سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه موقت زرند: مردم شهرستان زرند در مقابل کسانی که به بهانه شادی آفرینی ابتذال را رواج میدهند برخورد خواهند کرد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 498 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1397.05.27
 
خطبه نماز جمعه شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم مورخه 97/05/26



حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان داشت: باید بیشتر به فکر وضعیت ازدواج جوانان بود مثلا بیش از اینکه به فکر شغل در شب خواستگاری باشید بفکر اخلاق و دین داری باشید .تلاش کنید برای کسب و‌کار جوانان تا مشکل شغل برای جوانان در خصوص ازدواج حل شود.

امام جمعه موقت زرند اظهار داشت: یکسری شغل هاست که مردانه هست و معنا ندارد زنان انها را بعهده بگیرند و عده ای از مردان بعد از ۲۰ ، ۳۰ سال شغل نداشته باشد و بیکار باشد!

وی گفت: خدا نگذرد از کسانی که برای کسب و کار خود از زنان برای جذب مشتری استفاده می کنند .

حجت الاسلام محمدی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی این انقلاب مقدس اسلامی با سه عامل بود : اولین عامل مردم بودند و اگر از خودگذشتگی مردم نبودند ،اگر مادرانی داغ نمیدیدند،اگر جوانانی خودشان را جلوی تانک نمی انداختند و بسیاری از اگرهای دیگر نبود . این انقلاب پیروز نمیشد و دوام و بقا نداشت . امروز هم نیز صبر و دلسوزی مردم است که گاها حتی جلوتر از مسئولین این انقلاب را نگه داشته است و باعث استمرار این انقلاب هستند . همه ما و مسئولین بدانند که مدیون این مردم عزیز هستیم .و خدانکند روزی مردم احساس کنند ما بر سر سفره ای که آنها انداختند نشسته ایم و از آنها غفلت کردیم،دچار مال پرستی شدیم ،مشکلات مردم برای ما مهم نیست و تجمل گرا شده ایم ، آنها چنین مسئولی را هیچوقت نخواهند بخشید.

وی با اشاره به دومین عامل پیروزی انقلاب بیان داشت:دومین عامل پیروزی این انقلاب شد ،مبانی اعتقادی و دینی و اسلامی خصوصا فقه شیعی بود که مردم انقلاب کردند .قبل از اینکه از سختی روزگار گلایه داشته باشند از اینکه مبانی دین اسلام پیاده نمیشود گلایه داشتند و از اینکه حجاب از سر زنها به زور برداشتند و رسما شراب فروشی ها باز بود و مبانی دینی پیاده نمیشد گلایه داشتند.و به این علت انقلاب کردند.

وی با اشاره به لطمه زنندگان به مبانی دینی مردم گفت:امروز اگر مردم متوجه شوند کسی خواسته یا ناخواسته به مبانی دینی و اعتقادی مردم ضربه میزنند مردم در مقابل آنها می ایستند.در مقابل شراب فروشی و سگ بازی و احتکار و دعوا و درگیری و ظلم و فساد … می ایستند.

امام جمعه موقت زرند اظهار داشت :مردم نمی‌پذیرند در شهرستان زرند که بعنوان شهرستان مهدوی در حال شهرت پیدا کردن است به بهانه شادی آفرینی ابتذال را رواج بدهند مردم مخالفند و قطعا در مقابل چنین مسئولینی و چنین افرادی که به بهانه شادی آفرینی ابتذال را رواج می دهند برخورد خواهند کرد.

وی همچنین گفت:عامل سوم : که از درون دوعامل قبل می آید و نیز محور بنیان اساس نظام مقدس اسلامی است که امروز دشمنان زیادی پیدا نموده و مظلومانه خودش در حال جنگ و ‌شمشیر بدست گرفته فرماندهی مستقیم را بدست گرفته مقام رهبری است که توانست از پتانسیل مردم با اون اعتقادات دینی و مذهبی داشتند استفاده کند و انقلاب را به پیروزی برساند.

خطیب جمعه زرند گفت:کشورهای عربی ،غرب و شرق و کشورهای استکبار جهانی دنبال نابودی این نظام و انقلاب هستند و رهبری به کمک مردم و مبانی دینی و اعتقادی سکاندار این نظام مقدس اسلامی است و دشمنان دین و اسلام وفتنه گران و منافقین و دشمنان دنبال نابودی ما هستند.

