سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اروپایی ها مکار و خیانتکارند/ با اقتصاد مقاومتی همچون دیگر دوران های سخت، دشمن را به زانو در می آوریم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 553 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1397.04.30
 
انتشار: جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ / ساعت ۱۸:۲۳:۰۴- کد خبر: 11694


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند؛ حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با تبریک دهه کرامت به همه مردم و تقدیر از حضور خادمان رضوی در نماز جمعه زرند بیان داشت: شهر و مصلی نماز جمعه زرند با و حضور پرچم حرم امام رضا (ع) ، عطر رضوی گرفته و این پرچم مثال پیراهن یوسف است و گره های زیادی باز می کند.

وی افزود: در حقیقت استقبال از این پرچم و خادمین رضوی در شهرهای مختلف، تجدید میثاقی با اهلبیت و علی بن موسی الرضا (ع) است که جا دارد از جوانان زحمت کش و ولایت مدار هیئت عشاق رسول (ص) زرند برای فراهم کردن این مراسم پر شور زیر سایه خورشید تشکر کرد.

امام جمعه زرند در ادامه خطبه ها، به تفسیر ضرب مثل انسان های لجوج در سوره مدثر پرداخت و بیان داشت: انسان باید حق طلب باشد و حرف حق را بپذیرد، حتی اگر بچه یا همسر و یا هر کس دیگری حرف حق زد باید گوش کنید؛ انسان های لجوج در مقابل حق موضع می گیرند.

وی تصریح کرد: امروز حرف حق از زبان مقام معظم رهبری (حفظه الله) به گوش همه دنیا میرسد و جمهوری اسلامی با تمام قوا دنبال حق و حقیقت حرکت می کند ولی تمام دشمنی های وهابیون و اروپایی ها به خاطر این است که از حق و حقیقت فرار می کنند و دنبال ظلم کردن به مردم جهان و کشورهای مظلوم هستند.

خطیب جمعه زرند با تبریک ولادت احمد بن موسی (ع) و تکریم امامزادگان اظهار داشت : ده هزار نفر از سادات همراه با احمد بن موسی برا دیدن امام رضا (ع) حرکت کردند تا به شیراز رسیدند که منصور دستور توقف و کشتن این سادات را داد، البته ابتدا در جنگ پیروز شدند ولی بعد با پخش این دروغ که امام رضا (ع) کشته شده، امامزاده ها به شهرهای مختلف فرار کردند و احمد بن موسی(ع) در شیراز ماند و همانجا به شهادت رسید.

وی افزود: امامزادگان برای هدایت مردم خیلی زحمت کشیدند که باید قدردان آنها باشیم؛ در شهر زرند هم امامزاده حمزه(ع) و امامزاده عبدالله(ع) را داریم ولی این امامزادگان خیلی داخل شهر غریب هستند درصورتی که شهر ما هم سرمایه داران فراوانی دارد هم کارخانجات بزرگی اطرافش است.

وی ادامه داد: حرم امامزاده حمزه (ع) در شهر زرند بسیار غریب است حتی سرویس دستشویی ندارد و زمین های اطرافش را عده ای گرفته اند، دریغ از اینکه یک خدمت به آستانه این امامزاده کنند، یک نگاه به دیگر شهر ها مثل امام زاده عبداالله در بافق بیندازید ببینید با دست خالی چگونه آنجا را آباد کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خطبه ها بیان داشت: سفر آقای ولایتی نماینده مقام معظم رهبری به روسیه و ملاقات با پوتین به این معنا بود که ما منتظر برجام اروپایی نمی مانیم و همه دنیا فقط سه کشور اروپایی و آمریکا نیست بلکه کشورهای دیگری مثل روسیه، چین، هند و … هستند که می شود با آنها رابطه برقرار کرد.

وی اظهار داشت: آمریکا از برجام خارج شده و در صدد تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران است، از طرفی اروپایی ها نیز مکار هستند و در این چهل سال فقط دنبال خیانت و ضربه زدن به جمهوری اسلای بودند و همانطور که رهبری فرمودند اروپایی ها قابل اعتماد نیستند و دنبال برجام دوم هستند و بعد از قضیه هسته ای به دنبال موشکی و … هستند.

وی افزود: ما دوران های سخت و زیادی را تحمل کردیم و از آنها عبور نمودیم، اکنون با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، در نقطه به نقطه کشور و شهرستان، بار دیگر دشمن را شکست داده و به زانو در می آوریم.

امام جمعه زرند در پایان خطبه ها گفت: همه مردم و دوستداران محیط زیست باید به تمیزی شهر بیشتر اهمیت بدهند، مثلا به جای استفاده از پلاستیک که تجزیه آن در طبیعت ۴۰۰ سال طول می کشد از زنبیل که صنایع دستی و سنتی کشورمان است استفاده کنیم و به بچه ها و نسل آینده تمیز بودن و حفظ محیط زیست را که جزئی از اسلام و فرهنگ ماست، یاد بدهیم تا شهر و کشوری زیبا، آباد و رو به پیشرفت داشته باشیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید
برای دیدن لینک این خبر زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.