سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

برای کاهش تلفات احتمالی زلزله وجود فرودگاه برای زرند لازم است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 424 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1396.12.09
 
کد خبر : 22390- ۱۳۹۶/۱۲/۰۶- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند, گوناگون



به گزارش زرندنیوز , حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در دیدار با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر زرند با بیان اینکه کار مهم هلال احمر، نجات جان انسان‌ها است، اظهار داشت: حفظ جان برهمه مردم واجب است و همه مردم باید دوره‌های آموزش‌ پیشگیری از اتفاقات «‌مثلث حیات» درمورد زلزله را ببینند.

امام جمعه زرند بیان کرد:‌ کار هلال احمر مهم و مصداق آیه قرآن «من احیا » ‌است یعنی: یک نفر اگر نجات دهند مثل اینکه همه مردم را نجات داده‌اند در لحظه حادثه کمک کردن به مصدوم و مدیریت کردن بلاترین خدمت به مردم است.

ابراهیمی با اشاره به زلزله‌خیز بودن شهرستان زرند تصریح کرد: ‌باید هلال احمر با کمک دستگاه دیگر یک زمینی را آماده کند و تمام امکانات از جمله آب‌‌، ‌برق،‌گاز… را فراهم آورد تا هنگام وقوع زلزله با مدیریت صحیح بتوانیم از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زرند به مراکز استان‌های کرمان،‌ یزد و … فاصله دارد باید جهت مدیریت کردن و رسیدن امکانات به مردم به کمترین سرعت یک باند فرودگاه فراهم شود تا در صورت اتفاقات، کمترین تلفات را دارا باشیم.

امام جمعه زرند گفت: ‌باید تمام شهروندان و روستا‌نشینان از آموزش کامل نجات بهرمند شوند تا بتوانند موقع حوادث طبیعی وغیر‌طبیعی جان خود وهم نوعان خود را نجات دهند. وی اضافه کرد: داخل هر روستا باید دهیاران و شوراها یک اتاق امن بسازند و وسایل اولیه کمک‌رسانی را داخل آن نگهداری کنند تا اولین فرصت به مردم حادثه دیده رسیدگی کنند.



برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.