سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: بزرگ ترین عید ما عید غدیر است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 439 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1396.06.20
 
کد خبر : 20657- ۱۳۹۶/۰۶/۱۳- دسته بندی : آخرین خبرها, زرند, فرهنگی- کلمات کلیدی : اخبار زرند,امام جمعه زرند,زرند,زرند نیوز,عید غدیر



به گزارش زرند نیوز در این جلسه امام جمعه شهرستان زرند ضمن خیر مقدم گویی جملاتی در خصوص اهمیت عید غدیر و زنده نگه داشتن این واقعه ایراد نمودند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت : . ماندگاری اسلام از برکت عید غدیر بوده و هندسه نظام دینی و اداری با این واقعه غدیر مشخص می شود . ما خودمان را موظف می دانیم که در راستای زنده نگه داشتن واقعه غدیر مراسم باشکوهی در شهرستان با همکاری مردم و مسئولین برگزار کنیم .

امام جمعه زرند افزود : یکی از دغدغه های پیامبر (ص) این بود که واقعه غدیر تا قیامت پابرجا بماند. دشمنان نمی خواهند که واقعه غدیر خودنمایی کند و در این زمینه فعالیت هایی انجام دادند . از جمله این فعالیت ها تخریب مسجدی که در محل واقعه غدیر احداث شده بود و دیگری اینکه چند سال پیش در مراسم حج با انتشار نوار ، سی دی و حتی کتاب در بین حجاج مساله غدیر را متزلزل کرده و حجاج را سر در گم می کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت : اگر واقعه غدیر در مقام و منزلت خود پا برجا مانده بود عاشورا بوجود نمی امد ، حضرت زهرا (س) شهید نمی شد و امیرالمومنین علی (ع) درد دلش را به چاه نمی گفت . آن زمان واقعه غدیر را متزلزل کرده و تومار غدیر و یا همان صحیفه غدیر را مطرح کردند. و این توسط خود پیامبر پیش بینی شده بود که افرادی اصحاب صحیفه هستند و آنها را نفرین کردند. پس از مهمترین وظایف ما که حتی از نماز خواندن هم می توان گفت واجب تر است ، زنده نگه داشتن واقعه غدیر است.

امام جمعه زرند افزود : هدف واقعه غدیر شایسته گزینی است . و ما نسبت به غدیر باید تعصب داشته باشیم . نظام جمهوری اسلامی بر اساس غدیر پایه گذاری شده است . مدیران و مسئولین بر سر سفره غدیر نشته اند .

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند افزود : در روایات داریم کسی که سفره غدیر بیندازد مثل آن می ماند که پیامبران الهی را مهمانی داده است و ان شاالله با همت مردم و مسئولین در روز عید غدیر برنامه جشن و پذیرایی نهار از نماز گزاران عید غدیر را خواهیم داشت.

در ادامه جلسه هر کدام از افراد حاضر در جلسه قسمتی از برنامه جشن روز عید غدیر را برعهده گرفتند.


برای دیدن لینک این خبر درسایت خبری زرندنیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.