سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نگاه خطی و جناحی سمی است که مانع پیشرفت می شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 992 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1396.08.16
 
14 آبان 1396 - 20:40- شناسه خبر : 63933


به گزارش صدای زرند،حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در دیدار با مسئولین شبکه بهداشت و درمان اظهارداشت: فرهنگ ورزش و پیادروی باید برای جلوگیری از بیماری در جامعه نهادینه شود.

وی گفت: نگاه خطی و جناحی سمی است که مانع پیشرفت می شود و همه ما باید برای رشد جمعیت سالم تلاش مضاعف کنیم.

امام جمعه زرند با تقدیر و تشکر از زحمات زیاد شبکه بهداشت برای سلامتی مردم بیان کرد: بعد از انقلاب بیمارهای قلبی و عروقی مهمترین عامل مرگ و میر افراد شده است؛ بنابراین به نظر باید قبل از دچار شدن مردم به این امراض مهلک راه پیش گیری آن ها که ورزش همگانی و پیاده روی و دوچرخه سواری و… در جامعه نهادینه شوند تا باعث کنترل چربی و فشار خون باشیم.

وی با اشاره به تصادفات زیاد در جامعه اذعان کرد: دومین عامل مرگ میر جامعه بخصوص جوانان این تصادفات و بی قانونی است. جامعه ما چون اسلامی است باید همان طور که نماز واجب است باید بدانیم که احترام گذاشتن به قوانین راهنمایی و رانندگی که حافظ امنیت جامعه است نیز واجب و تخلف از آن حرام شرعی است.

نمایند ولی فقیه تصریح کرد: همه باید برای پیشرفت همه جانبه شهر تلاش کنیم و نگاه خطی و جناحی را که مانع پیشرفت است کنار بگذاریم و به معنای واقعی با همدلی تمام به معنای واقعی وحدت کلمه عمل کنیم تا شهرمان بیش از پیش آباد شود.

وی افزود: شهرستان زرند نیروهای ارزشی زیادی دارد داردکه باید با تلاش در همه زمینه ها حرف اول را بزنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه داشت: همه باید برای رشد جمعیت که یکی از کارهای مهم و مورد فرمایش مقام معظم رهبری حفظه الله است، تلاش مضاعف کنیم. آمارها نشان می دهد که کشور ما 30 تا 40 سال آیند به کمبود جمعیت و پیری جامعه دچار می شود. هر پدر و مادر ایرانی باید حداقل با آوردن 4 فرزند جانشین خود را در جامعه فراهم کنند تا کشور به پیر دچار نشود.

وی ادامه داد: همه مسئولین موظف هستند در تکثیر نسل سالم تلاش کنند تا همیشه شاهد درخشش نسل غیور ایرانی باشیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.