سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

استکبار جهانی با ایجاد جریان پوشالی درصدد نابودی اصالت قرآن و اهل بیت(ع) است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 430 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1396.12.23
 
کد خبر : 22545- ۱۳۹۶/۱۲/۲۲- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند, گوناگون



به گزارش زرند نیوز حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند بیان داشت:دشمنان اسلام برای ضربه زدن به مفاهیم و ارزشهای اسلامی با تبلیغات دروغین و حق به جانب در حال هجمه به اسلام ناب محمدی هستند.

امام جمعه زرند تاکید کرد:مقام معظم رهبری فرمودند که شیعه انگلیسی نداریم.

حجت الاسلام علی ابراهیمی خاطرنشان کرد:استکبار جهانی فقط یک هدف دارد و آن این است که با ایجاد جریانی پوشالی در قالب اسلام محمدی به نابودی اصالت قرآن و اهل بیت(ع) بپردازد.

علی ابراهیمی تصریح کرد:آنان برای خود الگو قرار می دهند پس شما هیئت های مذهبی نیز که به ولایت فقیه اعتقاد دارید در جهت حفظ،تعمیم و گسترش مفاهیم دینی باید با پیروی از ولایت فقیه به رسالتی که بردوش دارید اهتمام ورزید.

وی در پایان سخنان خود گفت: ایران اسلامی نیز با تمام توان در راستای مقابله جدی با توطئه ها و هجمه ها تلاش می کند که مهمترین نقش در این خصوص بر دوش شما مسئولین هیئت های مذهبی و مداحان قرار دارد.

آقای عبداله زاده مداح هیئت حضرت رقیه(س) و رئیس سازمان سیما ،منظر شهرداری زرند نیز اظهار داشت: نظام اسلامی امروز به تنهایی در مقابله هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستاده است.لذا می طلبد با وحدت،همراهی و همدلی در جهت مضاعف شدن کارها و اهداف خود که خدمت به مکتب اهل بیت(ع) است تلاش نمائیم.

عبداله زاده با تاکید بر اینکه تعداد بسیار زیادی شبکه فارسی زبان و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی ، امروز علیه فرهنگ جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: متاسفانه آسیب این شبکه‌ها بسیار زیاد است و جوانان هدف این هجمه‌های فرهنگی هستند.

احمد قائم پناه مسئول شورای هیئات مذهبی زرند در ادامه با اشاره به رویکردهای جدید شورای هیئات مذهبی زرند بیان داشت: با توجه به هجمه نفوذ جریانات انحرافی و اشکال جدید اسلام ستیزی علیه جوانان و مردم کشورهای اسلامی به ویژه ایران، برای پیشگیری ورفع موانع پیش روی جوانان گام بر می داریم.چراکه هدف دشمنان انحراف فکری جوانان است.

وی افزود:در همین راستا کارگروه هایی شامل:فرهنگی،مداحی،اقتصادی،امنیتی و اجتماعی در بین هیئت های مذهبی تشکیل می گردد تا هرکس براساس علاقه و رویکرد خود به فعالیت پرداخته و گام موثری در جهت حفظ دست آوردهای انقلاب اسلامی بردارد.

در پایان آقای ابراهیم نژاد فعال فرهنگی و عضو هیئت امنای هیئت چهلچراغ نیز ضمن آسیب شناسی فرهنگی به شفاف سازی توطئه های دشمنان پرداخت.

شایان ذکر است در این جلسه گزارشی از فعالیت های هیئت مذهبی آقایان و بانوان حضرت رقیه(س) توسط آقای اکبری نژاد و بتول رحمانی پور مسئولین هیئت های مربوطه قرائت شد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.