سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

زن در غرب در حد مال التجاره است/ اسلام به زن عظمت داد / دشمن نمی خواهد فرزندانی همچون شهید عظیمی و حججی در دامن شیر زنان این مرز و بوم پرورش یاب

ارسال شده توسط: عرب بازدید شده: 596 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.12.19
 
انتشار: جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ / ساعت ۱۹:۰۱:۰۷- کد خبر: 11570


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره)، بیان داشت: امروز روز بسیار مبارک و عزیزی است، به همین مناسبت روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر را خدمت همه خواهران حاضر در نماز جمعه تبریک عرض می کنیم.

وی افزود: ابعاد وجودی حضرت زهرا (س) دست نیافتنی است مگر اینکه خداوند برای ما آنرا شرح دهد؛ در روایت مقام حضرت زهرا به شب قدر تشبیه شده است و مقام و عظمت حضرت زهرا (س) مقامشان را فقط خدا می داند.

ابراهیمی اظهار داشت: یکی از اولاد حضرت زهرا (س) حضرت امام خمینی (ره) است که منشا خیر و برکت بودند و دیگر اولاد حضرت زهرا نیز امام خامنه ای می باشند که باز هم منشا خیر و برکت فراوان هستند.

وی بیان داشت: اسلام عظمت زیادی به زن و مقام زن داده است، در جامعه غربی در گذشته زن مالک نبود و قبل از اسلام دختران را زنده به گور می کردند و اکنون هم زن را در غرب به اسم آزادی به اسارت برده اند و در حد مال التجاره و برای سود از زن استفاده می شود بطوریکه زندگی زن غربی از هم پاشیده شده است.

خطیب جمعه زرند گفت: دشمنان در ماهواره ها تبلیغات می کنند که حجاب اختیاری است ولی در همان کشورهای غربی اگر کسی بخواهد با حجاب باشد اجازه نمی دهند که محجبه باشد بطور مثال در فرانسه و آمریکا زن محجبه را از مدرسه و دانشگاه و از کار اخراجش می کنند.

وی ابراز داشت: اسلام به زنان حق مالکیت داده؛ مخصوصا امروز به برکت تفکرات امام خمینی (ره) به زنان آزادی واقعی داده شده است که بسیاری از زنان در دانشگاه مشغول تحصیل و در محیط کار دوشادوش مردان در حال کار کردن هستند.

ابراهیمی تصریح کرد: دشمن می خواهد بانوان ما را به فنا ببرد و هدف آنها اینست که شیر مردانی همچون شهید عظیمی و شهید حججی از زن بوجود نیاید چرا که اینها در دامن شیر زنان این مرز و بوم پرورش یافته اند.

وی افزود: آمارها می گویند که بیشتر از ۵۰ درصد بچه هایی که در جامعه غربی و آمریکا به دنیا می آیند زنازاده هستند بطوریکه در هر دقیقه یک دختر بدون ازدواج ، بچه حرامزاده به دنیا می آورد، اینگونه است که در خانواده غربی حرمتی نمانده است که امیدواریم فرهنگ ما آلوده به فرهنگ غربی نشود.

وی اظهار داشت: زن باید لباس مرد باشد و شما مردان هم لباس زنان خودتان باشید تا هم خودتان و هم خانواده خود را حفظ کنید، و در روایت آمده است که بهترین مردان کسانی است که با همسرش از همه بهتر باشد، همچنین در قرآن ۱۹ مورد در باب رفتار نیکوی مردان به زنان خود بیان شده است.

ابراهیمی در ادامه خطبه ها به سخنان اخیر امام خامنه ای اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده داده اند که ان شاءالله بزودی نماز جمعه را در قدس خواهیم خواند و اسرائیل در سراشیبی نزول قرار گرفته است.

خطیب جمعه زرند به وضعیت متکدیان شهر هم اشاره کرد و تصریح نمود: چهره شهر ما را یک عده به عنوان تکدی گری زشت کرده اند که نباید به این افراد کمک کرد، چرا که انفاق شامل اینها نمی شود و دستگاه قضا مامور شده با کسانی که چهره شهر را زشت کرده اند برخورد کنند.

وی افزود: در فامیل به نیازمندان نزدیک خود کمک کنید، به کسانی کمک کنید که با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، به کسانی که هزینه های ازدواج را نمیتوانند فراهم کنند و به یتیم هایی که واقعا نیازمند هستند کمک کنید.


برایدیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرندکلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.