سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اگر می خواهید در آخرت عاقبت بخیر شوید باید مالتان پاک باشد/13 آبان روز استکبار ستیزی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 407 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1396.08.15
 
12 آبان 1396 - 16:25- شناسه خبر : 63861

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در خطبه های این هفته زرند با بیان اینکه تا آدم سوال نپرسد چیزی یاد نمی گیرد و کسی که چیزی نمی داند باید از کسی که می داند بپرسد، اظهارداشت: در مسائل دینی و شرعی حیا نباید باشد و آدم باید مسائل شرعی خود را بپرسد.

وی با عنوان اینکه اگر می خواهید خدا دوستتان داشته باشد باید تقوا داشته و از خدا بترسید، ابرازداشت: پیامبران از خدا می ترسیدند و یک لحظه از خدا غافل نمی شدند.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه اگر می خواهید در آخرت عاقبت بخیر شوید باید مالتان پاک باشد، گفت: زکات در قرآن به معنای انفاق است و مردم با پرداخت زکات پسته، مال آن ها سال به سال بیشتر می شود.

وی اضافه داشت: آدم نباید گرفته باشد و باید اهل خیر باشد و آدمی که حتی چیزی برای فرزندان خود نخرد این آدم کنف و پست است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه اربعین زنده نگه داشتن راه امام حسین(ع) و یارانش است، خاطرنشان ساخت: زیارت اربعین از نشانه های یک مومن است و راهپیمایی اربعین از بزرگترین راهپیمایی های جهان است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه هیئت های مذهبی در دهه آخر صفر حتما مراسم عزاداری برگزار کنند، عنوان کرد: این دهه ثواب زیادی دارد و هیئت های مذهبی نباید فقط امام حسین(ع) تا سال آینده بدرقه کنند.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، اذعان داشت: 13 آبان روز شکوه انقلاب اسلامی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز استکبار ستیزی است.

امام جمعه زرند افزود: 13 آبان 1357 دانش آموزان علیه رژیم طاغوت راهپیمایی کردند و این رژیم دانش آموزان را به رگبار بست و بیش از 50 دانش آموز در این روز به شهادت رسیدند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.