سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دکتر میرخلف زاده در مراسم یادواره شهدای روحانی زرند: اهل علم چراغ‌های زمین هستند/ در حفظ و یاری حوزه علمیه باید تلاش کنیم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 570 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.12.03
 
انتشار: چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ / ساعت ۱۴:۴۳:۱۱- کد خبر: 11527


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شهدای روحانیت زرند و سالگرد علامه سید احمد جعفری با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی میرخلف زاده مدیر مسئول دفتر فرهنگی انتشاراتی محمد و آل محمد (ص)، در این مراسم اظهار داشت: حوزه علمیه دارای قدمت دیرینه‌ای است که متصل به زمان پیامبر (ص) می باشد و وظیفه ماست که این نهاد را حفظ نماییم.

وی عنوان‌ کرد: رسول اکرم (ص) در روایتی فرمودند عالِم می تواند در قیامت شفاعت کند و یکی از آثار کسانی که برای دین زحمتی کشیده است شفاعت حدود ۶۰هزار نفر است.

نماینده مراجع عالیقدر جهان تشیع افزود: اهل آسمان دوست‌دار اهل علم هستند و طی مطالعات فراوان، بنده جایی ندیدم که نوشته شده باشد در مجلسی ملائکه بال‌های خود را برای اهل آن مجلس پهن کنند به جز در دو مجلس، یکی مجلس علم و دانش و دیگری مجلسی که نام امام حسین(ع) و اهل بیت در آن بیاید.

میرخلف‌زاده بیان کرد: اهل علم به آنچنان مقامی می رسند که حتی مورد دعای ماهیان دریا قرار می گیرند و تمام موجودات دریایی برای اهل علم طلب مغفرت می نمایند، بنابراین تا میتوانید اهل علم باشید و از آثار اهل علم استفاده کنید.

حجت الاسلام والمسلمین میر‌خلف‌زاده گفت: اهل علم چراغ‌های زمین هستند و اگر می خواهید در تاریکی‌های زندگی نجات پیدا کنید از چراغ علما استفاده کنید.

وی اظهار داشت: در قرآن آمده است که جانشین انبیا ، علما هستند و اگر میخواهید به خداوند و انبیا نزدیک شوید قدر علما را باید بدانید.

دکتر میرخلف‌زاده در ادامه گفت: دو رکت نماز پشت سر عالِم خواندن بهتر از هزار رکت نماز پشت سر عابد خواندن است.

در ادامه این مراسم معنوی، از تعدادی از طلبه‌های شهرستان زرند تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی میرخلف زاده نماینده جمعی از مراجع عالیقدر جهان تشیع، مدیر مسئول دفتر فرهنگی انتشاراتی محمد و آل محمد(ص) و نماینده انجمن حمایت از زنان و دختران بی سرپرست سوده می باشند که به مدت ۵ شب (از شنبه ۲۸ بهمن تا چهارشنبه ۲ اسفند) در حسینیه ثارالله سپاه زرند به عنوان سخنران مراسم حضور دارد.



برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 5.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 1 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.