سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دردنیا تمام فشار وکشتار علیه مسلمانان جهان به رهبری امریکا واسرائیل غاصب است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 408 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1396.06.20
 
کد خبر : 20691- ۱۳۹۶/۰۶/۱۷- دسته بندی : آخرین خبرها, زرند, سیاسی

به گزارش زرند نیوز حجت الاسلام ابراهیمی با عرض تبریک عید اکمال دین وغدیر به همه مسلمانان بخصوص شعیان جهان با اشاره به جایگاه عید غدیر پرادخت وگفت : از امام صادق (ع)سوال کردند آیا عیدی به غیر از عید فطر و قربان داریم ؟ امام صادق (ع)فرمودند : عیدی بالاتر از همه اعیاد ومقامش بالاتر ازهمه عیدالله اکبر عید غدیر است. روزی که پیامبر اسلام دست علی (ع) رادر غدیر خم بلند کرد و ایشان را به عنوان ولی وجانشین وامام بعد خود به همه مردم معرفی کرد.

وی ادامه داد: دو حادثه در تاریخ بشر مهم و اثر گذار بودند . اولین بعثت و منصوب شدن پیامبر اسلام بعنوان پیامبر خاتم بود که این حادثه ی بزرگ را خداوند بعنوان منت بر انسانها بیان کرده است ( منت به معنای نعمت بزرگ و گرانبها)و دومین حادثه تاثیر گذار سالروز معرفی امامت مولای متقیان امام علی (ع )در روز عید غدیربعنوان جانشین پیامبر است . این دو حادثه از مهمترین حوادث تاثیر گذار در تاریخ بشریت است .

امام جمعه زرند اظهار داشت:در غدیرخم با وجود منافقین و دشمنان بسیار پیامبر(ص) اسلام دست حضرت علی (ع) را بلند کردند و آن حضرت را به جانشینی خود معرفی کردند وبه طول سه روز مردان و زنان حاضر در غدیرخم نیز با آن حضرت بیعت کردند و ۷۰روزبعد غدیر با شهادت(رحلت) پیامبر(ص) اسلام کم کم با توطئه های منافقین که طومار وصحیفه نوشتند که ما بزرگان صحابه شهادت میدهیم که پیامبر کسی را بعد خودش به عنوان جانشین انتخاب نکرده وامر امت را به امت وا گذار کرده ودیگرکارها مثل ممنوع کردن نقل و مکتوب کردن احادیث پیامبر ونقل فضائل امام علی (ع)سوختن کتابهای روایی وتشکیل شورا ثقیفه ، واقعه غدیر بدست فراموشی سپرده شد

وی افزود:امام راحل غدیر را زنده کردند و امروز رهبر انقلاب نیز راه و اندیشه های امام راحل را زنده نگه داشتند ونظام جمهوری اسلامی با شایسته سالاری وانتخاب ولی فقیه جامع شرایط نتیجه غدیر را دوباره زنده کرده است. یکی از اعمال عید غدیر نماز غدیر است که امام صادق(ع)می فرماید: کسی این نماز را بخواند ثوابش معادل صد هزار حج وصد هزار عمره هر حاجتی دنیایی وآخرتی داشته باشد برآورده می شود .

طریقه خواندن نماز دورکعت نزدیک ظهردر هر رکعت نماز بعد از سوره حمد ۱۰ مرتبه سوره توحید و ۱۰ مرتبه ایت الکرسی و ۱۰ مرتبه اناانزلنا و بعد نماز سر به سجد ۱۰۰مرتبه حمد لله ۱۰۰مرتبه شکر لله وبعد دعایی که در مفاتیح بیان شده خوانده می شود.

امام جمعه زرند با دعوت کردن از همه مردم گفت: برای اولین بار در روزعید غدیر جشن عید غدیر و مراسم غدیر در مصلی زرند ساعت ۹صبح همراه با نماز غدیر و خطبه غدیریه برگزار می شود. پیشنهاد میکنم در مساجد و تکایای شهر ۳ روز جشن بگیرید. عیدغدیر باید بهتر از نوروز جشن گرفته شود. در غدیر کوتاه آمدیم که حضرت زهرا (س) سیلی خورد و حضرت علی (ع )فرق سرش شکافته شد و… باید غدیر را جهانی کنیم.
تمام هییت های مذهبی از ۴ گوشه شهر حرکت کنند بسمت مصلی تا به تمام دنیا برسانیم که عاشق حضرت علی (ع) هستیم .

نمایند ولی فقیه بیان کرد: اگر پرنده ای گوشه ی دنیا از بین برود تمام مجامع بین الملل آه و فریاد میزنند که حق حیوانات را نابود نکنید و … ولی مسلمانان زن و مرد و بچه در یمن را علنی با انتشار ویروس وبا می کشند و دنیایی که دم از حقوق بشر میزند سکوت کردند. در یمن در میانمار که ۸ الی ۹ میلیون مسلمان زندگی میکند . ارتش میانمار خانه های مسلمانان را میسوزاند و انها را زنده زنده می سوزانند. ولی دنیای ظلم و ستم در قبال این نسل کشی ومسلمان کشی سکوت کرده است . زندگی را بر مسلمانان میانمار سخت کرده اند و به تمام معنا ظلم وستم به این مردم روا میدارند.از وزارت امور خارجه می خواهیم در قبال این مسائل اقدامات لازم را در سازمان ملل و مجامع بین المللی انجام دهد وسکوت نکند.

ایشان افزود : حدود ۱ میلیارد مسلمان داریم ولی چون قران را فراموش کردند و با شیطان بزرگ امریکا آدم کش وساخت پاخت کردند سکوت کردند. سرنخ تمام این مشکلات مسلمانان جهان و .. امریکا و اسراییل است . سلاح و آموزش نظامی را به افراطیون میانمار توسط اسرائیل صورت میگیرد تا زن و مرد مسلمان را بکشند و از خانه بیرون کنند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.