سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: جدا شدن از ولی فقیه، گمراهی در پی دارد/ سهمگین‌ترین طوفان ها هم نمی‌تواند درخت انقلاب را تکان دهد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 557 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.12.05
 
انتشار: جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ / ساعت ۱۵:۵۵:۴۷- کد خبر: 11537


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های این هفته با اشاره به سپری شدن ایام فاطمیه اظهار داشت: بزرگان شیعه سعی کردند خطبه حضرت زهرا(س) که همان خطبه فدکیه و سرشار از درس است را حفظ کنند، چه خوب است که جوانان ما نیز این خطبه را حفظ نمایند.

وی افزود: از زمانی که حضرت زهرا (س) این خطبه را بیان کردند هنوز دانشمندان در حال تحلیل این خطبه هستند و واقعا جای کار دارد و هرچه که بخواهید در این خطبه وجود دارد٬ مثلا فلسفه خلقت و آمدن انبیا و بخش دیگری از این خطبه نیز معرفی رسول خدا (ص) و بخشی معرفی امیرالمومنین(ع) است.

وی با اشاره به تحلیل ها و درس هایی که می توان از این خطبه گرفت، گفت: فدک صرفاً یک مسئله مادی نیست، مهم این است که مسلمانان باید راه حق را از راه ناحق تشخیص دهند تا گمراه نشوند.

امام جمعه زرند در ادامه خطبه ها بیان کرد: در جلسه ستاد نماز جمعه از قول جمعی از مردم مطرح شده است که در خطبه های نماز جمعه بیشتر مسائل عبادی را مطرح می کنید و به مسائل سیاسی کمتر پرداخته می شود، قطعا سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست و چه بسا خیلی از مسائل سیاسی در قالب مسائل عبادی بیان می شود.

وی تصریح کرد: وقتی از حضرت زهرا (س) می گوییم، حرفمان ولایتمداری است و وقتی می گوییم از علی (ع) جدا نشویم یعنی از ولی جدا نشویم، یعنی در این زمان رجوع کنیم به وصیت امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری که گمراه نشویم.

وی ادامه داد: گفته اند اگر از امام علی (ع) جدا شویم گمراه می شویم بنابراین اگر از ولی فقیه نیز جدا شویم به گمراهی خواهیم رسید؛ کسی که امام خمینی(ره) را قبول داشته باشد رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) را نیز باید قبول داشته باشد که اگر قبول نداشته باشد امام خمینی (ره) و ائمه معصومین را نیز قبول ندارد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به حوادث دلخراش هفته گذشته گفت: حادثه سقوط هواپیما که بیش از ۶۰ نفر از هموطنان مان کشته شدند و همچنین حمله عده ای از اوباش دراویش به اماکن عمومی و نیروهای انتظامی در تهران که موجب به شهادت رسیدن چند تن از این عزیزان نیرو انتظامی شدند، ملت را عزادار شدند.

وی افزود: ما به برکت انقلاب، نظام و رهبری و دستگاه های امنیتی، بسیج، سپاه و ارتش و … در امنیت کامل هستیم که باید شکرگزار این امنیت باشیم.

خطیب جمعه زرند گفت: چند روز قبل جانشین فرمانده کل سپاه اعلام کرد موشکی ساخته ایم که به ذهن دشمنان خطور نخواهد کرد و در سایه همین امنیت است که دشمنان دائم در هراس هستند و ما آرامش داریم.

وی بیان کرد: چند روز قبل در کنفرانس مونیخ نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دلقک بازی گفته که به ایران حمله می کنیم؛ ما در پاسخ می گوییم تو غلط میکنی، شما حریف فلسطینی های مظلوم که با دست خالی هستند نشده اید حالا ایران را تهدید می کنید؟ انقلاب اسلامی ایران همچون درخت تناوری است که سهمگین ترین طوفان ها هم نمیتواند آنرا تکان دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان به فرمایشات رهبری در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید هدف این باشد که به محرومین و پابرهنگان رسیدگی شود چرا که هرجا لازم بوده آنها پای کار بودند.

وی با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی راهش نگاه به داخل است گفت: ما هر کجا حرف مقام معظم رهبری را گوش دادیم، موفق و پیروز شدیم و هر کجا سست شدیم و به حرف ولی فقیه عمل نکردیم، عقب افتادیم و شکست خوردیم، بنابراین راه نجات ما همین است که مخصوصا مدیران به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند و به آنها عمل کنند.


نبرای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید


چاپ این نسخه درجه: 5.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 1 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.