سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه موقت زرند: مشکلات مردم زلزله زده‌ی کوهبنان را مشکلات خودمان بدانیم/ مسئولین در رفع مشکلات مردم بکوشند تا شرمنده ولایت نشوند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 537 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.11.07
 
انتشار: جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ / ساعت ۱۸:۴۵:۰۰- کد خبر: 11348


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت الاسلام محمود محمدی امام جمعه موقت و رئیس دادگستری زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به مسئله مهم خانواده گفت: خانواده همچون رودی است که به اقیانوس عظیم جامعه می پیوندد، قطعا اگر این رود زلال و یا گل آلود باشد تاثیر مثبت و یا منفی خود را بر روی اقیانوس جامعه خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین(ع) روایات بسیاری را در ارتباط با اهمیت بالای خانواده بیان کرده اند، گفت: اولین سنگری که ما داریم، سنگر خانواده است، به همین دلیل دشمنان روی آن تمرکز کرده اند تا این سنگر را فتح کنند و با فتح سنگر خانواده ها فتح دیگر سنگرها برایشان راحت می شود.

وی افزود: از مسائل مهم خانواده ها، بحث ازدواج است که رفته رفته، مشکلات پیش پای آن در حال رشد است، مشکلاتی از جمله تاخیر در سن ازدواج، مهریه های سنگین، جهیزیه های چشم و هم چشمی و سختگیری های بی مورد؛ بنابراین همه مسئولین باید این مشکلات را درک کنند و در رفع آن بکوشند چرا که این مشکلات جامعه را دچار لغزش بزرگی خواهد کرد.

رئیس دادگستری زرند در ارتباط با نحوه برگزاری مراسمات عروسی ها نیز بیان کرد: این نحوه عروسی که بعضی ها در زرند برگزار می نمایند واقعا اشک امام زمان (عج) را در می آورد و قطعا زندگی هایی که با شراب خوری و اختلاط و رقص زن و مرد نامحرم در کنار هم، آغاز می شود، زندگی عاقبت به خیری نمی شود.

خطیب جمعه زرند در ادامه خطبه ها به مسئله زلزله کوهبنان اشاره کرد و اظهار داشت: با گذشت بیش از یک ماه از زلزله کوهبنان و سرمای شدید هوا در آن منطقه، مردم کوهبنان دچار گرفتاری فراوانی شده اند، بنابراین دولت و مسئولین تا جایی که امکانش هست باید برای آنها تلاش کنند.

وی افزود: همه مردم باید به کوهبنان کمک کنند، خصوصا مردم شهرستان زرند بعنوان همسایه کوهبنان وظیفه بیشتری نسبت به دیگران دارند و باید مشکلات آنها را مشکلات خود بدانیم و با کمک خیرین به یاری کوهبنانی ها خصوصا در بحث ارسال کانکس بشتابیم.

حجت الاسلام محمدی همچنین با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در ارتباط با این اغتشاشات فرمودند مگس ها روی زخم می نشینند، تمام مسئولین خصوصا مسئولان اجرایی باید تلاش کنند که رخمی در جامعه نباشد و ایجاد نشود و باید با کنار گذاشتن اختلافات و با برادری و همفکری بر رفع مشکلات مردم بکوشند.

وی تصریح کرد: مسئولین باید برای مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند، چرا که این نظام مردمی است و همین مردم بودند که در کنار امام(ره) باعث پیروزی انقلاب شدند و مردم هم همانگونه که امام فرمودند باید مسئولینی را انتخاب کنند که از قشر متوسط و مادون متوسط باشد تا درد مردم را بفهمد.

وی ادامه داد: دشمنان با تمام طرح ها و تحریم هایی که دارند هیچگاه نمی توانند پشت هیچ ایرانی را خم کنند و این زمانی است که ما دغدغه ولایت را درک کنیم و در رفع این دغدغه تلاش کنیم و مسئولین هم باید این دغدغه را بفهمند و در رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا شرمنده ولایت نشوند.

محمدی در پایان به مناسبت های هفته پیش رو از جمله آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد ورود امام به میهن، همچنین شهادت حضرت فاطمه(س) و آغاز ایام فاطمیه اشاره کرد و این ایام را گرامی داشت.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.