سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب: نهم ربیع الاول در واقع غدیر دوم است/ حضور روحانیون و طلاب در هیئات مذهبی یک تکلیف و واجب ال

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 385 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.09.09
 
انتشار: سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ / ساعت ۲۱:۳۳:۱۸- کد خبر: 11110


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، به مناسبت نهم ربیع الاول، آغاز امامت امام زمان(عج) ، حجت الاسلام سطانی رئیس سازمان تبلیغات، حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حجت الاسلام عربزاده مدیر حوزه علمیه شهرستان زرند به همراه جمعی از روحانیون مبلغ با امام جمعه زرند دیدار کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در این دیدار ضمن عرض تبریک بمناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) عنوان کرد: نهم ربیع الاول در واقع غدیر دوم است و ما باید این روز را جشن بگیریم و به خانواده و فرزندانمان هدیه دهیم تا این عید بزرگ در جامعه نهادینه شود و باید در سر تا سر شهرستان زرند، مردم همه جانبه جشن برپا کنند.

ابراهیمی با توجه به نقش هدایت گری روحانیون و طلاب بیان کرد: دشمنان همه جانبه علیه جوانان این مرز و بوم نقشه کشیده اند و می خواهند جوانان را که سرمایه کشور هستند با پهن کردن دام های شهوانی و اخلاقی، از اسلام و اهلبیت جدا کنند.

وی ادامه داد: جوانان نیاز به هدایت دارند و این هدایت از طرف روحانیون دلسوز باید صورت گیرد چرا که تاریخ نشان داده است هر جا یک روحانی و طلبه‌ی عالِم حضور پیدا کرده، مایه هدایت و دست گیری از مردم شده است.

امام جمعه زرند اظهار کرد: دشمن برای هیئت های مذهبی ما نیز برنامه ریزی کرده تا جوانان را به سمت شیعه انگلیسی بکشاند و برنامه هایی که مایه تفرقه و تضعیف شیعه و دین اسلام است، از قبیل قمه زنی، مجالس لعن و افکار سکولارم را رواج می دهد، بنابراین در این موقعیت حساس حضور روحانیون و طلاب در هیئت ها همراه با بر پا کردن این مجالس با محور ولایت، یک تکلیف و واجب الهی است.


برای دیدن لینک این خبردر سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.