حجت الاسلام محمدی گفت: تمامی دشمنان از شرق تا غرب بدانند با وجود این رهبر عزیز این پرچم مقدس که به دست رزمندگان و ایثارگران و جانبازان و آزادگان و شهدا به اهتزاز در امده است این پرچم که بدست رهبر معظم انقلاب است به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) خواهد رسید.

وی با اشاره به دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب بیان داشت:دغدغه بزرگی که این روزها رهبری دارند و هر روز داد میزنند موضوع مفاسد اقتصادی است و جنگ اقتصادی به راه انداختند. ما با این مشکل میجنگیم اما توقع نداریم عده ای در شهر ما در میدان دشمن باشند و اب به اسیاب دشمن بریزند و اگر کسی کالایی را احتکار می کنند و در بازار توزیع نکنند و مردم به سختی بیفتند این انسان و این ادم واقعا انسان شیعه و ایرانی نیست و در لشکر دشمن است و اسلحه به سمت خودی ها گرفته است.

حجت الاسلام محمدی در خصوص مفسدین اقتصادی و احتکار کنندگان گفت:چرا هرروز می شنویم عده ای کالاهای اساسی مردم را احتکار کردند؟ من نصیحت می کنم انها را تا دست از این کارها بردارند، درد مردم رو بفهمند و دست بردارند از زیاده خواهی و فرصت طلبی .نظام تصمیم قطعی گرفته در راستای مقابله با مفسدین اقتصادی باکسانیکه احتکار میکنند.

وی با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضائیه بیان داشت:رهبری باتاکید فرمودند خطاب به رییس قوه قضاییه که با مخلین اقتصادی به شدت و باعدالت برخورد شود .

امام جمعه موقت زرند گفت:از مردم متعهد می خواهیم کسانی که انبارهایی دارند و احتکار کردند به امید اینکه به سودی برسند داغ این سود را ما به دل آنها خواهیم گذاشت انها را به ما معرفی کنید و قطعا در دستگاه قضایی هیچ تخفیفی در انتظار این مخلین اقتصادی نخواهد داده شد.

ازشما مردم عزیز می خواهیم کسانی که انباری دارند و کالاهایی احتکار کردند را معرفی کنید تا با شما بشدت با آنها برخورد کنیم .و با کمک هم از این مشکلی که ایجاد شده عبور کنیم .

امام جمعه موقت زرند با اشاره به مناسبت های این هفته بیان داشت:
امروز مصادف با بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است در سال ۱۳۶۹ است و تبریک عرض میکنم خدمت تمام آزادگان عزیز

۲۷ مرداد ماه شهادت مظلومانه حجاج ایرانی را بدست نیروهای رژیم آل سعود را محکوم میکنیم و امروز نیز کودک کشی ،فرزندکشی که آل سعود نسبت به مردم یمن را انجام میدهد را محکوم میکنیم.

۲۸ مرداد ماه شهادت امام محمد باقر و کودتای امریکا برای بازگرداندن شاه را در سال ۱۳۳۲ را داریم ، تسلیت عرض میکنم شهادت این امام معصوم را

۳۰ مرداد ماه روز عرفه را داریم که روز عظیمی است و روزی است که توبه پذیرفته میشود.

شهادت حضرت مسلم ابن عقیل را داریم و سلام و درود می‌فرستیم به روح مطهرش

در این هفته روز جهانی مسجد و روز بزرگداشت علامه مجلسی وسالروزبه آتش کشیدن مسجد الاقصی را داریم .

روز چهارشنه روز عید قربان را داریم که تبریک عرض می کنیم .و سعی کنیم گوشت قربانی را به فقرا و نیازمندان بدهیم.

روز پزشک را داریم امیدواریم پزشکان شهرستان زرند در این جنگ اقتصادی به کمک مردم بشتابند و با تخفیف به مردم و نیازمندان خدمت بکنند.

حجت الاسلام محمدی با توجه به تمدید ثبت نام حوزه علمیه جعفریه زرند و در خصوص ضرورت کسب علوم دینی گفت: امروز وجود افرادی مستعد برای کسب علوم دینی ضروری است ، بر شما واجب است که اگر جوانی که استعداد کسب علوم دینی را دارد و می تواند موفق شود واجب او را به حوزه علمیه بفرستید و به او کمک کنید و حمایتش کنید .

وی همچنین گفت: رییس محترم حوزه علمیه زرند اعلام داشتند ثبت نام برای حوزه علمیه جعفریه زرند تا سی ام مرداد تمدید شده است .




http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1508.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1509.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1510.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1511.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1512.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1513.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1514.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1515.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1516.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1517.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1518.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.