سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

قوه قضائیه چشم دل مردم در اجرا عدالت در کشور است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 428 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.04.09
 
کد خبر : 23077- ۱۳۹۷/۰۴/۰۳- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند


به گزارش زرندنیوز , در دیدار ریاست محترم دادگستری حجت الاسلام محمدی و دادستان محترم شهرستان اقای قویدل به همراه قضات به مناسبت هفته قوه قضائیه با امام جمعه زرند , حجت الاسلام ابراهیمی با تبریک هفته قوه قضائیه وتسلیت بمناسبت شهادت آیت الله شهید بهشتی اظهار داشت:برای ماندگاری جمهوری اسلامی چکهای سنگینی کشیدیم از جمله شهادت شهید بهشتی که از بزرگان این نظام بودند.

امام جمعه زرند در مورد شخصیت برجسته شهید بهشتی بیان کرد:ایشان یک تنه برای حفظ انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان و منافقین ایستادگی کرد . این شهید والا مقام شخصیت جامع الاطراف از لحاظ علمی و عملی واخلاقی داشت و منافین برای از بین بردن شهید بهشتی برنامه ریزی زیادی کردند اول شروع به ترور جایگاه و شخصیت شهید تا جای که حتی بعضی طلاب خارجی و جوانان بر علیه ایشان شعار میدادند و در نهایت با شهادت ایشان این شهید والامقام را از ما گرفتند.

وی ادامه داد: در آن زمان نمک را در تهران جمع می کردند واین کمبود نمک رابه گردن شهید بهشتی می انداختند وحتی بعضی شعار میدادند” بهشتی طالقانی را تو کشتی”ولی ایشان یک سر سوزنی از خودش دفاع نکرد و با شهادتش خودش را جاودانه و ماندگار و توطئه ها را خنثی کرد . شهادت شهید بهشتی درسی به همه مردم بخصوص جوانان میدهد که دشمن دنبال تخریب کردن شخصیتهای ارزشی تاثیر گذار و ولایت فقیه است باید مواظب مکر و دشمنی دشمنان خارجی و منافقان داخلی باشیم تاشخصیتهای ارزشی را ترور جایگاه نکنند.

امام جمعه زرندتصریح کرد : باید مردم ومسئولان برای نهادینه کردن اخلاق اسلامی و جلوگیری از جرم تلاش کنند. امروز کشور بخصوص شهرستان زرنداز امنیت خوبی بر خوردار است واین امنیت را مردم مدیون تلاشهای مضاعف دستگاه قضا و امنیتی هستند

جوانان ومسئولان مواظب باشند تادشمن را به جا دوست نگیرند تا کشور پیشرفت کند و نباید قبح جرم و گناه در جامعه بریزد و مجرمین در کشور و شهرستان احساس امنیت کند از قوه قضائیه درخواست داریم با تمام توان همچون گذشته عرصه را بر قانون شکنان ومجرمین تنگ کنند تامردم در کشور با آسایش وامید به آینده زندگی کنند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.