سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیان مطالب در زمینه اختلاس در شهرداری زرند برای آگاه‌سازی مردم بود/فردی صالح، متعهد و با تجربه تصدی شهرداری شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 434 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1396.06.20
 
کد خبر : 20643- ۱۳۹۶/۰۶/۱۲- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, اخبار ویژه, زرند, سیاسی, شهرداری زرند, گوناگون


بیان مطالب در زمینه اختلاس در شهرداری زرند برای آگاه‌سازی مردم بود/فردی صالح، متعهد و با تجربه تصدی شهرداری شود

امام جمعه زرند با بیان اینکه من در قبال خون شهدا وظیفه دارم مردم را از مسائل و واقعیت‌های شهرستان آگاه کنم، گفت: بیان مطالب در زمینه اختلاس و … در شهرداری در خطبه‌های نماز جمعه برای آگاه‌سازی مردم بود.

به گزارش زرندنیوز ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی روز شنبه در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه من در قبال خون شهدا وظیفه دارم مردم را از مسائل و واقعیت‌های شهرستان آگاه کنم، اظهار داشت: بیان مطالب در زمینه اختلاس و … در شهرداری در خطبه‌های نماز جمعه برای آگاه‌سازی مردم بود.

وی گفت: اینکه اعلام کردم عرب‌نژاد و محمدی جلوی سو ءاستفاده‌های بسیاری را در شهرداری زرند گرفتند گزارش بازرسی موید این ادعاست که تخلفات گسترده‌ای در سال‌های گذشته در شهرداری صورت گرفته است که بازرسی استان با ورود و بررسی پرده از این تخلفات برداشته است.

امام جمعه زرند افزود: در حال حاضر نیز با مدیریت جهادی محمدی شهردار فعلی، اقدامات ارزشمندی در حوزه شهرداری صورت گرفته که بروز شدن حقوق کارگران، حذف پیمانکاران، استفاده از ظرفیت داخلی در خدمت رسانی بخش‌های مختلف عمرانی و فرهنگی و … می‌توان نام برد.

ابراهیمی عنوان کرد: بیان این مطالب و واقعیت‌ها در خطبه‌های نماز جمعه به قصد حمایت از فرد خاصی نبود بلکه هدف این بود که مردم در انتخابات شورای اسلامی با انتخاب فرد اصلح وظیفه خودشان را انجام دادند و حالا اعضای شورای اسلامی باید به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: آنها باید با وحدت و یکدلی در انتخاب شهردار اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و فردی صالح، متعهد و با تجربه برای تصدی شهرداری انتخاب کنند تا شاهد پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهر زرند باشیم و هر فردی که اعضای شورای شهر انتخاب کردند مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد لذا هیچ‌کس از بیرون نمی‌تواند فردی را بر شما تحمیل کند.

جواد مهدوی مسؤول سابق حراست شهرداری زرند ضمن تایید مطالب گفته شده توسط امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه افزود: تخلفات متعددی در شهرداری روی داده است به‌طور مثال پرونده‌ای که ۴ میلیارد تومان حق و حقوق شهرداری باید پرداخت شود تنها ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: با ورود بازرسی به حوزه شهرداری دو نوع پرونده تنظیم شد یک‌سری پرونده به دادگستری و تخلفات اداری ارجاع شد و یک‌سری هم در حال بررسی است و تعدادی رفع شده و تعدادی هم در حال پیگیری است.

مهدوی عنوان کرد: کارشناسان بازرسی یک مثالی زدند و گفتند که شهرداری زرند مانند یک مخزنی بوده که مردم پول واریز می‌کردند و از طرفی افراد سودجویانی به آن دستبرد می‌زدند بنابراین حساب و کتاب یک بقالی بهتر از شهرداری بوده است در بحث چک‌های شهرداری به حساب افراد شخصی واریز می‌شده است و پول‌هایی از شهرداری رفته و حق شهرداری ضایع شده است که اینها را نمی‌توان کتمان کرد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.