سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حمایت از فتنه و فتنه‌گران عبور از مواضع رسمی نظام و مخالفت با مواضع صریح امام و رهبری می‌باشد/ حرکت ناشایست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای ا

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 408 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1396.07.23
 
انتشار: پنج شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ / ساعت ۱۱:۵۲:۲۲- کد خبر: 10658


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند ، حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند طی بیانه‌ای حمایت تعدادی از نمایندگان مجلس از یکی از سران فتنه را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مردم مومن ومتدین و ولایتمدار شهرستان زرند(دام عزهم)
با سلام و تحیت و تسلیت به مناسبت ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب با وفایشان.

حمایت از فتنه و فتنه‌گران عبور از مواضع رسمی نظام جمهوری اسلامی و مخالفت با مواضع صریح حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) و خیانت به خون شهدا می‌باشد.

فتنه و فتنه گران که چهره مقدس نظام جمهوری اسلامی را مخدوش و چندین ماه کشور را ناامن کرده و باعث از بین رفتن حرث و نسل شده اند و بدترین و خبیث ترین دشمنان اسلام، قرآن، امام و شهدا از عمل فتنه گران حمایت کردند و اگر هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و حرکت عاشورایی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی نبود، معلوم نبود چه بر سر زحمات امام و شهدا و رزم رزم‌آوران می‌آمد.

فتنه گران تا مرز نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از بین رفتن خون شهدا پیش رفتند. چگونه می شود خانه ملت و عده‌ای از نمایندگان حمایت از این خائنین را سرلوحه کار خود قرار دهند آن هم در زمانه‌ای که شیطان اعظم و رژیم کودک‌کُش و سفاک صهیونیستی و رژیم مکار انگلیسی و رژیم های جنایتکار وابسته منطقه هر روز توطئه جدیدی بر علیه اسلام و مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی تدارک می بیند.

حرکت ناشایست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سران فتنه محکوم و در جهت انشقاق بین ملت و غفلت از دشمنی دشمنان عنود نظام جمهوری اسلامی ارزیابی می شود . انتظار ما از نمایندگان ملت همراهی و همدلی و وحدت با مواضع نظام جمهوری اسلامی است.

تعجب است از شما نمایندگان حامی فتنه !!! که مشکلات کشور، استان و شهرستانهای خود ر ا حل شده دیده و عمده مشکلات کشور را حمایت از سران فتنه می بینید. سران فتنه‌ای که تاکنون حتی یکبار از عملکرد خود اظهار پشیمانی نکرده اند و آینده‌گان خواهند دانست سران فتنه چه خیانت بزرگی به نظام و ملت بزرگ ایران انجام داده اند و اسناد آن فاش خواهد شد.

ما از نماینده خود جناب آقای دکتر امیری می‌خواهیم که مواضع خود را در جهت حفظ نظام و مواضع رهبر معظم انقلاب و مخالفت با دشمنان نظام جمهوری اسلامی حفظ و دست رَد بر سینه فتنه و فتنه‌گران بزند و امضای خود را پس بگیرد و خدای ناکرده باعث اختلاف و آزردن جانبازان و آزادگان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا و مردم فهیم و بصیر و ولایتمدار شهرستان زرند نگردد.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند

لازم به ذکر است، ۴ نماینده مجلس از استان کرمان از جمله نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان، نامه تذکری به رئیس جمهور نوشته و امضا کرده اند که در آن از یکی از سران فتنه حمایت نموده اند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.