عزیزان، همواره الهام‌بخش کوشش‌ها و خدماتی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی‌جویی و کمال‌یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می‌دهند.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، روش و منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهند و در راستای تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله کشور و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری با محوریت حمایت از کالای ایرانی، بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان، کارمندان خدوم و متعهد در شهرستان زرند تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مسئلت می‌نمایم.


علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند- 3/06/1397

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.