سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه : سرنوشت اسرائیل نابودی است/ آمریکا از اول هم به هیچ چیزی پایبند نبوده و نخواهد بود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 543 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1397.02.30
 
انتشار: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ساعت ۱۶:۱۹:۳۴- کد خبر: 11672


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های اولین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این ماه با برکت، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق درک یک ماه رمضان دیگر را به ما عنایت نموده است.

وی افزود: ماه رمضان ماه خودسازی است و روزه مهمترین عامل برای تثبیت اخلاص می باشد و فلسفه روزه داری این است که انسان اخلاق و رفتارش خدایی شود.

ابراهیم گفت: روزه ای کامل است که علاوه بر نخوردن و نیاشامیدن همه اعضا و جوارح و از همه مهمتر قلب ما هم روزه باشد و غیر خدا را نخواهیم و سعی ما هم باید بر این باشد که در ماه مبارک غیر خدا را از دلهایمان خارج کنیم.

وی با اشاره به روایات در ارتباط با ثواب افطاری دادن گفت: افطاری دادن در ماه مبارک رمضان از ثواب بسیار بالایی برخوردار است و افطاری دادن عیار بندگی است، البته ما باید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، افطاری ساده را رواج دهیم.

خطیب جمعه زرند در ادامه با اشاره به سخنان سخیف و متکبرانه رئیس جمهور آمریکا گفت: این فرد چند روز پیش قرارداد بین المللی برجام را یک تنه کنار گذاشت، البته این دشمن از اول هم پایبند به هیچ چیزی نبوده و نخواهد بود و همان چیزی رخ داد که مقام معظم رهبری گفته بودند.

وی همچنین به قرار دادن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط آمریکا در روز نکبت و کشتار مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: سرنوشت اسرائیل نابودی است و ظلم و استکبار طبق وعده های الهی نابود خواهند شد، منتها این امر، بیداری مسلمانان جهان را می طلبد.

حجت الاسلام ابراهیمی با توجه به در پیش بودن روز ملی جمعیت بیان داشت: نسل شیعه در خطر است و دشمن برنامه ریزی کرده است که شیعه را در تله جمعیتی و رو به کاهش قرار دهد.

وی افزود: به گفته دانشمندان و محققان اگر رشد جمعیت یک کشور ۲/۱ دهم باشد آن کشور سن جانشینی خود را دارد ولی متاسفانه این آمار در ایران ۱/۶ است و در صورتی به ۲/۱ می رسیم که هر خانواده جدید، حداقل ۴ فرزند داشته باشد.


امام جمعه زرند در پایان خطبه ها اظهار داشت: اگر ما بخواهیم در مقابل استکبار مردانه بایستیم باید به تولید ملی بسیار تا بسیار اهمیت دهیم و حتی به کارخانجات بزرگ شهرستان زرند هم پیشنهاد می دهیم که کالاهای مورد نیاز خود را اگر در شهرستان موجود است از داخل همین شهرستان خریداری کنید.

لازم به ذکر است نماز جمعه شهر زرند در ماه مبارک رمضان ، در مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار می گردد.


برلی دیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.