سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه محترم در آستانه فرا رسبدن سال 1397

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 417 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1396.12.28
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند، در آستانه حلول سال 1397 در پیامی خطاب به امت خداجوی شهرستان زرند برایشان آرزوی توفیق و سربلندی نمود.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن است.

بی‌تردید یکی از علل انتخاب اول بهار به عنوان عید ملی ایرانیان وفلسفه وجودی آئین نوروزی همین وجود گوهر رویش وجوشش در زندگی انسان است که هرسال با اراده جدید وانگیزه قوی تر به سمت رشد وتعالی و پیشرفت بیشتر حرکت می کند، نوآوری ،عشق وهمدلی، ایمان و امیدواری مهم ترین درس آفرینش و حقیقت هستی است که با الهام از آن می‌توان آینده بهتر و زندگی شیرین‌تر و زیباتر برای خود خلق کرد.

انقلاب اسلامی ایران نیز رویش و جوشش ملت با بصیرتی بود که توانست تمامی تاریکی‌ها و ظلمت‌ها را به نور و روشنایی تبدیل نماید و آرزوی تمام انبیاء و اولیای الهی را تحقق بخشد و منشا بیداری اسلامی در جهان اسلام گردد.

همه ما هنگام خواندن دعای تحویل سال، از خدا خواهان بهترین حال که همان « احسن الحال» است، هستیم و به نظر من خدمت به خلق خدا و گام برداشتن در مسیر ایمان، تقوا و عمل صالح بهترین «احسن الحال» برای انسان است.

اینجانب ضمن تبریک به همه مردم عزیزشهرستان زرند به‌ویژه خانواده معظم شهداء،جانبازان و ایثارگران و آرزوی طول عمر پُربرکت برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند متعال سالی توام با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به ویژه مردم شریف شهرستان زرند مسئلت دارم.

امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) موفق و موید باشید.

علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند
28 اسفند1396



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.