سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

روز قدس روز اسلام است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 443 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.03.19
 
کد خبر : 22980- ۱۳۹۷/۰۳/۱۸- دسته بندی : آخرین خبرها, زرند, سیاسی, فرهنگی


حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند در ابتدا ضمن اشاره به حضور پرشور مردم شهید پرور شهر زرند در راهپیمایی روز قدس از ایشان قدر دانی کرد.



به گزارش زرند نیوز ، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند در ابتدا ضمن اشاره به حضور پرشور مردم شهید پرور شهر زرند در راهپیمایی روز قدس از ایشان قدر دانی کرد.

امام جمعه زرند در ادامه از فضائل حضرت علی (ع) گفت و افزود : یکی از مهم ترین ویژگی های امام علی (ع) مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از محرومان و مستضعفین بود و درسی که ما امروز باید از این امام بیاموزیم همین اصل مهم است.

وی افزود : استکبار قبله اول مسلمانان را چپاول کرده و کشوری جعلی به نام اسراییل ساخته است. هدف اولیه این کشور جعلی تصرف کشورهای اسلامی بود .

ایشان ادامه داد: با حرکت امام خمینی (ره) در مسیر مبارزه با صهیونیست ها ، طاغوت و استکبار ، کمرشان شکست و ملت های اسلامی جان گرفتند و مقاومت شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند ضمن اشاره به روز قدس و کلام امام خمینی (ره) گفت : روز قدس روز اسلام است.

وی افزود : بعد از برجام اسراییل با فکر اینکه ۲۵ سال امنیت آنها تامین شده است ، خوشحال شد. اما در همان موقع مقام معظم رهبری بیان داشتند برجام باشد یا نباشد ، ۲۵ سال دیگر اسرائیل نیست.



برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.